Kun nyt näistä joulukorteista puhutaan, otin juuri kortteja varten kuvan
Jossa on meidän kaksi koiraa tonttupuvussa (paita, jossa tonttulakin mallinen huppu ja tupsu päässä), kaksi kania ja kolme marsua rivissä punaista taustaa vasten. laitan tuon kuvan korttiin, ja askartelen jokaiselle vähän erilaisen kortin niistä.
Ja vaikka täältäkin usein saa lukea, kuinka noloa on laittaa kuvia lemmikeistään kortteihin, niin laitan silti koska
a) Eläimet on mun perhe, "lapset" kun ei niitä lapsia ole, ja kaikki tietää kuinka tärkeitä ovat mulle
b)laitan kortit vain lähimmille ihmisille, jotka ovat myös eläinihmisiä, ja varsinkin koirat ovat koko suvun silmäteriä
c) laitan kortit myös eläinten kasvattajille, jolloin on kätevää laittaa sama kuva kaikille, eikä erikseen ottaa jokaisesta kuvaa eri kortteihin, ja vielä ilman eläimiä osalle.
Kommentit (6)
Oli ihan hauska näin syksyllä viritellä joulukamoja ja ottaa kuva. Otettiin jo nyt, että saa kuvat teetettyä, ja lähetettyä Suomen ulkopuolellekin ajoissa.
Tykkäisin tuollaisesta kortista vaikka en mikään ns. koira ihminen olekkaan itse.
Ostaa sellaisia perus tonttu-poro-kortteja niin kaikki on tyytyväisiä.
otin joulukortteja varten kuvan, jossa makaan itse alasti lampaantaljalla tonttulakki päässä. Eikai tästä tarvitse kenenkään loukkaantua?
missä oli lähettäjän käärme, ja sille oli askarreltu pahvista joululakki päähän. Oli viime vuoden ainoa kortti, jonka muistan. Ihan hauska(:
Minusta on mukava, että kortista näkyy lähettäjälle tärkeät asiat, on ne sitten lapsia, käärmeitä tai vaikka lumilauta. Ei niitä tietysti tarvitse joka paikkaan laittaa, mutta joulukortti on juuri sellainen, mihin saa helposti ja hauskasti kuvattua perhettä ja eläimiä(:
Jos joku jaksaa tuosta pahentua, niin ei ole oikea ystävä.