Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen saa komean, fiksun miehen,

Vierailija
25.10.2010 |

jolla tietenkin myös kivapalkkainen työ..?

Olen ollut pitkään jo yh, ja alkanut miettimään josko sitä vielä parisuhteeseen. Sen verran olen renttuja katsellut, että kiva ois saada vähän parempi mies tällä kertaa.. Jolla esim olisi jotain omaisuutta jo kertynyt, hyvä vakkari työpaikka, ei alkoholiongelmaa, komea ulkonäkökään ei olisi pahitteeksi.. Mistä niitä saa, onko tuollaisia enää vapaanakaan? :)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakorkeasta valmistuneeseen peruskauraan, hyvännäköisiin blondeihin, joiden keskustelu koostuu bisnes- ja muista kliseistä, mun mies kokee haastavaksi ja kiinnostavaksi mun vähän vaihtoehtoisemmat ajatukset.

t. 19

Vierailija
42/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyn ja uran pitää olla erittäin hyvällä tasolla, saadakseen ja pitääkseen ns. huippumiehen täytyy olla myös itsenäinen ja pärjäävä. Huippumies ei halua epätoivolta tuoksahtavaa, ripustautumiseen taipuvaista naista, vaan naisen pitää pystyä pyörittämään perheen kaikkia kuvioita tasavertaisesti.

Ja kaiken ystävällisyyden ja rakastamisen lisäksi huippumiestä kiinnostaa myös se, että nainen on oikeasti miehen kanssa niin samalla tasolla, ettei nainen palvo ja kuolaa ja ihaile miestä kritiikittä, vaan pitää älykkäällä piikittelyllä miehen jalat maan pinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut tinkimään jostain kohdasta vaatimuksiasi.

Todellisuushan on se, että kaikki huippumiehet ovat jo varattuja, kun olet liikkeellä ns. toisella kierroksella. Jos joku on vapaa - vapautunut - niin sillä on jonkinlainen baggage. Esim. lapset, luonnevika tai oikeasti kamala exä.

Mä löysin netistä itselleni ihanan miehen, kun olin jo kertaalleen yh:ksi jäänyt (tai siis oma valintahan se oli). Mun mies ei ole tämän maan rikkain eikä välttämättä voittaisi Mr Finland -kisojakaan, mutta se on just mulle mitä sopivin kumppani.

Olen saanut kaupan päälle myös lisää lapsia ja aika haastavan elämänvaiheen, mutta joka tapauksessa hän on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut.

Toivon sinulle onnea.

Vierailija
44/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylipäänsä vastaaviin osallistujat eivät ole huippumiehiä, on wt-meininkiä tehdä ulkonäöstään ura. Ja siten myöskään Mr. Finlandin tyyppinen ulkonäkö ei ole yleinen huippumiehillä, koska heillä on huomattavasti sivistyneemmät visuaaliset arvot.

Vierailija
45/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutettu, nuorena johtaja-asemaan edennyt huipputuloinen (tulot huomattavasti paremman kuin esim. Suomen pääministerillä), hyvännäköinen, urheilullinen, kotihommista vastuunsa kantava (tekee lähes kaiken ruoan meillä, aina hyvistä raaka-aineista), lasten asioista aidosti kiinnostunut, lähes aina hyväntuulinen, ystävällinen, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, itsetunto kohdillaan jne. jne. Ja minä itse myös akateeminen, hyvässä asemassa, hoikka ja kauni (mutten esim. säännöllisesti ajele mitään karvoja), älykäs ja kriittinen, en tippaakaan arka tai nössö, kotona rento ja laiska ja arvoiltani hieman vaihtoehtoinen. Eli sanoisin, että huippumiehen saa, kun on ns. valtavirtatyylin kaunis ja päässä älyä ja sitten jotain särmää ja vähän poikkeuksillista jännää, kuten mulla nuo arvot. Tissien koolla on hyvin vähän mitään väliä. Ja jos taas ei ole mitään särmää jännää luonteessa tai muussa, huippumies kyllästyy.

elikun tapasin nykyisen mieheni (joka on varsin varakas), hän oli tottunut pörräämään rahanperässä juoksevien pimujen kanssa. kaikki olivat samasta puusta veistettyjä, osa varmaan ihan fiksujakin, mutta ne ARVOT...

minun humanistitaustani ja "tavallisuuteni" hurmasivat miehen. miehen mukaan osaan iloita pienistä arkisista asioista (kuten taskuun unohtuneesta salmiakkirasiasta).

olen ihan kivannäköinen, hyvä kroppa ja akat. koulutettu. hyvä huumorintaju ja verbaalikikkailija.en ollut helppo, eli mies joutui aika lailla vikittelemään.

näillä eväillä sain fiksun, komean ja varakkaan miehen, joka on maailman paras isä. ja joo, on toki huonojakin puolia, mutta niinhän meillä kaikilla.

Vierailija
46/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen joka on erityisellä tavalla kaunis. Ja tosi isot tissit plussaa.

Jos et vastaa kuvausta, mene ottamaan silikonit

:D

Vierailija
47/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit saanut mun exäni (malli, akateeminen, tj) jos oisit aiemmin kysynyt, nyt on jo varattu... ;)

Ai niin, paitsi tietysti ellet halua säännöllistä turpiinottoa, niin sit ei ois ollut hyvä kauppa. =)

Vierailija
48/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

komean, fiksun puolison, jolla tietenkin myös kivapalkkainen työ..?

Jolla esim olisi jotain omaisuutta jo kertynyt, hyvä vakkari työpaikka, ei alkoholiongelmaa, komea ulkonäkökään ei olisi pahitteeksi.. )

sellainen mies kuin nainen.

Eli jos itse vastaan omaa kuvaustasi niin tuskin sulla tulee ongelmia löytää sellainen mieskään. Jos taas et sitä vastaa niin miksi sellainen mieskään sut haluaisi?

Vierailija
49/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit saanut mun exäni (malli, akateeminen, tj) jos oisit aiemmin kysynyt, nyt on jo varattu... ;)

Ai niin, paitsi tietysti ellet halua säännöllistä turpiinottoa, niin sit ei ois ollut hyvä kauppa. =)

ap

Vierailija
50/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta exäsi ei vaikuta fiksulta. Ja juuri fiksua miestä etsin.

ap

En mä sitä oikeasti kenellekään olisi suositellut.

Mutta kuten aiemmin todettiin - miksi "kelpaisit" fiksulle, komealle ja varakkaalle, ellet itsekään sellainen ole? Eikä yh muutenkaan varmaan mitään kuuminta kamaa miesmarkkinoilla ole, sori.

Mut sit taas jos olet samantasoinen, niin ei luulisi olevan ongelmia löytää. :)

Vierailija
51/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ihana, superkiva, älykäs, seksikäs, hauska, hyvännäköinen, treenattu, viisas, innovatiivinen, aikaansaava, luperluova ja varakas mies, jonka olen "saanut", koska olen tuota kaikkea myös itse MIINUS varakas tai mitenkään erityisen kaunis.

jos haluat Erityisen miehen, pitää sinunkin olla Erityinen; olla jotakin, mitä muut eivät ole.

Vierailija
52/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla itselläsi?

Oletko töissä?

Vierailija
53/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla tietenkin myös kivapalkkainen työ..? Olen ollut pitkään jo yh, ja alkanut miettimään josko sitä vielä parisuhteeseen. Sen verran olen renttuja katsellut, että kiva ois saada vähän parempi mies tällä kertaa.. Jolla esim olisi jotain omaisuutta jo kertynyt, hyvä vakkari työpaikka, ei alkoholiongelmaa, komea ulkonäkökään ei olisi pahitteeksi.. Mistä niitä saa, onko tuollaisia enää vapaanakaan? :)

riittävän kovaa valuuttaa.... Sorry.

Vierailija
54/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuus on kyllä puoliksi mun kanssa ja kolme lastakin on kakkua jakamassa. Ja "pikkusen" on ongelmaa ei alkon, mutta toisten naisten kanssa, eli siihen kannattaa varautua.. Kaupan päälle saat maailman omituisimman suvun. Eli jos kiinnostaa, mihin osoitteeseen voin postittaa tuon äijän puvut ja solmiot yms roippeet?

Vierailija
55/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaunis, fiksu, varakas ja hyväpalkkaisessa työssä niin tuskin lapsesi on ongelma, ainakaan kaikille tai sellaisille joilla on itselläänkin lapsia.

Vierailija
56/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen omasta mielestäni ihan kaunis tai nätti, en kuitenkaan lähelläkään missi-tyyppiä tai mallivartaloinen.. Jonkin verran on pankissa rahaa sijoituksina (muutama tonni), mutta ei muuta omaisuutta. Vuokralla asun. Opinnot loppusuoralla, hyvä tutkinto, mutta ei työpaikkaa tiedossa, olen kuitenkin ahkera tekemään töitä, joten en pelkää päätyväni työttömäksi. Joka kesä olen ollut töissä.. Hieman laiska olen, tykkään esim siisteydestä ja siivoamisesta, mutta tykkään kyllä löhötä sohvallakin.

En etsi todellakaan mitään elättäjää itselleni, elätän itseni ja lapseni kyllä hyvin itsekin. Hyvin toimeentulevalla tarkoitan sellaista, jolla olisi oma asunto, ja joka voisi joskus viedä minut esim teatteriin, ehkä ostaa jonkun lahjan ilman syytä, viedä ravintolaan tai ehkä jopa ulkomaille lomalle. Tähän astiset mieheni ovat olleet sellaisia, että ovat punkanneet luonani jne, omaisuus mahtuntu yhteen uhreilukassiin, jos on ollut auto, on se ollut joku vanha toyota tms, ymmärtänette mitä tarkoitan.. :D

t. ap

Vierailija
57/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusta vaikka suomi24:ään vaan, hopi hopi! :)

Joo, olen omasta mielestäni ihan kaunis tai nätti, en kuitenkaan lähelläkään missi-tyyppiä tai mallivartaloinen.. Jonkin verran on pankissa rahaa sijoituksina (muutama tonni), mutta ei muuta omaisuutta. Vuokralla asun. Opinnot loppusuoralla, hyvä tutkinto, mutta ei työpaikkaa tiedossa, olen kuitenkin ahkera tekemään töitä, joten en pelkää päätyväni työttömäksi. Joka kesä olen ollut töissä.. Hieman laiska olen, tykkään esim siisteydestä ja siivoamisesta, mutta tykkään kyllä löhötä sohvallakin. En etsi todellakaan mitään elättäjää itselleni, elätän itseni ja lapseni kyllä hyvin itsekin. Hyvin toimeentulevalla tarkoitan sellaista, jolla olisi oma asunto, ja joka voisi joskus viedä minut esim teatteriin, ehkä ostaa jonkun lahjan ilman syytä, viedä ravintolaan tai ehkä jopa ulkomaille lomalle. Tähän astiset mieheni ovat olleet sellaisia, että ovat punkanneet luonani jne, omaisuus mahtuntu yhteen uhreilukassiin, jos on ollut auto, on se ollut joku vanha toyota tms, ymmärtänette mitä tarkoitan.. :D t. ap

Vierailija
58/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vaan arvostaa itseäsi, silloin automaattisesti hakeudut sinua arvostavien ja kunnollisten miesten seuraan.

Tissejä et todellakaan tarvitse miehenmetsästykseen. Terve itsevarmuus, elämänilo ja pilke silmässä ovat paljon tärkeämpiä. : )

Vierailija
59/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin, että kuka kolahtaa. Koska harva niin tekee, vaikka ei mitään ilmivikaa olisikaan. Enkä mäkään mikään ihmeellinen nainen ole, tavallinen ystävällinen, kivannäköinen ja -vartaloinen, empaattinen ja hauska, mutta ei mitään valttikorttia moniin muihin naisiin verrattuna. Miehiä olisi ollut treffeille tarjolla vaiks kuinka, ja nimenomaan noilla ominaisuuksilla, mitä itsekin etsit. Mutta kun kukaan ei oikein tuntunut miltään. Tosin varallisuus ei missään vaiheessa ollut edes korkealla hakukriteerinä.

Hitsi vie kun sitä ei vaan voi valita kenet sydän tahtoo... :) Mun sydän tahtoi nykyisen, kylläkin komea (omiin silmiini, mikä tärkeintä!) ja fiksu, ahkera, empaattinen ja hauska, mutta hanttihommia tekevä opiskelija. Ei rahalla väliä, kun viihdymme niin hyvin yhdessä. :)

Vierailija
60/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miehellä pitää olla oma asunto, jos sinullakaan ei ole? Miksi pitää olla hyväpalkkainen työ, jos sinulla ei ole työtä ensinkään? Jos sinulla ei ole varaa kustantaa miestä ulkomaille, niin miksi hänellä pitäisi olla? Olet lukenut liikaa reginoita, kyllä miehetkin tykkää enemmän kaltaisistaan naisista eivätkä etsi elätettäviä. Miksei sulle kelpaa mies, joka on samanlaisessa elämäntilanteessa, ihan kivannäköinen mutta ei mikään malli tai urheilijavartaloinen?