Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi poistuisi elämästäsi nyt?
Kuvittele, että mies pyyhkiytyisi pois elämästäsi. Miltä ajatus tuntuu? Jos ei arvioida lasten kannalta vaan pelkästään miehen merkitystä sinun elämässäsi.
Kommentit (49)
Miettikääpä asiat paremmin kuntoon, aivan liian moni nainen tukeutuu mieheen taloudellisesti liikaa ja on puilla paljailla ja hukassa eron tai miehen kuoleman jälkeen! Ei miehen varassa voi elää, vaikka kaksistaan monesti elintaso onkin parempi, on rakennettava oma 'taloudellinen' elämä niin miehetkin tekevät eivätkä elä naistensa varassa!!
Miettikääpä asiat paremmin kuntoon, aivan liian moni nainen tukeutuu mieheen taloudellisesti liikaa ja on puilla paljailla ja hukassa eron tai miehen kuoleman jälkeen! Ei miehen varassa voi elää, vaikka kaksistaan monesti elintaso onkin parempi, on rakennettava oma 'taloudellinen' elämä niin miehetkin tekevät eivätkä elä naistensa varassa!!
Tämä on ostettu kahden maksettavaksi ja yksin en tätä saisi maksettua millään. Ei sille mitään voi että isompi perhe tarvitsee isommat tilat.
kaikkia niitä käytännön (lähinnä teknisiä ja autoon liittyviä) asioita, joita en itse osaa. t. alkkiksen vaimo
Ei miehen varassa voi elää, vaikka kaksistaan monesti elintaso onkin parempi, on rakennettava oma 'taloudellinen' elämä niin miehetkin tekevät eivätkä elä naistensa varassa!!
Nyt kun lapsia on neljä, on aika selvää että kumpikaan (mies tai minä) emme yksin selviäisi taloudelliseseti näin ison perheen pyörittämisesetä.
helpottaisi elämä niin paljon, jos miehen saisi pyyhittyä pois tästä.
taloudellisesti pärjään, talo lähtisi kyllä myyntiin joka tapauksessa.
ja näyttää siltä, etten ole ainoa mielipiteeni kanssa =)
Mies on tukeni ja turvani, rakkauteni kohde ja hyvä ystävä myös. Taloudellisestikin kannattelemme toisiamme, jos jompikumpi nyt häviäisi olisi toisella vaikeuksia selvitä. Kaipaisin miestä ihan hirveästi.
tosiaan tätä mieltä??
Miksi olette sitten miehen kanssa menneet yhteen, eikö yksinäinen elämä olisi ollut teille parempi kuin parisuhde, jos ette kestä elää toisen ihmisen kanssa. Varsinkaan jos hän ei ole väkivaltainen tai alkoholisti.
jos menettäisin mieheni, en tiedä miten jaksaisin. rakastan miestäni enemmän kuin elämää, ja haluan viettää loppuelämäni aina vanhuuteen asti hänen rinnallaan, kunhan nuo lapset lentävät pesästä aikanaan.
oikeastaan tuntuu pahalta edes ajatella menettämistä, kurkkua kuristaa ja päässä humisee. hän on minun elämässäni lastemme lisäksi tärkeintä, enkä halua luopua hänestä koskaan! ja hän tuntee minua kohtaan samoin, meillä on vahva rakkaus ja luottamus toisiimme.