Antaisitteko lastenne pelata Sims 3 peliä?
Meillä 13-vuotias ja 9-vuotiaat olisivat ihan innoissaan hankkimassa tuota.. En vaan tiedä soveltuuko tuo pelin vielä tuon ikäisille.
Siinähän on se "seksiä" -varoitusmerkki ja mitä olen kuullut ja lueskellut niin siinä voi myös hankkia lapsia.
Hahmothan voivat myös kuolla.. Mitä mieltä te olette? Kyllähän toi 13-vuotiaalle varmaan menis, mutta 9-vuotiaat on ihan liian nuoria käsittelemään noita asioita.
Kommentit (112)
Siinähän se "seksi" on vain sitä että peitto heiluu ja näkyy sydämmiä, joten minä kyllä antaisin pelata. Ja minulla on kaksi lasta 10v ja 7v ja kymppivee pelaa joskus Simsiä
Kuolema tapahtuu niin, että sim häviää näkyvistä, viikatemies tulee paikalle hetkeksi, ja sitten paikalle ilmestyy hautakivi. Ei siis kovin traumatisoivaa. Seksikin tapahtuu niin, että hahmot menevät peiton alle ja heiluvat siellä hetken, ja jotain kipinöitä lentää.
Antaisin siis pelata.
Itse sain ensimmäisen sims pelini (sims 2) yhdeksän vuotiaana ja en edes tiennyt että siinä voi hankkia lapsia :D enkä mitenkään järkyttynyt kun viikatemies tuli hakemaan jotain simiä. Se oli vain jännittävää.
Itse en ainakaan mitään pahaa näe siinä. Ihan hauska peli. Ja jos hahmo kuolee se kuolema on aika ns lällyä koska hahmo vaan kaatuu ja muuttuu hahmoksi. Myös viikatemies tulee paikalle. Itse antaisin ainakin yhdenkäs-kymmenen vuotiaan pelata! :)
Oon pelannu sims 3 ja 2 jo ekaluokasta asti ja se on kiva peli ei siinö mitään vaaraa ole mut kannattaa miettiä sitä jos on joku yv lapsi ja on tosi herkkä nii sitte voi muettiä mut oineesti hei :D
Mä olin 11v kun sain sims 4 ja mun mielestä varsinaisesti siinä ei oo mitään pahaa koska siinä ei näy kun ne harrastaa seksiä jotenn.... Entiiä mut mun mielestä se on hyvä peli
kyllä antaisin pelata ainakin sen 13 vuotiaan ja ehkä 9 vuotiaan! meillä ainakin kerrottiin jo viitosluokalla, olin 9 silloin ja kerrottiin todella tarkasti seksistä ja sellaisesta. opettajalla oli semmoiset esineet jolla näytti miten se tapahtuu ja näytti videoita ja sillei
Aah, muistan Sims kakkosen ja sen kätevän vauvagrillin jonka latasin netistä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Aah, muistan Sims kakkosen ja sen kätevän vauvagrillin jonka latasin netistä ❤️
Mekin poltettiin veljien kanssa hahmoja (ei rakennettu keittiöön ovee ja ootettiin, että hella syttyy palamaan). Apua xD
Sek*i on maailman luonnollisin asia ja ainaskaan itse pelattuani ei ole tullut mitään kuolemia vastaan. Pahempi se on kun annat 12v lapsellesi snapchatin jossa on munanvilauttelijoita :/
Kun pelissä haluaa tehdä vauvan siinä osiossa lukee että "yritä saada vauva" sitten ne menee peiton alle ja ovat siellä ehkä 3 sekunttia ja tulevat pois (niillä on alusvaattet päällä). olen pelannut peliä jo siitä asti kun olin 11 mielestäni pelissä ei ole mitään vaarallista tai haitallista lapsille.