Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dyson imurissa niin kova imu että tarrautuu lattiaan kiinni kuin imukuppi! Muilla samoja ongelmia?

Vierailija
28.10.2010 |

Meillä uusi Dyson allergia imuri jonka imuteho on aivan liian kova. Se liimautuu kiinni parkettiin ja jos sitä siinä alkaa työntelemään niin parkettihan on ihan naarmuilla! Näin käy jopa silloin kun laitan suulakkeeseen mattotoiminnon (harjakset) tosin silloin ongelma on lähinnä kun vetää imuria tai sen suulaketta taaksepäin, eikä meidän kotia voi imuroida niin että pelkästään työntää eteenpäin. Missä vika, eihän tallaisella imurilla tee mitään ja autoimuriksi on vähän liian tyyris. Onko imurissamme siis jokin vika vai ovatko kaikki Dysonit samanlaisia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta penis on kasvanut pituutta kun olen imenyt tolla imurilla sitä.

42/46 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämän ketjun perusteella voin olettaa että kenelläkään muulla suulake ei liimaudu vähän väliä lattiaan kiinni ja meidän imurissamme on ilmeisesti joku valmistusvika ja kannattaa ottaa yhteyttä maahantuojaan.

Ap

Mulla liimaantuu. Täytyy aina pitää ne harjakset päällä ja silti imukuppiintuu.

Olen itsekin miettinyt erillisen suulakkeen ostamista. Tuntuu, että se dysonin perussuulake on susi.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liimaudu ja hyvin on toiminut. Ainoa valittamisen aihe on se pölypussittomuus joka kuulosti hyvältä idealta mutta on kaikkea muuta kuin sitä.

Minä olen ollut enemmän kuin tyytyväinen Dysoniin ja myös tuohon pölypussittomuuteen joka siinä on hoidettu käteävsti. Käyn aina silloin tällöin kopistelemassa pölysäiliön tyhjäksi suoraan roskalaatikkoon. Helppoa ja edullista kun ei tarvitse etsiskellä torikauppiailta pölypusseja ziljoonien erilaisten joukosta.

Noin ei saisi tehdä. Jätteet pitää viedä suljetussa pussissa.

Vierailija
44/46 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä jossa käyn hoitamassa lapsia on tuo hel*etinkone. Ihmettelin kun piti imuroida kaatuneet kaakaojauhot matolta, niin eihän sitä meinannut saada irti matosta ollenkaan! Perheen isä vielä oikein korosti kuinka heillä on tuo uusi huippu-imuri jos sattuu tarvitsemaan, kun on niiiin kätevä että. Henkilökohtaisesti luulen että tuo ks. tyyppi ei ole koskaan käyttänyt sitä imuria vaan lukenut jostain mainoksesta tuon selostuksensa, niin ärsyttävä se imuri on. 

45/46 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette ostaneet niitä dysonin vaihtoehtoisia suulakkeita? Löytyykö ihan prismasta?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
46/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua raivostuttaa myös tuo liiallinen imu, oli sulake missä asennossa tahansa niin takertuu lattiaan kiinni. En pidä dysonista tämän vuoksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan