Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen saa komean, fiksun miehen,

Vierailija
25.10.2010 |

jolla tietenkin myös kivapalkkainen työ..?

Olen ollut pitkään jo yh, ja alkanut miettimään josko sitä vielä parisuhteeseen. Sen verran olen renttuja katsellut, että kiva ois saada vähän parempi mies tällä kertaa.. Jolla esim olisi jotain omaisuutta jo kertynyt, hyvä vakkari työpaikka, ei alkoholiongelmaa, komea ulkonäkökään ei olisi pahitteeksi.. Mistä niitä saa, onko tuollaisia enää vapaanakaan? :)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:lla on epärealistiset tavoitteet. Vaikka mukavahan se tietty on, jos miehen siivellä saa vähän enemmän kuin mitä itse saisi kokoon.

Vierailija
22/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva itse on ulkonäöltään todella vaatimaton; lihava, lyhyt, ei meikkaa, ei pukeudu juuri koskaan naisellisesti vaan lähinnä look on tyyliä tuulipuku.

Joo, onhan se nainen mukava. Ja jotenki ihan ylienerginen. Jatkuvasti tekee kaikkea. Hoitaa lapset viimesen päälle, koti on siisti, piha kaunis, harrastaa siinä sivussa koiriensa (tietysti kauniiden ja hyvinkoulutettujen) kanssa, retkeilee, ottaa lasten kavereita yökylään jne jne jne.

Tavallaan varmaan jokaisen miehen unelma luonteensa puolesta, luulisin. Silti mietin useinki, miten se on alunperin saanu komean miehen kiinnostumaan itsestään. Kai ensivaikutelma kuitenki on jotain muuta kuin se hieno luonne. Mies on oikeasti namupala!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni sanoi, että rakastui minuun mm. siksi, että osasin sanoa hänelle "ei".

Mun mieheni sanoi joskus ettei kestä "kauko-ohjattavia" naisia. Pitää olla aivot, ja osata käyttää niitä. Vastusta pitää olla että jännite säilyy! 18

Vierailija
24/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät on aika vähissä ainakin yli 30:n ikävuoden jälkeen? Niin naisissa kuin miehissäkin. Sitten on joitain hajakappaleita välillä vapaana, kun erotaan, ennenkuin pariudutaan uudelleen.

Mulla on kuvailemasi kaltainen mies, enkä ole koskaan ollut nainen tai tyttö, joka ottaisi jonkun känniääliörentun riesakseen. Uskon, että saisin hyvän miehen uudelleenkin. Ja millainen olen? No, nainen, joka elää elämää, johon ei mahdu yhtäkään renttua.

Vierailija
25/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustaa naistaan ja perhettään vaikka ei olisikaan taistelulajeihin erikoistunut tai kukkakaalikorva.

Vierailija
26/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva itse on ulkonäöltään todella vaatimaton; lihava, lyhyt, ei meikkaa, ei pukeudu juuri koskaan naisellisesti vaan lähinnä look on tyyliä tuulipuku.

Joo, onhan se nainen mukava. Ja jotenki ihan ylienerginen. Jatkuvasti tekee kaikkea. Hoitaa lapset viimesen päälle, koti on siisti, piha kaunis, harrastaa siinä sivussa koiriensa (tietysti kauniiden ja hyvinkoulutettujen) kanssa, retkeilee, ottaa lasten kavereita yökylään jne jne jne.

Tavallaan varmaan jokaisen miehen unelma luonteensa puolesta, luulisin. Silti mietin useinki, miten se on alunperin saanu komean miehen kiinnostumaan itsestään. Kai ensivaikutelma kuitenki on jotain muuta kuin se hieno luonne. Mies on oikeasti namupala!!

Vierailija
27/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei todellinen rotunainen "rupsahda", koska tyylitaju ja fiksuus eivät häviä mihinkään. katsokaahan joskus vaikka suomenruotsalaisia vanhempia naisia. Kun vartalo on yhä hoikka, ryhti kunnossa, vaatteet iälle sopivia, laadukkaita ja hyvällä maualla valittuja, tukka myös hyvällä maulla laitettu, meikkiä sopivasti, niin tuskin on syytä puhua rupsahtamisesta, vaikka kasvoissa rypppyjä olisikin. Rupsahtaminen tarkoittaa sellaista ulkonäöstä piittaamattomuutta, että vedetään sipsiä sohvalla illasta toiseen ja aamulla vedetään vanhan verkkarit päälle, kun viedään lapsia päiväkotiin.

Vierailija
28/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla tietenkin myös kivapalkkainen työ..?

....

Mistä niitä saa, onko tuollaisia enää vapaanakaan? :)

samaa sinkut itkevät

sen takia ollaan sinkkuja kun tuollaisia miehiä ei ole.

osa lopulta ottaa puolisokseen sellaisen puoli-rentun, koska baareissa ei käy hyviä miehiä.

en tiedä mihin ne on mennyt. ei kaikki kelpaa avioliittooon

ja valitettavasti, jos sinulla on jo lapsia niin voit unohtaa hyvän miehen saannin. Niistä kilpaillaan jo sen verran

Vierailija
29/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistymätön kansanosa

Vierailija
30/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on hoikat kauniit edustusvaimot ja hyvännäköisiä, rikkaita miehiä joilla on ihan tavallisen nätit naapurintyttö-vaimot. Tiedän yhden, jolla on tosi ylipainoinen vaimo (oli jo seurusteluaikana) ja mies on tosi komee kolli!! Jotkut rouvat ovat tosi koulutettuja ja toiset ei. Eli mitään kaavaa ei ole! Joillekin ulkonäkö on kaikki kaikessa ja makujakin on niin erinlaisia. Joillekin taas vaan ne kemiat kolahtaa.

Yllättävän suosittuja ovat kuitenkin ne tavallisen söpöt, fiksut "tavisnaiset".

Vierailija
31/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi tuollaista nössöä ikinä itselleni...

koulutettu, nuorena johtaja-asemaan edennyt huipputuloinen (tulot huomattavasti paremman kuin esim. Suomen pääministerillä), hyvännäköinen, urheilullinen, kotihommista vastuunsa kantava (tekee lähes kaiken ruoan meillä, aina hyvistä raaka-aineista), lasten asioista aidosti kiinnostunut, lähes aina hyväntuulinen, ystävällinen, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, itsetunto kohdillaan jne. jne.

Ja minä itse myös akateeminen, hyvässä asemassa, hoikka ja kauni (mutten esim. säännöllisesti ajele mitään karvoja), älykäs ja kriittinen, en tippaakaan arka tai nössö, kotona rento ja laiska ja arvoiltani hieman vaihtoehtoinen.

Eli sanoisin, että huippumiehen saa, kun on ns. valtavirtatyylin kaunis ja päässä älyä ja sitten jotain särmää ja vähän poikkeuksillista jännää, kuten mulla nuo arvot. Tissien koolla on hyvin vähän mitään väliä. Ja jos taas ei ole mitään särmää jännää luonteessa tai muussa, huippumies kyllästyy.

Vierailija
32/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat kuitenkin aina miehen joka on tasokkaampi kuin he itse, siitä johtuu epäsuhta sinkkumiesten ja -naisten tarjonnan välillä.

miksi miehellä pitää olla oma asunto, jos sinullakaan ei ole? Miksi pitää olla hyväpalkkainen työ, jos sinulla ei ole työtä ensinkään? Jos sinulla ei ole varaa kustantaa miestä ulkomaille, niin miksi hänellä pitäisi olla? Olet lukenut liikaa reginoita, kyllä miehetkin tykkää enemmän kaltaisistaan naisista eivätkä etsi elätettäviä. Miksei sulle kelpaa mies, joka on samanlaisessa elämäntilanteessa, ihan kivannäköinen mutta ei mikään malli tai urheilijavartaloinen?

Vierailija
33/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehumisrivin perusteella kukaan teistä ei todellakaan voi tietää, onko mieheni nössö vai ei. Mutta pitäköön ihan vapaasti nössönä, jos siitä jollekin hyvät fiilikset tulee. Mulle ainakin hyvät naurut!

t. 19

Vierailija
34/61 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tosiasia on sitten se, että jo on vuositolkulla touhunnut putkikassimiesten kanssa ja luuhannut reggaeklubeilla, sen edellä mainituilla kriteereillä hyväksi määritetyn miehen pyydystäminen muuttuu kyllä todella hankalaksi.

Eletty elämä kuluttaa ja tausta näkyy.

Vierailija
35/61 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsii sitä oikeaa ihan väärillä tavoilla.

Myös varattomampi mies voi olla kultakimpale. Ei rakkaus tarkoita rahaa.

Vierailija
36/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutettu, nuorena johtaja-asemaan edennyt huipputuloinen (tulot huomattavasti paremman kuin esim. Suomen pääministerillä), hyvännäköinen, urheilullinen, kotihommista vastuunsa kantava (tekee lähes kaiken ruoan meillä, aina hyvistä raaka-aineista), lasten asioista aidosti kiinnostunut, lähes aina hyväntuulinen, ystävällinen, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, itsetunto kohdillaan jne. jne.

Ja minä itse myös akateeminen, hyvässä asemassa, hoikka ja kauni (mutten esim. säännöllisesti ajele mitään karvoja), älykäs ja kriittinen, en tippaakaan arka tai nössö, kotona rento ja laiska ja arvoiltani hieman vaihtoehtoinen.

Eli sanoisin, että huippumiehen saa, kun on ns. valtavirtatyylin kaunis ja päässä älyä ja sitten jotain särmää ja vähän poikkeuksillista jännää, kuten mulla nuo arvot. Tissien koolla on hyvin vähän mitään väliä. Ja jos taas ei ole mitään särmää jännää luonteessa tai muussa, huippumies kyllästyy.

Vierailija
37/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(miehen kaveri) sellainen sinkkumiessaalis, että huhuhuhuh. En ymmärrä, mikä mättää, ettei löydä naista rinnalleen. Ja ei ole homo - on kyllä ollut suhteita aikanaan, mutta nyt lähes vuoden sinkkuna. On siis aivan täydellisen näköinen, todella tyylikäs (siis pukeutuu täydellisesti tilanteen mukaan omaten todella hyvän maun), on sivistynyt, kohtelias, miehekäs, urheilullinen ja ties mitä. Lisäksi on koulutukseltaan tohtori ja haastavassa työssä.

No anyways, luulen, ettei ole kyllä tuota tasoa olevia naisia joka oksalla (itse tietty olisin, mutta varattu:( :D :D). Haaveilen kyllä tästä ko. tapauksesta harvasen päivä.

Mutta uskon kyllä, että komea mies yleensä vaatii rinnalleen kauniin naisen ja esim. tässä kuvaamassani tilanteessa olisi vaikea kuvitella, etteikö naisenkin pitäisi olla ns. tyylitajuinen, ei siis mikään pissisvaatteisiin kolmekymppisenä pukeutuva tai sitten tuulipukuun aina vetäytynyt, leveäperseinen muija. Ja henkiselläkin puolella pitäisi löytyä. Ja tietty akateeminen koulutus jne. jne. Tämän kuvaamani tapauksen naiset ovat olleet ulkonäöltään sellaisia pitkiä ja tyylikkäitä mallityyppejä, tosin viimeisin todella kireän oloinen.

Vierailija
38/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvoiltani hieman vaihtoehtoinen

Vierailija
39/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltään huiput, mutta muuten mitäänsanomattomat ei jaksa kiinnostaa huippumiehiä. Barbit on korvattavissa, omaleimaisuus ei.

Vierailija
40/61 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä hyvä ulkonäkö ja perusälykkyys+menestys ei riitä, pitää olla jotain todella erityistä. Eräs huippumiehen vaimo tuttavapiirissä on paitsi kaunis ja fiksu, myös sellainen väriläiskä, persoonallinen, hauska, sosiaalisesti erittäin lahjakas, hyvän mielen luoja olematta tekopirteä ällötys, empaattinen ja erittäin rakastettava. En yhtään ihmettele, ett on saanut huippumiehen.

T: 18