Montako lasta haaveilit saavasi, kun olit nuori
ja montako lasta todellisuudessa sait?
Oletko yhtä tyytyväinen kaikkiin lapsiisi vai onko joku lapsistasi erityissuosiossasi? Miksi?
Kommentit (29)
lopputulos 1 lapsi. Vauva- ja pikkulapsiaika oli sen verran rasittavaa että lisää lapsia ei tule.
Haaveilin (ja haaveilen) edes yhdestä.
Yhtään en ole saanut. Yritetty on, ja vuosia oltu hoidoissa. Vikaa ei ole löytynyt vaimosta eikä minusta. Ei vaan kiinnity.
M42
Musta piti tulla lapseton vanhapiika.
Tykkäsin kissoista ja veljeni lapsista, mutta omia en kaivannut juurikaan ennen kuin vähää ennen tutustumistani mieheeni ja avioitumistani. Sitten kyllä halusin lapsia, ensin pari ja sittemmin kolme. Nyt tulee neljäs ja viimeinen. No, nuorimman kanssa on ollut monella tapaa helpompaa, tosin hänelläkin omat juttunsa, joita toisilla ei ollut. Jokaisella ihanat ja myös ikiomat rasittavat puolensa. Kyllä tykkään nykyisestä perheestä. Tuntuu kamalalta ajatukselta, että joku erityissuosiossa.
Nyt yksi lapsi, ja luulenpa että tähän jää. Korkeintaan kaksi. Haluan elää myös itse. :)
Nyt on kolme lasta ja hurtta ja asun ulkomailla. : )
Yhden sain ja sen lisäksi lukuisia keskenmenoja. Onnellinen olen tästä yhdestä, mutta silti toive ainakin toisesta lapsesta elää yhä.
(ei tarkempaa määrää mutta enemmän kuin kaksi) ja ekan miehen kanssa jo luulin sen perheen perustavani.. Hänen kanssaan sain yhden (joka on erityisasemassa koska olin pitkään pojan kanssa kaksin yksinhuoltajana). Sitten sain ilman parisuhdetta seuraavan lapsen (joka on erityisasemassa koska on isätön). Nykyisen mieheni mukana perheeseen tuli hänen tyttärensä (joka on erityisasemassa ainoana tyttönä) ja myöhemmin yhteinen vauva (joka on erityisasemassa ensimmäisenä yhteisenä lapsenamme). :) Siis neljä lasta ja lisää toivotaan!
Tällä hetkellä on yksi lapsi. Toivon että saisin lapsia vielä lisää, mutta se riippuu ihan tuosta miehestä haluaako se (Lapsi on edellisestä liitosta) ja ikääkin alkaa olemaan sen verran paljon etten pääse lähellekään tuota kymmentä. Realistisia jos ollaan niin 1-2 olis oikee luku.
p.s. olen ateisti