Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaapa Julian haarojevälilä (kuva), onko

Vierailija
03.11.2010 |

siellä siis kaikki vehkeet auki vai onko tuo vaan karvoitusta?

http://www.myspace.com/johannatukiainen/photos/7707658

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 41! En tosin voi olla näkemättä sieluni silmin sitä, kun väkerrät tuota koneella: lapsesi kärttää sua lukemaan satua ja sä huikkaat: "ihan kohta, kulta, äidillä on vielä tärkeät jutut vähän kesken!"

Mutta juuri noin mäkin sen näen, ei se mikään kiitorata ole. Kaikilla ei ole tietenkään niin tarkka näkö, että näkevät yksityiskohdat, ja sen takia näyttää kiitoradalta.

Vierailija
42/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on pakko kertoa teille:

<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6987553.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6987553.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6987553.jpg</a&gt;

K = klitoris (hieman nuolenkärjestä linjassa eteenpäin)

S = sisemmät häppärit vähän kurtussa

T = "tyhjä kohta" eli klitoriksen alapuolella oleva kohta, jossa virtsarakon suu jo melko lähellä, ei todellakaan vielä emätin. Sisemmät häppärit ei kuitenkaan ala vielä tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä kuvasta on kyllä Glamour kaukana.

huh-huh, mitä skeidaa.

Vierailija
44/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tykkää ja eikös naisistakin useat ole bi-henkisiä.

Vierailija
45/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 41! En tosin voi olla näkemättä sieluni silmin sitä, kun väkerrät tuota koneella: lapsesi kärttää sua lukemaan satua ja sä huikkaat: "ihan kohta, kulta, äidillä on vielä tärkeät jutut vähän kesken!" Mutta juuri noin mäkin sen näen, ei se mikään kiitorata ole. Kaikilla ei ole tietenkään niin tarkka näkö, että näkevät yksityiskohdat, ja sen takia näyttää kiitoradalta.

Vierailija
46/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 41! En tosin voi olla näkemättä sieluni silmin sitä, kun väkerrät tuota koneella: lapsesi kärttää sua lukemaan satua ja sä huikkaat: "ihan kohta, kulta, äidillä on vielä tärkeät jutut vähän kesken!" Mutta juuri noin mäkin sen näen, ei se mikään kiitorata ole. Kaikilla ei ole tietenkään niin tarkka näkö, että näkevät yksityiskohdat, ja sen takia näyttää kiitoradalta.

Tää oli ihana ;D

Näen tosi usein mielikuvissani erilaisia av-mammoja kirjoittamassa viestejä... Ehkä pitäis taas pitää palstatauko?

Vierailija
47/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta av:ta

:DDDDDDDDDDDD

Vierailija
48/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin läppäriä vähän sivumpaan, kun lapset pomppii tossa vieressä, etteivät näe mitä duunaan...

-Anatomia-ope-

Vierailija
49/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen varma, että siinä näkyvät rutussa olevat sisemmät häpyhuulet, jotka ovat niin suuret, että työntyvät isojen häpyhuulten ohi ulos.

Tämän vuoksi minä opiskelin yliopistossa ja olen tunnustava kristitty. Voidakseni kirjoittaa tämän viestin ja yhtyä tähän ohittamattoman tärkeään keskusteluun.

Vierailija
50/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoneet!!

Vierailija
51/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen varma, että siinä näkyvät rutussa olevat sisemmät häpyhuulet, jotka ovat niin suuret, että työntyvät isojen häpyhuulten ohi ulos. Tämän vuoksi minä opiskelin yliopistossa ja olen tunnustava kristitty. Voidakseni kirjoittaa tämän viestin ja yhtyä tähän ohittamattoman tärkeään keskusteluun.

Ei kenelläkään kasva karvat limakalvolla. Tummat alueet klitoriksen lähistöllä yms. ovat varjoja noista läpinäkyvistä kalsareista. Kun ne eivät ole täysin ihossa kiinni, näyttävät tummemilta kun ei nahka paista alta.

T. Anatomian-ope

Vierailija
52/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 41! En tosin voi olla näkemättä sieluni silmin sitä, kun väkerrät tuota koneella: lapsesi kärttää sua lukemaan satua ja sä huikkaat: "ihan kohta, kulta, äidillä on vielä tärkeät jutut vähän kesken!"

Mutta juuri noin mäkin sen näen, ei se mikään kiitorata ole. Kaikilla ei ole tietenkään niin tarkka näkö, että näkevät yksityiskohdat, ja sen takia näyttää kiitoradalta.

mies ei satu tsekkaamaan sivuhistoriaa, ihmettelee varmaan että mitä vakoja se vaimo päivät pitkät kotona katselee ;) .

Vierailija
53/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin hyvin tunnette naisen anatomiaa niin kertokaa, että onko kyseinen pinppinainen kiihottunut kuvassa vai ei?

Vierailija
54/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpykarvoitusta? Sen alapuolelta alkaa sitten se häpyhuuliruttana. Voi olla, että olen väärässä. Voisikohan asiaa kysyä Tukiaisilta jossain palautesivustolla? Onhan tämä nyt selvitettävä.

Kristitty

Vierailija
55/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä oikeaa kohtaa seksin aikana...?

Vierailija
56/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit menneet vahingossa väärinpäin.

Vierailija
58/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyhuuliruttana...onko se joku uusi sienilaji?

ps mietin tässä, näytänkö miehelleni tätä ketjua vai enkö

Vierailija
59/72 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa ketjussa muijat tohkaa, että häpyhuulien pitää olla isot ja turskahdella ulos verkkarin lahkeesta, jotta miehet tykkää.

Vierailija
60/72 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvästi se av-palstan kuulu ETUPYLLY!

ei hitto....