Katsokaapa Julian haarojevälilä (kuva), onko
siellä siis kaikki vehkeet auki vai onko tuo vaan karvoitusta?
http://www.myspace.com/johannatukiainen/photos/7707658
Kommentit (72)
mun on pakko kertoa teille:
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6987553.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6987553.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6987553.jpg</a>
K = klitoris (hieman nuolenkärjestä linjassa eteenpäin)
S = sisemmät häppärit vähän kurtussa
T = "tyhjä kohta" eli klitoriksen alapuolella oleva kohta, jossa virtsarakon suu jo melko lähellä, ei todellakaan vielä emätin. Sisemmät häppärit ei kuitenkaan ala vielä tuosta.
nro 41! En tosin voi olla näkemättä sieluni silmin sitä, kun väkerrät tuota koneella: lapsesi kärttää sua lukemaan satua ja sä huikkaat: "ihan kohta, kulta, äidillä on vielä tärkeät jutut vähän kesken!" Mutta juuri noin mäkin sen näen, ei se mikään kiitorata ole. Kaikilla ei ole tietenkään niin tarkka näkö, että näkevät yksityiskohdat, ja sen takia näyttää kiitoradalta.
nro 41! En tosin voi olla näkemättä sieluni silmin sitä, kun väkerrät tuota koneella: lapsesi kärttää sua lukemaan satua ja sä huikkaat: "ihan kohta, kulta, äidillä on vielä tärkeät jutut vähän kesken!" Mutta juuri noin mäkin sen näen, ei se mikään kiitorata ole. Kaikilla ei ole tietenkään niin tarkka näkö, että näkevät yksityiskohdat, ja sen takia näyttää kiitoradalta.
Tää oli ihana ;D
Näen tosi usein mielikuvissani erilaisia av-mammoja kirjoittamassa viestejä... Ehkä pitäis taas pitää palstatauko?
Käänsin läppäriä vähän sivumpaan, kun lapset pomppii tossa vieressä, etteivät näe mitä duunaan...
-Anatomia-ope-
ja olen varma, että siinä näkyvät rutussa olevat sisemmät häpyhuulet, jotka ovat niin suuret, että työntyvät isojen häpyhuulten ohi ulos.
Tämän vuoksi minä opiskelin yliopistossa ja olen tunnustava kristitty. Voidakseni kirjoittaa tämän viestin ja yhtyä tähän ohittamattoman tärkeään keskusteluun.
ja olen varma, että siinä näkyvät rutussa olevat sisemmät häpyhuulet, jotka ovat niin suuret, että työntyvät isojen häpyhuulten ohi ulos. Tämän vuoksi minä opiskelin yliopistossa ja olen tunnustava kristitty. Voidakseni kirjoittaa tämän viestin ja yhtyä tähän ohittamattoman tärkeään keskusteluun.
Ei kenelläkään kasva karvat limakalvolla. Tummat alueet klitoriksen lähistöllä yms. ovat varjoja noista läpinäkyvistä kalsareista. Kun ne eivät ole täysin ihossa kiinni, näyttävät tummemilta kun ei nahka paista alta.
T. Anatomian-ope
nro 41! En tosin voi olla näkemättä sieluni silmin sitä, kun väkerrät tuota koneella: lapsesi kärttää sua lukemaan satua ja sä huikkaat: "ihan kohta, kulta, äidillä on vielä tärkeät jutut vähän kesken!"
Mutta juuri noin mäkin sen näen, ei se mikään kiitorata ole. Kaikilla ei ole tietenkään niin tarkka näkö, että näkevät yksityiskohdat, ja sen takia näyttää kiitoradalta.
mies ei satu tsekkaamaan sivuhistoriaa, ihmettelee varmaan että mitä vakoja se vaimo päivät pitkät kotona katselee ;) .
kun noin hyvin tunnette naisen anatomiaa niin kertokaa, että onko kyseinen pinppinainen kiihottunut kuvassa vai ei?
häpykarvoitusta? Sen alapuolelta alkaa sitten se häpyhuuliruttana. Voi olla, että olen väärässä. Voisikohan asiaa kysyä Tukiaisilta jossain palautesivustolla? Onhan tämä nyt selvitettävä.
Kristitty
Häpyhuuliruttana...onko se joku uusi sienilaji?
ps mietin tässä, näytänkö miehelleni tätä ketjua vai enkö
toisessa ketjussa muijat tohkaa, että häpyhuulien pitää olla isot ja turskahdella ulos verkkarin lahkeesta, jotta miehet tykkää.
nro 41! En tosin voi olla näkemättä sieluni silmin sitä, kun väkerrät tuota koneella: lapsesi kärttää sua lukemaan satua ja sä huikkaat: "ihan kohta, kulta, äidillä on vielä tärkeät jutut vähän kesken!"
Mutta juuri noin mäkin sen näen, ei se mikään kiitorata ole. Kaikilla ei ole tietenkään niin tarkka näkö, että näkevät yksityiskohdat, ja sen takia näyttää kiitoradalta.