Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teillä on omaa aikaa viikossa?

Vierailija
24.10.2010 |

Onko molemmilla puolisoilla yhtä paljon? Miten olette ajan järjestäneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vuorotteluvapaalla ja omaa aikaa siis se aika kun lapset ovat koulussa.

Sitten kun menen takaisin töihin, sitä on tietty vähemmän, mutta en valita. Ei olla ikinä mitattu että onko juuri tasan yhtä paljon puolison kanssa, eihän siinä olisi mitään järkeä. Kun meillä kerran on perhe, haluamme viettää aikaa perheenä yhdessä.

Vierailija
2/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat koulussa. En käy töissä kodin ulkopuolella. Vapaata on siis arkisin 3-5 tuntia päivällä, lisäksi lapset viihtyvät keskenään sen 1,5 h jos menen illalla kuntosalille tai jumppaan. Kun olivat pieniä, en päässyt yksin oikein minnekään. Lapsiparkissa olivat kuntosalilla, se oli pelastukseni. Mies reissaa paljon. Ulkopuolista apua emme ole juurikaan käyttäneet. Sukulaisia tms ei ole hoitoapuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä hereillä. Eli ihan sen verran kuin illassa valvon. Useampi tunti siis.

Vierailija
4/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä koululaisia, joten jos esim on viikolla vapaata tai mennään yövuoroon niin koululaisten kouluajat on omaa aikaa ja tietysti sitten iltaisin käydään molemmat treenaamassa/ lenkillä joko lasten treenien aikaan tai sitten muuten vaan. Kyllä mä sanoisin, että mulla on mahdollisuus aina omaan aikaan jos tarve tulee eikä ole töitä

Vierailija
5/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää siihen väliin kun lapset menevät nukkumaan ja itse menen. Eli jotain 2-3h per ilta. Arkisin käyn töissä, vkl sitten on päivisin koko perheen kanssa. Viikonloppuisin omaa aikaa myös se, kun pienempi nukkuu päiväunet, saa jotain tehtyä. Mutta harrastuksista turha haaveilla, kotona oleilua se oma aika on.

Vierailija
6/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oma aika voisi olla vaikka se tunti sen välillä kun lapset ovat nukahtaneet ja ennen kuin itse menen nukkumaan. Eli oisko se sitten seitsemisen tuntia viikossa?

Mitään kodin ulkopuolista omaa aikaa ei tietenkään ole, mutta plussana tässä elämänmuodossa toki se, että tuo tunti/päivä on ihan oikeasti omaa aikaa eikä kenenkään kanssa jaettua. Ok, on se varmaan kiva jakaa, mutta itse en halua :D

Vierailija
7/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajat takaa omalla ajalla.mutta ei meil kummallakaa oo omaa aikaa,eli ei lähetä kotoota mihkää.

Vierailija
8/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein illallakin jos mies on töissä.Ja viikonloppuisin lapsi on usein mummolassa yötä joten siloinkin on.Mulla taitaa olla aika reilusti tätä aikaa näin työttömänä(vaikka todellakin mieluummin olisin töissä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä