Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini lahjoitti vauvallemme suurieleisesti leluja.

Vierailija
25.10.2010 |

Kaikki, siis ihan jokainen oli rikki, todella likainen tai muuten vain käyttökelvoton. Luuliko hän oikeasti, etten huomaa tai ettei lahjoille voi olla mitään kriteerejä? Nyt hän on tehnyt minulle mielestään suuren lahjoituksen ja oikeasti jouduin laittamaan kaikki suoraan roskikseen. Inhottaa, että hän ajattelee minun nyt olevan hänelle palveluksen velkaa kun oikeasti koko lahjasta oli vain haittaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanonut, että ovat vaarallisia vauvalle

Vierailija
2/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan samanlaisia sukulaisia. Ärsyttävää on, että eivät edes kysy, vaan tulevat tuodessaan milloin mitäkin. Sieltä on tullut keinuhevosta, parkkitalo, nukkekori, polkuautoja, metrin korkuinen nalle, kaupunkimatto, järkyttävän rumia pehmoja, kuppaisia Duploja ja ties mitä. Kaikki aivan tolkuttoman huonossa kunnossa. Olen jo sanonut, että ei tarvita leluja kiitos, niin sitten tuovat, koska "tämä nyt on niin hyvässä kunnossa". Joo, parkkitalo vuodelta 1983...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne nyt jos mitkä on leluja, jotka on helppo kierrättää, eihän ne mene miksikään. Pesukoneessa pyöräytät kylmässä vedessä ja sulla on uutta vastaavia duploja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan