Miksi ostaa 14€ pizzaa.
Kommentit (19)
raaka-aineet saa 10 € ja niistä tekee 20 pizzaa
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niin kun ostaa niitä "pizzasuikaleita". Tiedoksi tietämättömille, että ne ovat suikaloituja lauantaimakkaran jämäpaloja.
En itsekään ymmärrä. Tuntuu, ettei näissä pitsoissa ole oikein muuta, kuin hinta. Itse pyöräyttää oikeasti kympillä kymmenen pitsaa.
Aloituksesta tainnut pudota muuten väliviiva pois nelosen ja vitosen välistä...
Naiselle ostan ja silloin ei hintaaa katsota, nainen saa mitä nainen tarvitsee. Itse voin toki syödä vaikka roiskeläppiä ja vieläpä miel. -30% laputettuja :)
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ymmärrä. Tuntuu, ettei näissä pitsoissa ole oikein muuta, kuin hinta. Itse pyöräyttää oikeasti kympillä kymmenen pitsaa.
Se ero, että sinun pizzasi ovat "pitsoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niin kun ostaa niitä "pizzasuikaleita". Tiedoksi tietämättömille, että ne ovat suikaloituja lauantaimakkaran jämäpaloja.
Miksi niitä pitäisi ostaa? Itse suikaloin omat lihat ja sitä sentään pitsassa silloin on. Kun tilaa pitsan, niin mitä siinä on? Pohja, tomaattia, juustoa ja muutama suikale jotakin toisistaan eksyksissä. Päälle muutama heinä ja 17€, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ero, että sinun pizzasi ovat "pitsoja".
Niin, kirjoitustapahan se ruuan laadun määrittää.
Suomalaiset ovat siitä hauskoja, että annos "lauantai-illan herkkua" voi olla täysin sama, kuin "vingustanian streedfood", mutta koska toinen kuulostaa hienommalta, on se parempaa ja sitä kannattaa hehkuttaa. Sama asia on esim. "makaronipata" tai vaikka "pastatimbuktu".
karvatumput kun laitettiin maksamaan veroja niin hinnat pompsahti
Vierailija kirjoitti:
No ei pyöräytä.
Vierailija kirjoitti:
karvatumput kun laitettiin maksamaan veroja niin hinnat pompsahti
Tämä kai sen teki plus tämä yleinen raaka-aineiden hinnannousu. Ei ole enää vitosen pizzoja, hyvä jos kympillä enää irtoaa mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei pyöräytä.
Perustele.
Paljonko maksaa pitsapohja-ainekset, kun teet itse kerralla kymmenen pitsaa?
Tomaatti? Kinkku? Mausteet? Juusto? Ja laitatko päälle vähän rucolaa?
Melko halvalla pääsee, jos isommissa erissä ostaa raaka-aineet. Toki jos pikkunyyttejä kantaa kotiin joka kerran, saattaa hinta nousta kovastikin.
Tukusta ne ostaa aineet halvalla. Peruspizza maksaa tekijälleen noin 3€ ja asiakkaalle sen 10€.
Koska haluan yhden pitsan enkä kymmentä. Hyvään pitsaan pitää taikina tehdä vähintään päivää aikaisemmin. Paistamiseen uuni, joka kuumenee tarpeeksi kuumaksi, lieden uuni ei ole siihen hyvä. Hyvän pitsan tekeminen on liian vaivalloista, jos haluan sellaisen vain muutaman kerran vuodessa.
10 pitsaa kotitekoisena maksaa noin 50 €.
Joutessani laskeskelin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei pyöräytä.
Perustele.
Paljonko maksaa pitsapohja-ainekset, kun teet itse kerralla kymmenen pitsaa?
Tomaatti? Kinkku? Mausteet? Juusto? Ja laitatko päälle vähän rucolaa?
Melko halvalla pääsee, jos isommissa erissä ostaa raaka-aineet. Toki jos pikkunyyttejä kantaa kotiin joka kerran, saattaa hinta nousta kovastikin.
Kymmenen pitsapohjaa maksaa noin 3 €.
Kastike niihin noin 2,50 €.
Juustoraaste 7 €.
Täyttteet sitten mitä tahnsa. Vegetarianan täytteet saa parilla eurolla ja joku rapupitsa maksaa sitten reilusi enemmän.
Täh