Voinko jättää lapset nukkumaan ja
hakea miehen junalta (menee n.10min) autolla. Lapset nukkuvat, iät 6v ja 2v.
Kommentit (25)
asemalla vasta klo 23.30. Jos mies kävelisi osan matkaa ja soittaisi kun lähtee kävelemään niin hakuaika lyhenisi 5 minuuttiin? Lapset eivät yleensä yöllä herää ja miehen mielestä turha maksaa taksia..
Minkä matkan ajaa autolla 10 minuutissa edestakaisin, kävelee korkeintaan 20min, mikä minusta taas ei ole kohtuuton miehellesi. Meneehän sinulla aikaa siirtyä parkkipaikalle jne..
Jos haet miehesi, varmaankaan mitään pahaa ei tapahdu. Ilmeisesti se ei sinustakaan silti kuulosta hyvältä idealta, kun täällä kyselet. Älä anna miehesi painostaa, vaan tee niin kuin sinusta parhaalta tuntuu.
lapset eivät yleensä herää niin en ikinä jättäisi. en halua edes kuvitella, mitä kaksi- tai kuusivuotias ajattelisi yksin yöllä herätessään. pyydä joku naapuri kymmeneksi minuutiksi?
täysjärkinen mieskin varmasti kävelee mieluummin kotiin kun jättää lapsensa sinne yksin. jos kroppa ei kestä tms, täytyy ottaa se kallis taksi ja taata lasten hyvinvointi.
Melkein lankesin, mutta tää provo on ollut täällä ennenkin =)))
Ihan samalla tavalla taksit ynnä muut selitit silloinkin.
Entä jos joudutte onnettomuuteen? Tai auto hajoaa? Tai jotain muuta yllättävää.
En ikinä tekisi noin! Eikä kukaan muukaan vastuullinen aikuinen. Mä oon sellanen nipo, että jos joku tuttuni kertoisi tehneensä noin, ilmoittaisin lastensuojeluun. Koska silloin olisi varmasti jotain muutakin vikaa perheessä..
Entäs jos liukastut pihalla? Ihan vaan esimerkkinä...
En todellakaan jättäisi.
Melkein lankesin, mutta tää provo on ollut täällä ennenkin =)))
Ihan samalla tavalla taksit ynnä muut selitit silloinkin.
Lasten ikiä en muista, mutta sama juttu kuitenkin.
jos oikeesti ois noin niin äijä tulkoon taksilla tai kävellen kotiin.
Tai jos ei pääse ees liftaamalla, jääköön sille tielle pysyvästi.
Vaikka matka on lyhyt, voi sattua mitä vaan, vaikka ajatte kolarin, ja joudutte tajuttomina sairaalaan miehen kanssa ja kukaan ei tiedä että teillä on pienet lapset yksin kotona...
No ehkä liiottelua, mutta ihan mitä vaan voi sattua.
näytän tämän keskustelun. En muista kysyneeni aiemmin mutta voi olla mahdollista kun mieheni tekee töitä muualla paljon ja junat ja taksit nielee rahaa.. Nytkin ollut viikon poissa ja matkatavaroita on. Mutta ei se taksi hirveitä maksa, mietin itsekin jos matkalla sattuukin jotain. Ap
...ja voisko myös samantien jotenkin estää sen, että olen lasteni kanssa yksin kotona, JA: syön pistaasipähkinöitä, joten voin vaikka tukehtua; menen kohta yläkertaan PORTAITA pitkin, eli lipeämisen ja niskantaittamisen vaara on olemassa. Kaikkea saattaa sattua...
Onko mieheni siis täysi kusipää kun ehdottaa edes tuollaista? Heidän lapsuudessaan jäivät usein kotiin nukkumaan kun vanhemmat menivät navettaan. Ap
Onko mieheni siis täysi kusipää kun ehdottaa edes tuollaista? Heidän lapsuudessaan jäivät usein kotiin nukkumaan kun vanhemmat menivät navettaan. Ap
mutta todella ajattelematon. Minun mieheni ei IKINÄ ehdottaisi mitään tuollaista. Ihan tosi.
näytän tämän keskustelun. En muista kysyneeni aiemmin mutta voi olla mahdollista kun mieheni tekee töitä muualla paljon ja junat ja taksit nielee rahaa.. Nytkin ollut viikon poissa ja matkatavaroita on. Mutta ei se taksi hirveitä maksa, mietin itsekin jos matkalla sattuukin jotain. Ap
niin teillä on ihan varmasti varaa maksaa se taksi. Järki käteen! Mä ajan taksilla usein keskellä yötä ja n. 20 km matka maksaa vajaa 40 euroa, joten tuollanen pikkumatka ei paljon maksa.
en kyllä ikinä uskaltais jättää.