Lue keskustelun säännöt.
Vaimot pullistuu, miehet ei (Ennen tiettyä ikävuotta)
29.10.2010 |
Kylpylöitä läpikäyneenä olen miehenä huomannut, että melkein jokainen alle 40 ikäinen nainen lapsineen on huomattavasti pulleammassa kunnossa kuin samanikäinen miehensä.
Vaikka lapset olisivatkin jo muutaman vuoden ikäisiä, siltikin ilmeisesti on "ruokailuvaihe" jäänyt päälle ja kiloja kertynyt. Miehet pääsääntöisesti ovat pysyneet kondiksessa.
Sitten kun taas mennään tuon ikävuoden paremmalle puolelle, alkavat miehetkin pullistua. Liekö syynä kyllästyminen vaimon rehevöitymiseen eli luovutetaan tilanne sellaiseksi mikä se on ja annetaan itsensäkin pullistua?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yhteinen harrastus ja siitä ei ole päästetty irti edes lasten ollessa pieniä. Vaatii toki vanhemmat, jotka kumpikin osallistuvat kotihommiin, jotta kumpikin jaksaa/pääsee sitten sinne urheilemaankin. Itse olen palannut salitreeneihin lasten ollessa 3kk ikäisiä, mutta eipä se olisi ilman miehen apua onnistunut. Toisaalta sitten, mä en ole niin tarkka esimerkiksi kodin siisteydestä; likaista meillä ei ole mutta ajoittaista epäjärjestystä kestän kyllä ja pyykkivuorta ;)