Miksi harrastatte irtosuhteita?
Itse en pystyisi... Tulee mieleen jotenkin likainen nainen sellaisesta, joka antaa miehille ihan tosta noin vaan.
Kommentit (63)
tuo "tyydytämme toistemme tarpeita" kuulostaa kyllä ihan kuin molemmat tarjoaisivat prostituoidun palveluja tai jotain
seksi ole sinulle tarve?
tuo "tyydytämme toistemme tarpeita" kuulostaa kyllä ihan kuin molemmat tarjoaisivat prostituoidun palveluja tai jotain
seksi ole sinulle tarve?
Se on tarve, jota tarvitsen rakastamaltani ihmiseltä, joka rakastaa minua takaisin niin paljon, että on valmis kantamaan vastuunsa eli olemaan myös isä lapsille.
Se on tarve, jota tarvitsen rakastamaltani ihmiseltä, joka rakastaa minua takaisin niin paljon, että on valmis kantamaan vastuunsa eli olemaan myös isä lapsille.
taas olen kyllä halunnut seksiä myös silloin, kun olen vasta aloittanut seurustelun, tai silloin, kun en seurustele kenenkään kanssa. Ehkä sinun tarpeesi aktivoituu vain silloin, kun haluat lapsia.
Ja esim. suuseksissä pitäisi myös suojautua, eli siitä vaan elmu-kelmua/auki leikattuja kondomeita yöpöydälle...
Jos kaipaa seksiä, niin miksei hanki ns. vakipanoa? Tuollainen on turvallisempi kun tuntemattomat yhden illan jutut. Ja jos joku mukava ihminen (eli kaveri) vakipanona, niin voi muutenkin viettää mukavan illan jos molemmilla tylsää. +Seksiä voi pyytää silloin kun jomman kumman mieli tekee ilman mitään väsyttäviä iskukuvoita.
Minun seksikumppaneitteni ainoa vastuu on kohdella minua kunnioittavasti ja antaa minulle tyydytystä. Raskaus estetään tuplaehkäisyllä: syön pillereitä ja luonnollisesti käytämme kumia.
taas olen kyllä halunnut seksiä myös silloin, kun olen vasta aloittanut seurustelun, tai silloin, kun en seurustele kenenkään kanssa. Ehkä sinun tarpeesi aktivoituu vain silloin, kun haluat lapsia.
joudun kyllä olemaan vähän samaa mieltä aloittajan kanssa tästä "tarpeen aktivoitumisesta" ja keillä naisilla sitä tapahtuu...
Ja esim. suuseksissä pitäisi myös suojautua, eli siitä vaan elmu-kelmua/auki leikattuja kondomeita yöpöydälle...
Jos kaipaa seksiä, niin miksei hanki ns. vakipanoa? Tuollainen on turvallisempi kun tuntemattomat yhden illan jutut. Ja jos joku mukava ihminen (eli kaveri) vakipanona, niin voi muutenkin viettää mukavan illan jos molemmilla tylsää. +Seksiä voi pyytää silloin kun jomman kumman mieli tekee ilman mitään väsyttäviä iskukuvoita.
sillä vakipanolla olla muitakin panokavereita. Tai jos molemmat sopii, ettei muita ole, niin kyse on seurustelusta.
joudun kyllä olemaan vähän samaa mieltä aloittajan kanssa tästä "tarpeen aktivoitumisesta" ja keillä naisilla sitä tapahtuu...
kiinnosta mitä mieltä sinä olet seksistä, kun tunnut olevan lähinnä aseksuaali. Sinäkö et siis halua seksiä muulloin kuin lastentekomielessä? Eikö mieskään saa sinun mielestäsi fantasioida seksistä tai harrastaa sitä muiden kuin lastensa tulevan äidin kanssa?
kiinnosta mitä mieltä sinä olet seksistä, kun tunnut olevan lähinnä aseksuaali. Sinäkö et siis halua seksiä muulloin kuin lastentekomielessä? Eikö mieskään saa sinun mielestäsi fantasioida seksistä tai harrastaa sitä muiden kuin lastensa tulevan äidin kanssa?
sen voin ainakin sanoa, etten ihaile mitään "panomiehiä" siten kuin te irtoseksihurjastelijat teette.
