Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin ulkomailla hotellissa, jaa aamiaisella oli lapsille jogurttia jossa oli rasvaa 6,9 %!

Vierailija
02.11.2010 |

Miten voi olla mahdollista? Syötetäänkö Ranskassa lapsille jogurttia jossa on noin paljon rasvaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.laakariliitto.fi/cgi/lp2006pressi.pl?1336,newsitem,LP2006_TO

Ranskalaisen ruokakulttuurin on pilaamassa amerikkalainen pikaruoka, niinkuin muuallakin maailmassa. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyesti ja teollisesti kasiteltya ruokaa. Kun syo oikeista raaka-aineista tehtya ruokaa, pysyy kyllaisena kauemmin ja voi syoda harvemmin.

Esim. Nutellahan on varsinainen superruoka

Vierailija
24/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tänään(kin) herkullisen aamiaiseen, an vaihtaisi sitä patonginpalaan :)

Ei nyt kumminkaan ole tarkoitus tässä alkaa haukkua ranskalaista ruokakulttuuria, loppupäivä vaikutti ihan herkulliselta.

Vierailija
25/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdistelmänä suola+rasva on ihan käsittämätön. Syövät myös niitä voileipiä joka välissä, vaikka hyviähän ne ovat.

ja ovat Euroopan ylipainoisinta ja sairaalloisinta kansaa.

Miten nää rasvajutut Tanskassa sit menee?

Vierailija
26/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä he kuitenkin ovat edelleen hyvin hoikka kansa.. Syövät hyvin, mutta kohtuudella. Eivät napostele välipaloja pitkin päivää.

Ihan peruspäivä meillä menee näin:

Aamupala : patonkia 10-15cm pala (ihan vaaleaa!) hillolla tai Nutellalla, lapsille kaakaot ja aikuisille tee/kahvi sekä appelsiinimehua lasi. Viikonloppuisin haetaan yleensä croissantit.

Lounas (kello 13) : vihanneksia (paljon), riisiä (n.1dl) ja kanaa, lapsille juusto, jälkiruokana rasvainen jugurtti johon lisätään sokeria, hedelmä.

Lapsille välipala kello 17 : leipää ja mehua sekä hedelmiä. Itse otan joskus omenan.

Illallinen kello 19.30 : Salaatti ja vuohenjuusto+pinaattitäytteinen voitaikinanyytti tai viipale quiche'stä salaatilla tai vaihtoehtoisesti vihreitä papuja ja pihvi ilman kastiketta ym. Sitten juustoa, pala leipää jos ruoalla ei ollut hiilareita ja hedelmäsalaattia jälkkäriksi. Ja vihanneksetkin pyöräytetään pannulla voissa ennen tarjoilua, hui!

pystyykö syömään noin vähän. Mä en pysty. Jos en syö aamulla kunnolla, mä en jaksa mitään. Jos mulla pääsee verensokeri laskemaan kunnolla, mä oon aivan mitääntekemätön: kärttyinen, aloitekyvytön, väsynyt. Sama juttu isälläni ja veljelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi