Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnairin viestintäpäälliköllä nenälävistys!

Vierailija
24.10.2010 |

Uutisissa juuri nähty. Toimii varmasti hyvin esim. hiukan konservatiivisempien ulkomaisten asiakkaiden kanssa. Ei ihme että finskillä menee nykyään niin huonosti...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa pieruverkkarimutseja vähän harmittaa, kun nuori & nätti nainen pärjää työelämässä lävistyksestä huolimatta. onpas taas.. samaten nämä palstan "tiedottajat" eivät varmastikaan näe kuin märkiä unia Finnairin viestintäpäällikön duunista. että sillai..

Vierailija
2/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa pieruverkkarimutseja vähän harmittaa, kun nuori & nätti nainen pärjää työelämässä lävistyksestä huolimatta. onpas taas.. samaten nämä palstan "tiedottajat" eivät varmastikaan näe kuin märkiä unia Finnairin viestintäpäällikön duunista. että sillai..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojaa, ettäkö on finnairin viestintäpäällikön nenälävistyksen syytä, ettö firmalla menee huonosti? joo, ohi meni.. aivan täysin



sanoisin, että yhtä ohi meni kaikilla noilla toisen ulkonäön panettelijoilla.. normisuomalaista - minkäs teet.

Vierailija
4/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUOKAAN ei ollut avauksen pointti. Luulen tosin, että saivartelet tahallasi. Ei me kuule tulla nyppimään sun lävistyksiä pois, ole rauhassa.

nojaa, ettäkö on finnairin viestintäpäällikön nenälävistyksen syytä, ettö firmalla menee huonosti? joo, ohi meni.. aivan täysin

sanoisin, että yhtä ohi meni kaikilla noilla toisen ulkonäön panettelijoilla.. normisuomalaista - minkäs teet.

Vierailija
5/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin Finskillä nyt yhden nenälävärin takia huonosti menee, aika pelottavaa, jos yksi ihminen pystyy olemuksellaan määräämään kokonaisen ison konsernin suunnan.

Mutta läväreitä ja tatuointeja ottaessa kannattaisi kyllä miettiä, mitä töitä tulevaisuudessa haluaa tehdä, ja kuinka ne kaksi asiaa sopivat yhteen. Moni haastattelemani henkilö on yli kolmekymppisenä harmitellut ottamaansa näkyvää tatskaa tai läväriä - rekrytoin alalla, jossa ei ole toivottavaa, että asiakaspalvelijoilla on kumpiakaan.

Vierailija
6/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kymmenen vuoden päästä ihmiselle nauretaan jos hän kauhistelee läväreitä tai tatuointeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on alahuulessa ja nenässä lävistys ja koko selän ja toisen käden kyynärpäähän asti peittävä tatuointi.

Olen opettaja - ja ihan vakituisessa virassa.

Vierailija
8/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen sukupolven tatuointihullutusta.

muutaman kymmenen vuoden päästä ihmiselle nauretaan jos hän kauhistelee läväreitä tai tatuointeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain yhden sukupolven juttu.

Vierailija
10/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu mihinkaan tyoasuun, vahiten ison firman johtoportaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mielestani lavistys ei kuulu mihinkaan tyoasuun, vahiten ison firman johtoportaassa.

Vierailija
12/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat aikasta vanha juttu. Ei vain yhden sukupolven juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

historiansa paremmin jotta ymmärtäisivät nykyaikaa. Mieti ap jotain 1700-lukua jolloin kaikilla miehillä oli polvihousut, puuteroitu peruukki isolla mustalla rusettinauhalla sidottuna ja olipa jopa huulipunaakin. Mietipä sellaista nykyaikaan niin tajuat miten maailma muuttuu kuten sen pitääkin. aika aikaansa kutakin...

Vierailija
14/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenälävistys ei sovi mielestäni (vieläkään) viestintätehtävissä oleville pörssiyhtiöiden työntekijöille.



Ainakin muutama vuosi sitten Finnair yhä vaati että matkustamohenkilökunnalla ja lähtöselvitysvirkailijoilla ei saa olla näkyvillä paikoilla lävistyksiä tai tatuointeja koska työntekijä on yrityksen edustaja ja yrityskuvaan ei kuulu tatuoinnit ja lävistykset. Joko asiat ovat yhtiössä kovasti muuttuneet kahdessa vuodessa tai sitten tämä samainen yhtiö kokee että heidän viestintähenkilöstönsä ei olekaan yrityksen edustaja.



Jepjep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v päästä ei mummoilla olekaan enää violettia permistä eikä kukkamekkoa mutta heillä on läväreitä eikä kukaan katso enää kieroon :D silloin ei kukaan mummu myöskään kuuntele enää Katri Helenaa vaan trancea yms...käyvät päivätansseissa klubeilla...

Vierailija
16/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta joten kai tämä on jo sitä.

Vierailija
17/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim harvat suomalaiset käyttivät kuvailemiasi vaatteita 1700-luvulla. Sinänsä aallottaisia muotivirtaukset on aina ollut, mutta tulevaisuudesta ei meistä kukaan tiedä mitään.

Vierailija
18/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aateliset ja muut ylempitasoiset olivat Ruotsin puolella mutta ihan maailmanlaajuinen muoti se kyllä oli...ei tokikaan talonpoikien keskuudessa sillä aika huonoski se peruukki olis pelloilla menny...eikä talonpojilla niihin olis varaa ollutkaan. Olen muuten aika lailla tutustunut tähän historian osa-alueeseen joten tiedän usko pois :D

Vierailija
19/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap järjellä ajattelet, niin MIKSI se nenälävistys tekisi ko. henkilöstä huonomman työntekijän? Ehkä ne ulkomaiset asiakkaat osaa ajatella järjellä.

Vierailija
20/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkökulmasta kuin nykyajan mummutkin. Luultavasti niitä läväreitä juuri katsotaan kieroon vähän samoin kuin jotain mummopermistä nykyään.

50v päästä ei mummoilla olekaan enää violettia permistä eikä kukkamekkoa mutta heillä on läväreitä eikä kukaan katso enää kieroon :D silloin ei kukaan mummu myöskään kuuntele enää Katri Helenaa vaan trancea yms...käyvät päivätansseissa klubeilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi