Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerä kaveripyyntö FB:ssa!

Vierailija
28.10.2010 |

Vanha koulukaveri pyysi FB:ssa kaverikseen. Hyväksyin pyynnön. Nyt kun olisin katsonut hänen profiiliaan kuulumisten kiinnostuksessa, niin hänpä olikin rajannut pois kaiken muun paitsi infon.

Onko niitä kavereita pakko hamstrata niin paljon ja kaukaa, ettei halua paljastaa itsestään mitään, mutta nimeksi kaverilistalle?

Eipä keiku kauaa kaverina, jos ei profiili tuon enempää avaudu! Käyköön nyt kurkkimassa mun kuulumiset, kun kerran noin kovasti kiinnostaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enaa mieheni veljen profiiliin, vain infoon. Eika paase miehenikaan oman veljensa profiiliin. Kysyinkin sitten suoraan miksi ei paasta kun han itse kuitenkin kommentoi aina mun kuvia yms niin sanoi ettei halua olla niin avoin netissa! En oikein ymmarra en...

Vierailija
2/5 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olis millään halunut suostua, mutta en sit kehdannut hylätä. No, tällä olikin kaksi profiilia ja mut hän pyysi sille, joka tekee hänen firmaansa tunnetuksi, ei hänen henkilökohtaiselle profiilille. Laitoin samantien eston mun kuviin ja seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, samaa mieltä, en tajua tuollaista hamstrausta

Vierailija
4/5 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle seinälleni. Katselkoon nyt, kun kerran noin paljon kiinnostaa. Ei siellä ole mitään syvällistä ;) Heivaan sen sitten listalta pois, jos ei parissa päivässä profiili aukene. Kaunistakoon kaverilukumääräänsä muiden avulla.

ap

Vierailija
5/5 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enaa mieheni veljen profiiliin, vain infoon. Eika paase miehenikaan oman veljensa profiiliin. Kysyinkin sitten suoraan miksi ei paasta kun han itse kuitenkin kommentoi aina mun kuvia yms niin sanoi ettei halua olla niin avoin netissa! En oikein ymmarra en...

Jos hän on halunnut määrittää rajansa noin, ne on sitten vaan siinä. Jos ei kelpaa, voi kaverilistaa siivota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi