G: Miksi siedät miestä, joka ei tee vähintään puolia kotitöistä?
Kommentit (63)
ja hän on aina tekemässä oman osuutensa miesten toistä.
korjaa vessan, vaihtaa lamput, tankkaa auton, hoitaa auton korjaustyon, hoitaa veronpalautukset, maksaa ravintola-illat, elokuvat.
Ihan mielelläni teen hänelle jopa aamupalan lauantaisin.
hän hoitaa puutarhatyot, leikkaa puut jne
aina jotain loytää tehtääksensä, mutta naisten tyotä ei tee.
Ihan sama, kun kerran ei ole toimettomana.
Minä luultavasti teen häntä enemmän tyotä, mutta entäs sitten?
Meillä toimii
Aloitukseni pätee sekä kotona (lapsen kanssa) oleviin että työssäkäyviin - tai kokopäiväisesti opiskeleviin, kuten itse olen.
ap
Vastaa rehellisesti: eikö edes joskus hiukkasen pistä vituttamaan?
"naiste ja miesten työt"..My ass!
ap
Mies on töissä muualla joten hänen ei tarvitse tehdä silloin kotitöitä.
Mielestäni reilua näin!
En kertakaikkiaan tiedä miksi.
Olen hullu ja tyhmä, ehkä siksi.
Eli jos minä teen aloitteen tai pyydän, niin kyllä hän osallistuu. Tuota oma-aloitteisuutta olisi tosin kiva saada enemmän. Toisaalta, hänessä on niin paljon hyviäkin puolia, että kokonaisuus ratkaisee. Lasten tekoon en kuitenkaan tämän miehen kanssa ryhtyisi, koska sillon tulisi niin paljon enemmän pyydettävää...
että mies maksaa myös minun elannon. Teen ihan mielihyvin kotityön ja hoidan lapset sitä vastaan ettei minun tarvitse olla työssä kodin ulkopuolella.
puoleksi vuodeksi taaperon kanssa.
Mies on parempi kotihengetär kuin minä
ruoanlaitto
silittäminen
imurointi
pyykinpesu
kenkähuolto
etc.
Hän tekee kaiken pietetillä -minä vähän sinnepäin....
Elämässä on muutakin. Aina löytyy jotain valitettavaa.
Elämässä on muutakin. Aina löytyy jotain valitettavaa.
Mies mukisematta loput. Nyt kun olen töissä, niin varmasti 50-50 menee. Joskus mies varmaan enemmänkin. Eli vastaus on: en ikinä katselisi miestä joka ei kotitöihin ja lapsenhoitoon osallistuisi.
Jos asuisin yksin, tekisin samat työt yksin, mutten olisi onnellinen. Siinä se. Mieheni tuo elämääni valtavasti sisältöä. Perhettäkään minulla ei luultavati olisi ilman häntä, ja mitä olisi elämä ilman perhettä?
3, ihana marttyyri 50-luvun henkeen.
Vastaa rehellisesti: eikö edes joskus hiukkasen pistä vituttamaan? "naiste ja miesten työt"..My ass! ap
en ole mikään marttyyri, ja minun peffakin on ihan komea
Ihan totta, minun ei tarvitse edes sormea nostaa jos on kyse miehen tyostä. Se ei kuulu minulle ja on minun oikeus kieltäytyä auton renkaan vaihdosta, vessan maalaamisesta, lumityostä jne
Ihan totta, elän hyvää elämää
Mieheni tekee tyotä. en halua ole nalkuttaja, enkä sellaiseksi ryhdy.
Minulle riittää se minkä mies tekee. Ihan totta ei ole tarvetta ruveta pilkunviilaajaksi
kun muutettiin uuteen kämppään!
ap
Haa, mä maalasin meillä vessan ja makkarin, kun muutettiin uuteen kämppään!
ap
Meillä on vessassa laatat, jotka asensi laattakingi!
Haa, mä maalasin meillä vessan ja makkarin, kun muutettiin uuteen kämppään! ap
3 kyselee
maalaushommia joten en tolla taidolla kehuisi...
mies tekee pitkän päivän töissä ja kotona odottaa vielä puolikas kotitöistä. Hyvin kerkeän tekemään kaikki kotityöt sekä hoitamaan lapset, omiin harrastuksiin sekä jopa av-palstaankin jää aikaa päivittäin.
Pari kertaa viikossa imuroin ja pesen lattiat (menee n. puolituntia-tunti kerrallaan järjestelyineen), järjestelen pari kertaa päivässä (5 minuuttia kerta), joka toinen päivä tyhjennän astianpesukoneen, pyykkiä tulee kone tai puolikas päivässä ja niiden viikkaamiseen menee 10 minuuttia, teen 2 ruokaa ja yhden välipalan per päivä. Lapsia on 2 ja viihdyttävät toinen toisiaan, ei tartte olla niiden niskaan hengittämässä koko aikaa, ei mun tarvitse heitä kasvattaa aktiivisesti jatkuvasti vaan sitten kun niitä tilanteita tulee ettei opit pysy mielessä.
Ois aika härskiä, että tekisin vain puolet kotitöistä kotiäitinä ollessa, nykyäänkin kun näihin menee vaan maksimissaan tunti, pari päivässä. Eri asia sitten kun menen taas töihin, silloin kotityöt pannaan puoliksi.
paitsi että mies hoitaa lasten iltapesut ja sadut jne.
mies töissä päivän? Reilua?