SEKSI ON KIVAA. Miksi pitäisi enemää selittää? Miksi en harrastaisi jotakin, mikä on kivaa minusta?
sen voin ainakin sanoa, etten ihaile mitään "panomiehiä" siten kuin te irtoseksihurjastelijat teette.
sulla on nuttura kireällä. Taitaa olla niin, ettet ole oikein miehille kelvannut, ja olet siksi päätynyt siihen, että seksi on likaista ja pahaa. Tai sitten kodissasi oli vääristynyt seksuaalinen kasvatus.
olen vain onnellinen mieheni kanssa.
Oletko sinä onnellinen vaihtuvien miesten kanssa?
sulla on nuttura kireällä. Taitaa olla niin, ettet ole oikein miehille kelvannut, ja olet siksi päätynyt siihen, että seksi on likaista ja pahaa. Tai sitten kodissasi oli vääristynyt seksuaalinen kasvatus.
olen vain onnellinen mieheni kanssa.
Oletko sinä onnellinen vaihtuvien miesten kanssa?
että minulla on vaihtuvia miehiä? En vain näe mitään pahaa irtosuhteissa naisenkaan osalta, kysypä mieheltäsi, kuinka paljon hän on harrastanut seksiä muiden kuin sellaisten naisten kanssa, jotka ovat hänen lastensa äitejä. Jos miehelläsi olisi ollut esim. 10 tällaista naista, niin pitäisitkö häntäkin likaisena ja saastuneena?
ja aina vaan paremmaksi tulee mitä useammin sitä saman ihmisen kanssa tekee. Yhdenillan juttuja olen kokeillut, ja eivät sopineet minulle. Minulle sopii paremmin seksi parisuhteessa tai vakikumppanin (seksi mielessä siis) kanssa, joka tietä mitä haluan ja mistä pidän. +Osaan myös tyydyttää itse itseni, seksiä voi yksinkin harrastaa, jos vakikumppanilla on muuta tekemistä eikä saa sitä kautta seksiä. En ymmärrä heitä jtoka sängystä sänkyyn loikkivat, ihan ok en sinänsä tuomitse, mutta en itse moista enää koskaan tule tekemään :)
varatun naisen harrastavan irtosuhteita, ettei tässä ketjussa ole nyt kyse siitä....totta helvetissä aika moni muukin on onnellinen miehensä kanssa,mutta entä jos sitä ei ole??? Ja se, että joku harrastaa irtosuhteita ei taida tarkoittaa sitä, että olisi valmis tekemään sitä kenen kanssa tahansa. Eikä tarkoita kyllä sitä, etteikö voisi myös olla onnellinenkin.
kun nykyisin naisen elämän tähtihetki ei ole se, että joku mies kelpuuttaa vaimoksi, vaan voi olla tyytyväinen siihen, ettei tarvitse olla sitoutunut kehenkään, jolloin voi aivan hyvin olla onnellinen nimenomaan vaihtuvien miesten kanssa. Ei kukaan kyseenalaistaisi miestä, jolla on useita seksikumppaneita eikä vakituista parisuhdetta.
vaikka sinä arvostaisitkin miestä, jolla useita seksikumppaneita, niin ei kannata luulla, että kaikki naiset arvostaisivat sellaista miestä.
kun nykyisin naisen elämän tähtihetki ei ole se, että joku mies kelpuuttaa vaimoksi, vaan voi olla tyytyväinen siihen, ettei tarvitse olla sitoutunut kehenkään, jolloin voi aivan hyvin olla onnellinen nimenomaan vaihtuvien miesten kanssa. Ei kukaan kyseenalaistaisi miestä, jolla on useita seksikumppaneita eikä vakituista parisuhdetta.
vaikka sinä arvostaisitkin miestä, jolla useita seksikumppaneita, niin ei kannata luulla, että kaikki naiset arvostaisivat sellaista miestä.
arvosta naista, joka on noin sekaisin. Sääli miestäsi.
Niin miehelle kuin naisellekin. Ja minä naisena ainakin käyn niin kuumana kun mies tietää mitä tekee ;)