Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi poistuisi elämästäsi nyt?
Kuvittele, että mies pyyhkiytyisi pois elämästäsi. Miltä ajatus tuntuu? Jos ei arvioida lasten kannalta vaan pelkästään miehen merkitystä sinun elämässäsi.
Kommentit (49)
Todellakin kamalaa että ajattelen noin, mutta kaiken tämän jälkeen niin tuo olisi ensimmäinen reaktioni...
ja muutenkin mielissäni.
Sepä siinä onkin että se mies ei poistu vaikka eroaisi,kun on niitä lapsia.
Ja sen jälkeen vihdoinkin uusi mahdollisuus jonkun uuden kanssa.
...tällä hetkellä juuri nyt se on asia, jota odotan tapahtuvaksi - itse en uskalla niin isoa elämänmuutosta käynnistää juuri lasten takia, mutta toivon, että jotain tapahtuisi suhteellemme. Kuitenkin siten, että lasteni ei tarvitsisi menettää isäänsä.... onko mahdoton yhtälö???
Pääsisin kusipää-narsisti-kiusaaja-miehestäni, joka uskoo olevansa täydellinen kuningas ja jumala. Kuolis pois!
Se tuli noin puol tuntia sitten kännissä ja nyt se makaa olkkarin sohvalla haisten tuhannen helvetin viimalle.
Siis ihan mahdottoman kauhealta. Ja meillä siis menee ihan päin helvettiä. :-( Mikä mussa on vikana? En voi kuvitella eläväni ilman häntä, vaikken saa mitään muutosta aikaan yrityksissäni(?) muutta suhdettamme paremmaksi. Mielestäni mies on syypää, hänen mielestään minä.
Mun miesystävä on kiltti ja kunnollinen, fiksu ja hyvännäköinen. Mutta ei täydellinen. Ja jos mietin että meille tulis ero niin musta ei tunnu oikeastaan miltään. Inhottavaa että en tunne tän enempää. Minussa on jotain vikaa.
Kun paljasti itsestään ikävän puolen viikko pari sitten.
Kaiken hyväksyn mutta nyt on vaikea. - ja kyse ei pettämisestä eikä rikollisuudesta.
Mutta jos ei lapsia olisi niin ovea olisin näyttänyt viikko sitten.
Rakastan häntä. En osaa kuvitella elämää ilman häntä.
läheisimmän ihmisen mun elämässä. Kuitenkin uskoisin että pitkän ajan kanssa siitä selviytyisin kuitenkin. Taloudellisesti tulisi tiukempaa.
...niin ei tarvitsisi tuntea tätä rakkauden hitaan, varman menettämisen tuskaa, kestää hänen ylenkatsettaan, pelätä yksinäistä, pettymyksen kalvamaa tulevaisuutta. Olisi helpompaa, jos hän vain kuolisi pois yllättäen, vaikka onnettomuudessa. Silloin en ehkä kuluttaisi näitä öitä itkien mitä tein väärin, mitään muuta en halunnut kuin hänen kiintymyksensä.
uusi alku. Ehkä vähän haikealtakin.
Se vaikuttaisi niin taloudelliselta kannalta kuin ihan psyykkisestikkin.
Pärjäisin jos olisi pakko mutta ikävää se olisi.
Pitäisi hetimiten myydä asunto ja muuttaa. Olisin todella pulassa.
...niin ei tarvitsisi tuntea tätä rakkauden hitaan, varman menettämisen tuskaa, kestää hänen ylenkatsettaan, pelätä yksinäistä, pettymyksen kalvamaa tulevaisuutta. Olisi helpompaa, jos hän vain kuolisi pois yllättäen, vaikka onnettomuudessa. Silloin en ehkä kuluttaisi näitä öitä itkien mitä tein väärin, mitään muuta en halunnut kuin hänen kiintymyksensä.
Et sinä ole tehnyt mitään väärää. Mutta toisen kiintymykseen ripustautuminen on hulluutta. Itsetuntoa nainen!
Vaikka ollaan kerran meinattu erotakin, niin koen miehen olevan juuri oikea ihminen minulle ja toivon että pääsemme vielä nauttimaan lapsenlapsista ja eläkepäivistä yhdessä :) Ollaan joissakin asioissa täysin samanlaiset ja toisissa niin päinvastaiset kuin olla voi, mutta silti tunnemme kuuluvamme yhteen.
Jos näin todella kävisi, mun maailma romahtais... , Rakastan häntä ihan hirmuisesti enkä halua edes ajatella elämääni ilman häntä!!! Maailman ihanin mies minulle ja isä lapselle!!
ei juuri edes vaikuttaisi mun elämääni. Ajatuksena se tuntuu surulliselta, en todellakaan haluaisi miestä pois elämästäni, mutta... totuus on, ettei arjessa tai missään muussakaan asiassa tapahtuisi mitään muutosta.