Katsokaapa Julian haarojevälilä (kuva), onko
siellä siis kaikki vehkeet auki vai onko tuo vaan karvoitusta?
http://www.myspace.com/johannatukiainen/photos/7707658
Kommentit (72)
palstalla ei vallitse sananvapaus, onhan se jo nähty.
palsta on täynnä v.n kuvia/ naisten alapään kuvia.
MUTTA Mannerheimin Lastensuojeluliiton järjestämiä lastenvaatekirppiksiä ei saa mainostaa.Kysymys kuuluu: "Mikä on väärin?"
Onko jossain jotain vikaa? Kuuluvatko vitun kuvat vauva-lehden palstalle? Miksi MLL:n kirppisilmoitukset eivät kuulu? Kyse on lastenvatekirppiksistä!
Täysin järjenvastaista!
Epäilyttää jo kuka tai mikä taho on sivujen ylläpitäjä.
sillä on turahtanut ripulit housuun!!!! Klitoris näkyy kyllä, sitä en kiellä, mutta sen alla näkyy ripuliroiskeet ja vähän valuu lahkeestakin jo! Katso vaikka, kuvassa oikealla reidellä! Ripuli valuu jo housuista.
revähdä kellään römpsä levälleen ihan täysin.
Höpö höpö, vähän laikukas karvapeite hällä vain.
Minullakin tuollainen korkea etupillu :) jota joku epäili.
Ihmettelen vaan ettei glamourdollseilla ole ketään joka voisi pari minuuttia käyttää noiden näppylöiden ja muiden suttujen siivoamiseen fotarilla?
Minulta menisi tuon editoimiseen ehkä 20 minuuttia enkä ole edes ammattilainen.
selvä tapaus !
siitä johtuu tämä visuaalisuus ja vako on ikäänkuin auki koko ajan
onhan noita nähty ihan livenäkin - se ei tosin välttämättä kiihota, kun on aku ankka silikonit huulissa ja sitten vielä alapäässä vastaava jööti - mahdollisesti klitassakin - kun kohtasin vastaavan livenä mulla lopahti koska näytti siltä, että sehän sattuu!
häppäri, spärdäri,
eskari, snägäri.
on tää meidän nykykieli kaunista
siis liiassa paljastavuudessaan. KAMALA!
Mutta nätiltä näyttää tuksut muuten, sitä ei käy kieltäminen.
Ja vastasko joku tosissaan että joku laittais silikoonit alapäähänkin? Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
römpsähän sillä näkyy!
Vierailija kirjoitti:
page not found!
Kyllä minä myös mieleni pahoitin kun en kuvaa nähnytkään.
että mä sain tänään silmälasit. En silloin pari päivää sitten nähnyt kunnolla kun tämä ketju palstalle ilmestyi, mutta kyllä nyt maailma suorastaan kirkastui mukaanlukien tämäkin otos!