Laivalle ruokavinkkejä?
Kannattaako maksaa 30e buffasta? Mitem syötte laivalla?
Kommentit (17)
Itse maksan, koska buffet on osa laivamatkan tunnelmaa.
Osta hatullinen paskaa. Seuraava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Itse maksan, koska buffet on osa laivamatkan tunnelmaa.
Ihanko itse maksat?
Tax freestä loota kaljaa ja sillä mennään.
Ei siellä ole oikein mitään vegaanista tuon hinnan edestä. Ei kannata mennä tukemaan kerskakulutusta ja tehoeläintuotantoa.
10/10 Siljan buffan kasvisruokatarjonnalle.
Vierailija kirjoitti:
Tax freestä loota kaljaa ja sillä mennään.
Lämmin kalja kruunaa tupakkakopin tunnelman.
Minä syön laivalla lähes poikkeuksetta buffassa. Se on usein risteilyn kohokohta. Sellaisia en tiedä ainakaan Helsingissä olevan. Sen sijaan niiden muiden ravintoloiden kopioita on useita.
Lisäksi kannattaa muistaa, että hintaan sisältyy juomat, joten se on kaiken kaikkiaan aika edullinenkin. Tosin tuo 30€ ei riitä vaan hinta on yli 40€, mutta siltikin.
Samaan hintaan saa laivan à la carte -ravintolassa mahansa täyteen ilman meteliä, tönimistä ja ruuhkaa.
Jos ei ole varaa 30 euron buffaan, miksi edes mennä laivalle..?
Syön laivalla omia eväitä jos olen menossa laivalla reittimatkalla kohdemaahan. Jos olen risteilyllä saatan ottaa jonkun buffetin omien eväiden lisäksi. Toki jos rahaa olisi söisin paljon enemmän laivalla.
Maksan. Maksoin miehillekin osana risteilyä. Ihana yhteinen hetki sekin.
Vikingillä mahtavat a la carte ruoat samoin pizzat hampurilaiset ym.
Maksan buffetin sekä illalliselle että aamiaiselle, koska se kuuluu risteilyyn ja koen saavani rahoille vastinetta, vaikka en syökään ns. koko rahan edestä. Maksan mielelläni myös paremmasta hytistä, koska sekin tekee matkasta mukavamman.
Turha koska en jaksa syödä niin paljon
Lihapiirakka 4 nakilla.