Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIN facebook-päivitys jonka keksit! =D

Vierailija
24.10.2010 |

Mä aloitan:

Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla postattu:

"Kahivia naamariin ja naamari naamaan, huh kun väsyttää, Hoh hoijaa." tai "Kaaaaaahhviaaaaaaa naamariin, naamari pitäs liimata päähän, mut ei oo liimaa..! Heh."

Tämä siis JOKA PÄIVÄ pienin variaatioin.

Toinen samalta tyypiltä:

"Vitun sossu ei anna rahaa" tai "Vitun kansanedustajat ja niiden palkankorotukset" tai "taas saa odottaa tukipäätöstä! Misk ne ei tajuu, että mun pitää elättää tää perhe??!?"

Hnnnnggnngnghhhhh!!!!

Vierailija
82/205 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla postattu:

"Kahivia naamariin ja naamari naamaan, huh kun väsyttää, Hoh hoijaa." tai "Kaaaaaahhviaaaaaaa naamariin, naamari pitäs liimata päähän, mut ei oo liimaa..! Heh."

Tämä siis JOKA PÄIVÄ pienin variaatioin.

Toinen samalta tyypiltä:

"Vitun sossu ei anna rahaa" tai "Vitun kansanedustajat ja niiden palkankorotukset" tai "taas saa odottaa tukipäätöstä! Misk ne ei tajuu, että mun pitää elättää tää perhe??!?"

Hnnnnggnngnghhhhh!!!!

Tää tyyppi on varmaankin myös av-rutkuttaja kun sossun tuilla elelee perheensä kera? :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1."Mistä on meidän perheen viikonloput tehty?Vauvauinnista,vaunulenkeistä,yhdessä olemisesta.Niistä on meidän perheen viikonloput tehty". Vieläkin ärsyttää kun muistelen:)

Jos minä saan päättää:D

Vierailija
84/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämäänsä liittyviä päivityksiä ja niistä lähestulkoon jokaikinen on itsensä kehumista. Puhuu itsestään 3. persoonassa. Tähän tyyliin: "Sari tuli kokouksesta, jossa pisti tuulemaan oikein tosissaan. Tämän tehokkaammin ei päivä voisi alkaa", "Sari söi häthätää lounaan ja nyt on asian X kimpussa, ja mikäs siinä, koska on tässä asiassa ihan helvetin hyvä."

Mun mies aina ihmettelee, miksi en piilota "Saria", mutta hänen käytöksensä on niin outoa, että jotenkin olen koukussa. Luen ja ihmettelen, että miten joku kehtaa ja mitä ne siellä työyhteisössä "Sarista" ajattelee.

Vierailija
85/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tyyliin Ulkoilimme kaksi tuntia vesisateessa, kyllä nyt maistuvat itsetehdyt korvapuustit!

Vierailija
86/205 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppäää, viinaa,

saisko FB alkolukon

Vierailija
87/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lähden DaySpahan hemmotteluhoitoon, sillä aikaa koti siivoutuu (siivooja).

Minuä ärsytti avoin (miehen) rahoilla kehuskelu. Oksetiokseti. Olin jo aikasemminkin katsellut vähän hitaasti noita päivityksiä, mutta tämän jälkeen en enää jaksanut lukea rouvan viestejä.

Vierailija
88/205 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin täällä koneen ääressä niin paljon, että mies ihmetteli mikä on näin hauska....

En ole itse Facebookissa enkä taida mennäkään. Mua ei jaksa kiinnostaa oma eikä toisten arki niin paljoa, että jaksaisin tuollaisia asioita lukea tai edes itse kirjoittaa.

Mä olen sen sijaan aika friikki seuraamaan tiettyjä asioita, ja saisin varmaan just tuollaisen maineen, että "mukatiedostan" tai "esitän fiksumpaa" tms. Eli mun elämässä mua kiinnostavat asiat ovat sellaisia, että ne eivät taida kovin monia kiinnostaa - ja sitten musta tulisi vaan outo kuva Facebookissa, jos olisin aito itseni. Eikä feikkaus jaksa kiinnostaa.

Vierailija
89/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oma aika"

Vierailija
90/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

statukseensa. Kopioitu ties mistä. Samaa jatkunut jo useamman kuukauden. Niitä ei kyllä jaksa lukea. Muuten tykkään kyllä lukea kavereiden tekemisistä, vaikka oiskin ihan arkipäiväisiä juttuja tai jotain lapsiin liittyvää. Enemmän ärsyttää ne päivittäjät, jotka päivittävät statustaan vain pari kertaa vuodessa, kun lähtevät esim. matkoille. Tyyliin:"...odottelee lentoa Singaporesta Balille".

Vierailija
91/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki valittaa siitä kun joku on onnellinen tai kertoo päivänsä tapahtumista.

Miksi se teitä ärsyttää, muiden statuksia ei ensinnäkään ole pakko katsella ja jos ei kestä jonkun iloa ja onnea on aika katsoa peiliin.

Ainoa mikä itseä on ärsyttänyt, on eräs henkilö, joka ihan omaa laiskuuttaan makaa kotona, ei tee töitä ja jatkuvasti statuksissa ruinaa muilta rahaa, haukkuu sossua ja valittaa tekemisen puutetta, rahan puutetta ja muutenkin onnetonta elämäänsä. Miksi ärsyttää... noh koska on täysin omalla laiskuudellaan aiheuttanut tilan, en muutenkaan tykkää pummeista ja kerjäläisistä ja halveksin valittavia marttyyreitä.

Noh poistin näkyvistä kyseisen henkilön päivitykset ja sekin ärsytys oli poistettu.

Vierailija
92/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kotityöluettelot (ja kotiäitiyden rankkuuden jatkuva valitus)

-salaperäiset huomionkerjäyspäivitykset

-lapsen kakka-asiat (oikeesti: ei voi kiinnostaa yhtään ketään)

Vierailija
93/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaikka päivitys olisi minkälainen tahansa, joku jossain ärsyyntyy tai ottaa itseensä... tosi mukavaa

Vierailija
94/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ärsyttävää, kun jotkut jaksaa listata tekemiensä töiden määrää. Mitä väliä sillä on että olet siivonnut ja leiponut? Minä olen ehkä siivonnut ja leiponut joka toinen päivä mutta en tee siitä numeroa. Ei siinä ole mitään mainitsemisen arvoista. Kuten tuolla ylempänä sanottiin, laiska töitään luettelee.

, että jos jotakuta ärsyttää tilapäivitykset joissa joku hehkuttaa tekemiensä töiden määrää, lapsiensa tai miehensä tai perheensä tai elämänsä ihanuutta, niin se johtuu vain siitä, että lukija on kateellinen.

Se on uutinen, koska en siivoa usein, siivoan huonosti ja inhoan siivoamista. Päivitän statuksen tyyliin: siivousintoinen sisko/veli/kaveri tulossa kylään ja nyt on pakko kuurata hammasharjalla lattianraot tms.

Ironia on siinä, että jengi tietää minun olevan huithapeli siivoamisessa ( :

Vierailija
95/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joita nuo ärsyttää taidatta viettää liikaa aikaa Facebookissa.

Vierailija
96/205 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuoksun pullalta. karjalanpiirakat tuli uunista, nyt metsään keräämään sieniä. kello on vasta 11, mutta minä tyttö se olen ehtinyt jo siivota koko asunnon lattiasta kattoon, leipoa ja askarrella."

joo, niinhän monet muutkin siivoaa ja kokkaa, varmaan kaikki, mutta miksi siitä pitää aina ilmoittaa fb:ssä ?

Vierailija
97/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olipa hyvää seksiä...

No haloo, pientä rajaa ja vähän yksityisyyttä. Ei kiinnosta kenenkään panemiset.

2. riidat ja ongelmat parisuhteessa

Yksi FB-kaveri kertoo lähes sanasta sanaan kaikki riitansa puolisonsa kanssa, yllättäen niihin ei koskaan kukaan kommentoi mitään. Toinen FB-kaveri vasta kertoili eronsa syyt. Noloa kun tää kaveri on mulle hyvänpäiväntuttu, en halua tietää hänen kihlauksensa päättyneen miehen erikoisiin seksitoiveisiin ja pettämiseen.

3. Sama päivitys (tai korkeintaan kaksi) päivästä toiseen

Aina on joko menossa nukkumaan tai töihin. Muuta elämää ei vaikuta olevan. Tai joka päivä lista tehdyistä töistä, muita päivityksiä ei koskaan ole.

Vierailija
98/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos lapsesi on maailman ihanin ja diipa daapa niin lisää tämä seinällesi" tai jos "veljesi, äitisi, siskosi tai kukatahansa v**tun kumminkaima on niin tosi ihana niin todista se laittamalla tämä seinällesi" ja sitten noi viestit "ei kerrota miehille mikä juttu tää on ja sit ne ihmettelee eli lisää statukseesi sitä ja tätä"

Lapsellista ja typerää. Mun ei tarvitse todistella rakkautta lapsiini ja läheisiini millään ketjukirjeillä ja todellakaan ei kiinnosta minkä väriset alushousut jollain on tai missä pitää käsilaukkuaan, enkä koe mitään hykerryttävää onnentunnetta siitä ettei joku mies tajua sitä statusta. Aika harvaa miestä varmaan edes akkojen kotkotukset kiinnostaa.

sen sijaan kenenkään arkipäivitykset, onnen ylistykset, valitukset ym. ei harmita.

EI niin hyvien tuttujen tilat olen piilottanut ja hyvin tuttujen arki kiinnostaa : )

Sitäpaitsi joidenkin verbaalisesti lahjakkaiden ihmisten statupäivitykset ovat hyvinkin viihdyttävää luettavaa, nauraakkin saa päivittäin ja hyvä niin.

Vierailija
99/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Vierailija
100/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim yksi kaveri jaksaa joka päivä ilmoittaa kuinka menee kylään kaverille, siskolle, veljelle. Kuinka taas on tehty ruokaa ja siivottu.

Silloin tällöin tuollaiset ei haittaa yhtään, mutta kun samoja päivityksiä on joka ainoa päivä, niin viim. puolen vuoden päästä alkaa ärsyttään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä