Joko juhannus alkoi?
Kommentit (9)
Hesaloiset matkustaa taas maalle mitä ne vihaa ja haukkuu🤔🤣
Ollaan mökillä. Käytiin kaupassa aamulla ja ostettiin kaikkea. Vaimon kaverit ja sisko tuli tunti sitten ja aloittelevat ruokaa tekemään. Mun ei tarvii kokkailla kun muut tekee nuo on kaikki ammatti kokkeja vaimon kaverit.
Selkäsauna odottaa jos hukkumaan menet.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä oonni esppoosta, mutta oon muuttanna tänne vasta kolokytäviis vuotta sitte enkä tosijjaan vihhaa enkä haaku muaseuttuu. Mualla se on paras ihmise asua ja ellee mutta olosuhtteihen pakosta se pittää minunnii tiällä etelämmässä assuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä oonni esppoosta, mutta oon muuttanna tänne vasta kolokytäviis vuotta sitte enkä tosijjaan vihhaa enkä haaku muaseuttuu. Mualla se on paras ihmise asua ja ellee mutta olosuhtteihen pakosta se pittää minunnii tiällä etelämmässä assuu.
Olipas mainio teksti 👍💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni minä lisseen vielä että esppoostaha minä alunperriin oon syntyjjään ja kotosin, mutta kun olin asunna kakstoesta vuotta tuolla itäsuomessa niin siitähän se tuli minunnii oekkee kotipaekka lopulta.
Saa hukkua, mutta ei sepalus auki. Ei tehdä tilastoja piruuttaankaan siinä.