Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti. Tuleeko teistä mitään järkevää ohjelmaa telkusta nykyään?

Vierailija
05.11.2010 |

Miksi me maksetaan kalliita lupia kun ei tarjota mitään kunnollista. Uutisten tulisi olla ilmaisia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tulkinnut sen niin että olen vissiin tulossa vanhaksi kun mikään ei kiinnosta. En enää muista milloin olisin viimeksi katsonut telkkaria muuten kuin ihan ohimennen. En ikinä enää asetu katsoman mitään. Kerran viikossa ajaudun kanavasurffailemaan.

Vierailija
2/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää tähän aikaan. Ja muutenkin tulee hyvin vähän oikeesti kiinnostavia ohjelmia. Katson kyllä aika monia ohjelmia, mutta vain siksi että ei ole juuri sillä hetkellä parempaakaan tekemistä (esim. jos vauva nukkuu eikä ketään muuta ole paikalla)

Vierailija
4/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkaan mm.

- kotikatsomon suomalainen draama , yleensa aina ok.

- jotkut keskusteluohjelmat . esim Inhimillinen tekija

- Yle Teemalla on paljon hyvia ohjelmia. Just alkoi mm Rock Suomi dokkari sarja. Eka jakso oli oikein mainio ja odotan lisaa.

Vierailija
5/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet brittisarjat ovat katsomisen arvoisia, oikeastaan ainoita mitä katson niin että oikein istahdan niitä katsomaan.

Minua aina naurattaa kun tulee ilmaisia sateliitti viikonloppuja, vahvistaa vain käsitystä että niitä kanavia ei ainakaan kannata ostaa.

Vierailija
6/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee paljonkin. Esim. sarjamurhaajasta kertova Dexter, Greyn anatomia, rikossarjat Criminal Minds ja Mentalist, komediaa Office, 30Rock, Frasier..tietty eri juttu jos sieltä haluaa katsoa vaan luontodokumentteja ja päivän sään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän