Minkälainen nainen saa komean, fiksun miehen,
jolla tietenkin myös kivapalkkainen työ..?
Olen ollut pitkään jo yh, ja alkanut miettimään josko sitä vielä parisuhteeseen. Sen verran olen renttuja katsellut, että kiva ois saada vähän parempi mies tällä kertaa.. Jolla esim olisi jotain omaisuutta jo kertynyt, hyvä vakkari työpaikka, ei alkoholiongelmaa, komea ulkonäkökään ei olisi pahitteeksi.. Mistä niitä saa, onko tuollaisia enää vapaanakaan? :)
Kommentit (61)
jotta milloin ap:n exä tulisi vierailulle kylään urheilukassinsa kanssa. Olen aijemmin ollut tuollaisessa suhteessa, ja pataahan sain.
Nainen halusikin heti entisensä, kun en kyennyt pitämään miestä lotolla asunnoltamme. Kiipesi terassin kautta sisään. Siinä meni neljä vuotta hukkaan. Nainen pahoittelee vieläkin niitä tunteita joita tuo kaljupäinen korsto aiheutti hänessä.
Rakastui heti entiseensä ja minut heitettiin asunnosta ulos.
Perheen suojelu on sisäinen vaisto. Sitä harvemmin konservatiivimiehiltä löytyy.
Aina tulee, joku vahvempi ja vie sinulta omaasi. Olet nössö. Vaikka kävisit salilla, hankkisit tatuointeja ja ottaisit nyrkkeilytunteja. Sinusta ei koskaan tulisi kriminaalia. Olet aina nössö.
ihanilla miehellä. On mahdollista valita puolisoksensa sellainen nainen, joka oikeasti kolahtaa. Sellainen joka vie jalat alta. Huolimatta naisen ulkonäostä yms. ulkoisista seikoista.
Ja tämän tiedän siitä, että minun liitossani minä olen meistä ulkoisesti "vaatimattomampi"jos näin voin itseäni kuvailla.
Mutta meidän luonteemme, huumorimme ja elämän arvomme unohtamatta seksuaalisuuttamme. Natsaa niin hyvin yhteen,
että upea mieheni on edelleenkin 20 vuoden jälkeen onnellinen kanssani.
Ja ei kuulemma pois vaihtaisi. Vaikka tarjokkaita olisikin. Ja kun olen saanut ihanan miehen. Ovat muutkin upeat miehet huomanneet minut tässä vuosien varrella. Joten ei se huippumallin ulkonäkö ole niin tärkeä heille vaan jokin muu.
Jokin mystinen mikä kiinnostuksen herättää.
minä olin kerran eronnut, jonkin verran ylipainoinen mutta kuitenkin työssä käyvä villiä sinkkuelämää viettävä nuori nainen. Törmäsin mieheeni juhlissa, joissa hän sanoi kinnittäneensä ensimmäisenä huomion silmiini. Loppuyö meni jutellessa ja jotenkin kemiat kohtasi. Hän on komea, hyväpalkkaisessa työssä, hyväkroppainen. Kaikkea mitä en ikinä kuvitellut saavani. Nyt ollaan naimisissa ja yhteinen lapsi tuhisee sitterissään :)
Eiköhän tärkeintä ole ne kemiat ja se, mitä sisältä löytyy. Mä en ainakaan haluais miestä, joka on niin pinnallinen, että valitsee naisensa pelkän ulkonäön perusteella. Silloin se melko varmasti pettäis ja jättäis kun alkaa vaimo rupsahtaa...
Mun mieheni sanoi joskus ettei kestä "kauko-ohjattavia" naisia. Pitää olla aivot, ja osata käyttää niitä. Vastusta pitää olla että jännite säilyy!
18
vaimonhakkaaja-kriminaali-ex-linnakundi-ongelma-aikuinen-punaniskajunttiäijäänsä? Kyllä oli melkoista yleistystä tuo tilityksesi - kuten oli ehkä tää vastauskin.
Mut-mut....
Miten niin "ei osaa puolustaa perhettään"? Häh?? Kuinka niin "konservatiiviäijä"? Miten niin tatskat tai nyrkkeilytunti tuo sulle jotain lisäarvoa? Öööh, ehkä jossain lähiöpubissa muiden luusereiden silmissä?
ihanilla miehellä. On mahdollista valita puolisoksensa sellainen nainen, joka oikeasti kolahtaa. Sellainen joka vie jalat alta. Huolimatta naisen ulkonäostä yms. ulkoisista seikoista.
Ja tämän tiedän siitä, että minun liitossani minä olen meistä ulkoisesti "vaatimattomampi"jos näin voin itseäni kuvailla.
Mutta meidän luonteemme, huumorimme ja elämän arvomme unohtamatta seksuaalisuuttamme. Natsaa niin hyvin yhteen,
että upea mieheni on edelleenkin 20 vuoden jälkeen onnellinen kanssani.Ja ei kuulemma pois vaihtaisi. Vaikka tarjokkaita olisikin. Ja kun olen saanut ihanan miehen. Ovat muutkin upeat miehet huomanneet minut tässä vuosien varrella. Joten ei se huippumallin ulkonäkö ole niin tärkeä heille vaan jokin muu.
Jokin mystinen mikä kiinnostuksen herättää.
Kiva Juttu Silti.
Rapatessa roiskuu. Ei tässä kiireessä juuri oikeinkirjoitusta tule mietittyä..
Eiköhän asia ole tärkein.
kuitenkin sellaista ihmistä, joka on valmis käyttämään sinuun rahaa.
Aika outoa.
suorittanut, kirjoitustaito ei onnu edes kiireessä. Kas kun kielioppi ja yhdyssanat on selkärangassa. Ihan selvä wt-muijan wannabe-kirjoitus tuo yksi. Heheheh!
joissa luontevasti tapaa toivomansa kaltaisia miehiä, toiveet tasokkaammasta seurasta ovat aika turhia. Lisäksi tuo, että on ollut useamman kerran (aikuisiällä ja äitinä) suhteessa "miehen" kanssa, jonka omaisuus mahtuu urheilukassiin, on kyllä jättänyt ap:hen sellaiset jäljet, että tasokkaista miehistä näkyy nopeasti vain perävalot.
nykypäivänä etsiä jotain lahja-automaattia tai matkojen maksajaa. Kyllä naisella pitää olla itsellä edellytykset huolehtia tuollaisista asioista itse. Miestä tarvitaan sitten johonkin ihan muuhun. Tuomaan rakkautta, romantiikkaa, keskustelua, seksiä, jne.jne. Mihinkään noista ei tarvita välttämättä rahaa.
sanonut olevani maisteri? Taitaa olla lukutaidossa sinulla vikaa..
Mukavaa jatkoa sinulle. Tässäpä tämä kinastelu minun osaltani.
miehiä, niin voisit oikeasti jonkun saadakin.
Yh:na on kyllä tosi vaikeaa enää saada ketään kovin hyvää sinkkua varsinkaan, eronneita kyllä riittää.
ja puhuu paskaa. Sellaista miestäkin olet nyt hakemassa. Satuprinssiä.
sivistynyt ja hyvin koulutettu (esim. maisteri, siis ESIM!), kielioppi ja yhdyssanat tulevat oikein niin automaattisesti, että kiireessäkin kirjoittaa oikein eikä ainakaan tee wt-tasoisia kielioppivirheitä.
ja hyviäkin. Tosiasia on nimittäin se, että aina se syy eroon ei ole miehessä, vaikka AVlta saattaisi sellaisenkin kuvan saada, eikä jokainen ex ole väkivaltainen narsisti.
YHna tuollaisen valmiin kaappaminen on todella hankalaa, ellet satu olemaan Tanha Karpela.
Tosiasia on nimittäin se, että ne loistavat miehet kasvavat sellaisiksi yhdessä naistensa kanssa, ja yleensä lähtökohta seurustelua aloittaessa on finninaamainen teekkari tai humanisti.
Valmis tuotos sitten onkin todella paljon vaikeampi valloittaa.
pitää varmastikin olla tosi kaunis ja älykäs ja muutakin, juuri tuota persoonallisuutta ja jotain särmää. Huipputasoa itsekin. Mutta ymmärsin, ettei ap sellaista hae, vaan tavallista kunnon miestä, jolla kunnon ammatti ja työ, jonka palkasta jää jotain ylimääräistäkin niin että voi matkustella ja ottaa asuntolainan.
Jotenkin vaan tuntuu, että ap on liikkunut liian pitkään vähän vääränlaisissa kuvioissa, jos edes hyviä perusmiehiä ei tunnu löytyvän.
pitää varmastikin olla tosi kaunis ja älykäs ja muutakin, juuri tuota persoonallisuutta ja jotain särmää. Huipputasoa itsekin. Mutta ymmärsin, ettei ap sellaista hae, vaan tavallista kunnon miestä, jolla kunnon ammatti ja työ, jonka palkasta jää jotain ylimääräistäkin niin että voi matkustella ja ottaa asuntolainan.
eihän ap näillä mittareilla ole itsekään kunnollinen nainen, miksei ap:lle siis käy mies, jolla on "vain" vuokra- asunto, hakee töitä, ei paljon omaisuutta, tavallisen mukava ulkonäkö?
jotta milloin ap:n exä tulisi vierailulle kylään urheilukassinsa kanssa. Olen aijemmin ollut tuollaisessa suhteessa, ja pataahan sain.
Nainen halusikin heti entisensä, kun en kyennyt pitämään miestä lotolla asunnoltamme. Kiipesi terassin kautta sisään. Siinä meni neljä vuotta hukkaan. Nainen pahoittelee vieläkin niitä tunteita joita tuo kaljupäinen korsto aiheutti hänessä.
Rakastui heti entiseensä ja minut heitettiin asunnosta ulos.