Saako Sokokselta jotain hyvää oikeaa mineraalimeikkipohjaa?
Haluan kokeilla mineraalimeikkejä. Minulla on ollut muutaman vuoden Diorin foreveriä ja nudea, jotka on olleet ihan ok, mutta nyt naama TAAS kukkii pahemman kerran. Haluaisin kokeilla mineraalimeikkiä. Saako Sokokselta jotain hyvää tuotetta? Onko siellä edes oikeita mineraalimeikkejä?
Kommentit (5)
Ei ainakaan omalle, rasvoittuvaan taipuvalle iholleni toiminut yhtään.
Naama kiilsi ja hehkui. Toisethan toki pitää hehkuvaa ihoa ihan hyvänä ja kauniina, mulle se ei sopinut.
Eräs kosmetologi sanoi hehkuvuuden johtuvan mica -nimisestä aineesta, jota Lily Lolonkin mineraalimeikeissä on. Micaa sisältävät sopivat harvemmin rasvaiselle iholle.
Löytyy joka marketista; tiedä häntä onko ihan oikea mineraalimeikki, mutta edullinen, löytyy hyviä värivaihtoehtoja, helppokäyttöinen. Pesee ainakin Cliniquen vastaavan 10-0. Jos ei jostain syystä sovi sinulle, ei hinnan puolesta ainakaan harmita. Tosin mulla ei ole kokemusta rasvaisesta ihosta, miten siinä käyttäytyy.
joten ei varsinaisesti rasvainen. Varmaan pintakuiva sekaiho on oikea termi. Käsitykseni mukaan Lumenen tuote ei ole "oikea", vai tietääkö joku?
joten ei varsinaisesti rasvainen. Varmaan pintakuiva sekaiho on oikea termi. Käsitykseni mukaan Lumenen tuote ei ole "oikea", vai tietääkö joku?
Ei todellakaan ole "oikea" mineraalimeikki. Mineraalimeikiksi saa kutsua tuotettaan, vaikka siinä olisi 1% mineraaleja ja 99% sitä kaikkea muuta höttöä säilöntäaineineen päivineen.
Täällä lisää tietoa siitä, mitä mineraalimeikit ovat:
http://www.kauneusjaterveys.fi/artikkeli/mineraalimeikit-kayttoopas
netistä, itse käytän Lily Loloa ja heillä kyllä riittää värisävyjä jokaiseen naamaan