Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä luuranko sulla kolisee kaapissa?

Vierailija
04.11.2010 |

Nyt kun on yö, niin luurangot esiin! Mikä luuranko sulla on? Onko edes kaikilla sellaista?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran narkkasin, mies tietää, muut ei

Miten noin lyhyt aika? Tai siis hyvä että pääsit nopeasti eroon...Mitä narkkasit??

Vierailija
22/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olemme tietysti molemmat tahoillamme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtaa kertoa...

Vierailija
24/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista sentään selvitty hengissä :)

Vierailija
25/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 19-vuotiaana tyttövauvan ja annoin adoptioon.

Vieläkin mietin, teinkö kuitenkin väärän valinnan. Ehkä olisin kuitenkin kyennyt ottamaan vastuun lapsesta.

Vierailija
26/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen mieheni aikana salarakas, nuorempi mies. Abortti, suhteita 10v nuorempiin miehiin.

Vierailija
27/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että ollaan eroamassa mutta ei olla kerrottu kenelläkkään vielä....

Jaksamisia tulevaan!

Vierailija
28/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieluisin että olen entinen narkomaani/juoppo/varas/diileri jne ja nykyään teen töitä hyvässä firmassa ja olen kunnon perheenisä. Eikä kukaan tiedä, paitsi vaimo ja yks kaveri. Muut jotka tiesi on kuollut.

Vierailija
29/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä jäänyt tietyille ihmisille kiinni.

Myös yksi työpaikalta saatu varoitus on salailtu, vaikka sen riitautinkin.

Vierailija
30/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silikonirinnat. Edes mieheni ei tiedä niistä. Ihailee aina vaan hyvin muodostuneita rintojani ja minä hymyilen ja kiittelen.

Vierailija
31/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin yhden luokkakaverin puolivahingossa tarkkiluluokalle. Kaverilla oli keskittymisvaikeuksia ja sai viimeisen varotuksen, jos vielä tekee jotain joutuu tarkkiluluokalle. Kaveri tsemppasi huimasti ja hänen vanhemmat tukivat paljon, että olis voinut olla tavallisella luojkalla.

Odotin koululla bussia ja kirjoitin ikkunalaudan täyteen sen tyypin nimiä "pekkahirviö" kävi täällä ynms. Ajattelin että saan ne putsattua pois, mut unohdin. Seuravana päiväänä koko luokka oli kauhuissaan ja tätä kaveria tentattiin ja pakotettiin kakistamaan totuus ulos, että on sen kolttosen tehnyt. Lopulta hän painostuksen alaisena tunnusti ja joutui tarkkailuluokalle, isoonkouluu kauas. En pystynyt sanomaan, että minä se olin ja nyt vasta aikuisena olen paljastanut asian miehelleni, kamala syyllisyys seurannut läpi elämän, olen niin anteeksi pyynnön velkaa!

Vierailija
32/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luonnostani tumma. silmät ja hiukset. kävin seurusteluaikana töidenjälkeen salaa solariumissa ja mies kehui kuinka ihana iho minulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi