Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi poistuisi elämästäsi nyt?

Vierailija
27.10.2010 |

Kuvittele, että mies pyyhkiytyisi pois elämästäsi. Miltä ajatus tuntuu? Jos ei arvioida lasten kannalta vaan pelkästään miehen merkitystä sinun elämässäsi.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juuri edes vaikuttaisi mun elämääni. Ajatuksena se tuntuu surulliselta, en todellakaan haluaisi miestä pois elämästäni, mutta... totuus on, ettei arjessa tai missään muussakaan asiassa tapahtuisi mitään muutosta.

Vierailija
22/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kamalaa että ajattelen noin, mutta kaiken tämän jälkeen niin tuo olisi ensimmäinen reaktioni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin mielissäni.

Sepä siinä onkin että se mies ei poistu vaikka eroaisi,kun on niitä lapsia.

Vierailija
24/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen vihdoinkin uusi mahdollisuus jonkun uuden kanssa.

Vierailija
25/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tällä hetkellä juuri nyt se on asia, jota odotan tapahtuvaksi - itse en uskalla niin isoa elämänmuutosta käynnistää juuri lasten takia, mutta toivon, että jotain tapahtuisi suhteellemme. Kuitenkin siten, että lasteni ei tarvitsisi menettää isäänsä.... onko mahdoton yhtälö???

Vierailija
26/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisin kusipää-narsisti-kiusaaja-miehestäni, joka uskoo olevansa täydellinen kuningas ja jumala. Kuolis pois!

Vierailija
27/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalalta.en haluu edes aatella!

Vierailija
28/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli noin puol tuntia sitten kännissä ja nyt se makaa olkkarin sohvalla haisten tuhannen helvetin viimalle.

Vierailija
29/49 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan mahdottoman kauhealta. Ja meillä siis menee ihan päin helvettiä. :-( Mikä mussa on vikana? En voi kuvitella eläväni ilman häntä, vaikken saa mitään muutosta aikaan yrityksissäni(?) muutta suhdettamme paremmaksi. Mielestäni mies on syypää, hänen mielestään minä.

Vierailija
30/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on kiltti ja kunnollinen, fiksu ja hyvännäköinen. Mutta ei täydellinen. Ja jos mietin että meille tulis ero niin musta ei tunnu oikeastaan miltään. Inhottavaa että en tunne tän enempää. Minussa on jotain vikaa.

Vierailija
31/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paljasti itsestään ikävän puolen viikko pari sitten.

Kaiken hyväksyn mutta nyt on vaikea. - ja kyse ei pettämisestä eikä rikollisuudesta.

Mutta jos ei lapsia olisi niin ovea olisin näyttänyt viikko sitten.

Vierailija
32/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan häntä. En osaa kuvitella elämää ilman häntä.

Vierailija
33/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisimmän ihmisen mun elämässä. Kuitenkin uskoisin että pitkän ajan kanssa siitä selviytyisin kuitenkin. Taloudellisesti tulisi tiukempaa.

Vierailija
34/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin ei tarvitsisi tuntea tätä rakkauden hitaan, varman menettämisen tuskaa, kestää hänen ylenkatsettaan, pelätä yksinäistä, pettymyksen kalvamaa tulevaisuutta. Olisi helpompaa, jos hän vain kuolisi pois yllättäen, vaikka onnettomuudessa. Silloin en ehkä kuluttaisi näitä öitä itkien mitä tein väärin, mitään muuta en halunnut kuin hänen kiintymyksensä.

Vierailija
35/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi alku. Ehkä vähän haikealtakin.

Vierailija
36/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaisi niin taloudelliselta kannalta kuin ihan psyykkisestikkin.

Pärjäisin jos olisi pakko mutta ikävää se olisi.

Vierailija
37/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi hetimiten myydä asunto ja muuttaa. Olisin todella pulassa.

Vierailija
38/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin ei tarvitsisi tuntea tätä rakkauden hitaan, varman menettämisen tuskaa, kestää hänen ylenkatsettaan, pelätä yksinäistä, pettymyksen kalvamaa tulevaisuutta. Olisi helpompaa, jos hän vain kuolisi pois yllättäen, vaikka onnettomuudessa. Silloin en ehkä kuluttaisi näitä öitä itkien mitä tein väärin, mitään muuta en halunnut kuin hänen kiintymyksensä.

Et sinä ole tehnyt mitään väärää. Mutta toisen kiintymykseen ripustautuminen on hulluutta. Itsetuntoa nainen!

Vierailija
39/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ollaan kerran meinattu erotakin, niin koen miehen olevan juuri oikea ihminen minulle ja toivon että pääsemme vielä nauttimaan lapsenlapsista ja eläkepäivistä yhdessä :) Ollaan joissakin asioissa täysin samanlaiset ja toisissa niin päinvastaiset kuin olla voi, mutta silti tunnemme kuuluvamme yhteen.

Vierailija
40/49 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin todella kävisi, mun maailma romahtais... , Rakastan häntä ihan hirmuisesti enkä halua edes ajatella elämääni ilman häntä!!! Maailman ihanin mies minulle ja isä lapselle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän