Mikä luuranko sulla kolisee kaapissa?
Nyt kun on yö, niin luurangot esiin! Mikä luuranko sulla on? Onko edes kaikilla sellaista?
Kommentit (32)
Naimisissa olemme tietysti molemmat tahoillamme...
Molemmista sentään selvitty hengissä :)
Sain 19-vuotiaana tyttövauvan ja annoin adoptioon.
Vieläkin mietin, teinkö kuitenkin väärän valinnan. Ehkä olisin kuitenkin kyennyt ottamaan vastuun lapsesta.
Entisen mieheni aikana salarakas, nuorempi mies. Abortti, suhteita 10v nuorempiin miehiin.
se että ollaan eroamassa mutta ei olla kerrottu kenelläkkään vielä....
Jaksamisia tulevaan!
Ehkä mieluisin että olen entinen narkomaani/juoppo/varas/diileri jne ja nykyään teen töitä hyvässä firmassa ja olen kunnon perheenisä. Eikä kukaan tiedä, paitsi vaimo ja yks kaveri. Muut jotka tiesi on kuollut.
En ole vielä jäänyt tietyille ihmisille kiinni.
Myös yksi työpaikalta saatu varoitus on salailtu, vaikka sen riitautinkin.
on silikonirinnat. Edes mieheni ei tiedä niistä. Ihailee aina vaan hyvin muodostuneita rintojani ja minä hymyilen ja kiittelen.
Hommasin yhden luokkakaverin puolivahingossa tarkkiluluokalle. Kaverilla oli keskittymisvaikeuksia ja sai viimeisen varotuksen, jos vielä tekee jotain joutuu tarkkiluluokalle. Kaveri tsemppasi huimasti ja hänen vanhemmat tukivat paljon, että olis voinut olla tavallisella luojkalla.
Odotin koululla bussia ja kirjoitin ikkunalaudan täyteen sen tyypin nimiä "pekkahirviö" kävi täällä ynms. Ajattelin että saan ne putsattua pois, mut unohdin. Seuravana päiväänä koko luokka oli kauhuissaan ja tätä kaveria tentattiin ja pakotettiin kakistamaan totuus ulos, että on sen kolttosen tehnyt. Lopulta hän painostuksen alaisena tunnusti ja joutui tarkkailuluokalle, isoonkouluu kauas. En pystynyt sanomaan, että minä se olin ja nyt vasta aikuisena olen paljastanut asian miehelleni, kamala syyllisyys seurannut läpi elämän, olen niin anteeksi pyynnön velkaa!
olen luonnostani tumma. silmät ja hiukset. kävin seurusteluaikana töidenjälkeen salaa solariumissa ja mies kehui kuinka ihana iho minulla on.
Miten noin lyhyt aika? Tai siis hyvä että pääsit nopeasti eroon...Mitä narkkasit??