Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lhavia syrjitään Suomessa paljon enemmän kuin homoja!

Vierailija
30.10.2010 |

Mistähän saataisiin samanlainen kansanliike ja myötätunno-osoitus lihavien olomasaolon oikeutukseen?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on itseaiheutettua, homous ei. Kuka nousisi barrikadeille muiden vastaavien puolesta?

Vierailija
2/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on itseaiheutettua, homous ei. Kuka nousisi barrikadeille muiden vastaavien puolesta?

Sairaudet, lääkitys sun muut voipi olla myös taustalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnalle aivan saatanasti.

Vierailija
5/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse työsyrjinnästä? Liian pienistä tuoleista tms.? Nurjista katseista? Kenties liian pienistä annoksista? Olen itse tukevahko ehkä ole syrjitty.

Vierailija
6/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lihava, mutta en ole kokenut itseäni sen vuoksi syrjittävän.

Vierailija
7/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, tottakai voi olla, useimmiten kuitenkaan ei.

Vierailija
8/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus maksaa yhteiskunnalle aivan saatanasti.

Ja alkaa maksaa yrittäjillekin.... lukuunottamatta ravintoloita ja ruokakauppoja :-)

Vierailija
9/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnalle aivan saatanasti.

eikös homous sitten maksa?? nämä vähemmistöasemasta kärsivät kun tarviivat kallista terapiaa jne että kestävät tätä elämää meidän tavisten kanssa. Ja kun eivät voi luonnollisesti lisääntyä niin heillä ei sitten vanhana ole niitä lapsia ja lapsenlapsia auttelemassa kun yhteiskunnalla ei ole varaa hoitaa..

Vierailija
10/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joko itse olet ylipainoinen tai olet ollut, niin tiedät kokemuksesta... ?

sanovat suoraan että ruoka vain maistuu niin helkutin hyvin.. on päässyt kertymään ylipainoa. Suurin osa selittelee geeneillä, lääkityksellä, ruumiinrakenteella, hitaalla aineenvaihdunnalla. Oikeasti tiedän että näitäkin on mutta vähemmistö.

Vierailija
11/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei syrjinyt oikeastaan kukaan muu kuin minä itse. En pitänyt itsestäni tai kunnioittanut itseäni. Kun hoidin itseni parempaan kuntoon, myös tuo asia muuttui. Nyt, jos edessä on vaikea haaste, muistutan itseäni siitä, että jos olen onnistunut laihtumaan 30 kg, onnistun tässäkin. (Kyseessä oli elämäntapamuutos, eli paino myös pysynyt poissa.)

Homojen ja lihavien välillä en näe mitään oleellista yhteyttä. Tosiaan: missä se syrjintä näkyy? Eivätkö lihavat saa vihkimystä kirkossa?

Vierailija
12/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän saataisiin samanlainen kansanliike ja myötätunno-osoitus lihavien olomasaolon oikeutukseen?

no se nyt vaan näkyy menevän aina niin, että aina on se joku ryhmä joka on myötätunnon suhteen tapetille. Nyt se on ollut sitä, että kaikki symppaa ja säälii homoja...

kaupoissa näkee taas, että siellä myydään hittinä noita roosanauha tuotteita eli pidetään hienona sympatiseerata syöpää sairastavista erityisesti näitä rintasyöpää potevia. Surullista siksi, kun telkussakin jo sanottiin, että roosakampanja tuottaa jo liikaa rahaa eli ei ole tutkimuksia mihin niitä rahoja syytäää...kun vaikkapa se lihavuus tutkimus tai muiden syöpien tutkimus potee kroonista rahapulaa.

Vierailija
13/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiensä johtuvan jostain muusta kuin liiasta syömisestä ja liikkumattomuudesta.

Kyllä minä näen lihavien sortoa, esim urheiluliikkeistä on turha hakea kunnollista goretexasua joka sopisi 46-48kokoiselle naiselle, eli minun on liikuttava sateella joko miesten vaatteissa tai surkeassa mummo tuulipuvussa joka ei vettä pidä. Mielestäni en ole edes kokoa norsu.

Samoin hakemalla saa hakea laadukasta muunlaista urheiluasua, xl-koko sopii ehkä 60kiloiselle.

Minun lihavuuteni ei ole aiheuttanut yhteiskunnalle eikä yrittäjille yhtään kustannuksia, päin vastoin vaatekaupoissa saan maksaa reilusti ylihintaa 5-10cm leveämmästä housunvyötäröstä.

Lääkärissä en käy kuin työterveystarkastuksissa, toki myönnän että ikääkään ei ole vielä niin paljon että liitännäissairauksia sen vuoksi olisi.

Tiedän myös ylipainoisia ihmisiä jotka eivät mene lääkäriin edes kipeän ranteen vuoksi koska aina käsketään laihduttamaan, niinkuin ylipainolla ja kipeällä kädellä olisi yhteys. Samoin tiedän miehen joka kuoli keuhkokuumeeseen koska oli ylipainoinen, ei mennyt lääkäriin, kun joka ainoaan vaivaan oli vastaus katsotaan kun olet laihduttanut 40kg.

Vierailija
14/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäominaisuus ole. Jos lihoo tietäen seuraukset, niin sitten pitää vaan ne kestää tai sitten laihduttaa. Ennenkaikkea läskit vois lopettaa tuon ylenmääräisen kitinänsä ja uhrata senkin ajan oman terveytensä kohentamiseen eli laihduttamiseen.

Vierailija
15/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiensä johtuvan jostain muusta kuin liiasta syömisestä ja liikkumattomuudesta.

Kyllä minä näen lihavien sortoa, esim urheiluliikkeistä on turha hakea kunnollista goretexasua joka sopisi 46-48kokoiselle naiselle, eli minun on liikuttava sateella joko miesten vaatteissa tai surkeassa mummo tuulipuvussa joka ei vettä pidä. Mielestäni en ole edes kokoa norsu.

Samoin hakemalla saa hakea laadukasta muunlaista urheiluasua, xl-koko sopii ehkä 60kiloiselle.

Minun lihavuuteni ei ole aiheuttanut yhteiskunnalle eikä yrittäjille yhtään kustannuksia, päin vastoin vaatekaupoissa saan maksaa reilusti ylihintaa 5-10cm leveämmästä housunvyötäröstä.

Lääkärissä en käy kuin työterveystarkastuksissa, toki myönnän että ikääkään ei ole vielä niin paljon että liitännäissairauksia sen vuoksi olisi.

Tiedän myös ylipainoisia ihmisiä jotka eivät mene lääkäriin edes kipeän ranteen vuoksi koska aina käsketään laihduttamaan, niinkuin ylipainolla ja kipeällä kädellä olisi yhteys. Samoin tiedän miehen joka kuoli keuhkokuumeeseen koska oli ylipainoinen, ei mennyt lääkäriin, kun joka ainoaan vaivaan oli vastaus katsotaan kun olet laihduttanut 40kg.

Väkipakolla tunkevat ruokaa kurkkuunsa.

Vierailija
16/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys voi turvottaa tai lisätä ruokahalua, mutta kyse on marginaalimäärästä. Ylivoimaisesti suurin syy lihavuuteen on liika syöminen ja liian vähäinen liikunta.

Vierailija
17/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäominaisuus ole. Jos lihoo tietäen seuraukset, niin sitten pitää vaan ne kestää tai sitten laihduttaa. Ennenkaikkea läskit vois lopettaa tuon ylenmääräisen kitinänsä ja uhrata senkin ajan oman terveytensä kohentamiseen eli laihduttamiseen.

tietää lihavuuden vaarat?

Vierailija
18/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää lihavuuden vaarat?

on selittää asia. Vanhemmat ovat vastuussa mikä on kyllä av-mammoille ihan tuntematon sana, ei sen puoleen....

Vierailija
19/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/71 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän