Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIN facebook-päivitys jonka keksit! =D

Vierailija
24.10.2010 |

Mä aloitan:

Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just "töistä" nyt töllöö ja sit ötyjä!"

Tämä sama päivitys joka ikinen päivä, ja vielä useaan kertaan, eri variaationa vaan esim: "nyt töllöö ja sit töihin" "nyt röökille ja sit töihin ja töllöö ja ötyjä" "ötyjä ja sit töihin" "röökiä ja töllöö"

siis aaaaargh! meni hermot ja poistin tyypin. enpä häntä edes varsinaisesti tuntenut.

Vierailija
102/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sama henkilö toistaa samoja juttuja joka päivä.

Esim.yksi tuttu kertoo joka päivä moneen kertaan kuinka pitkän lenkin on tehnyt koirien kanssa. "koiran kanssa lenkkeily 30min"

Toinen tuttu sitten kirjoittaa joka ikisen neuvola käynnin jälkeen lapsensa mitat. Ja niitä lapsia on monta. "Emma 6kk 68cm ja 7,2kg".

Sinänsä mikään tietty ei ärsytä. Kunhan sitä ei jankkaa joka päivä. Ja mun mielestä noi baariinlähtö päivitykset on ihan hauskoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan omituinen kun mua ei ärsytä oikein mitkään statuspäivitykset. Musta on kiva lukea mitä muut tekee. No yhden tyypin ruokajutut vähän ärsyttää kun se aina kertoo mitä laittaa ruuaksi ja itteä ei ruuanlaitto kiinnosta.

Vierailija
104/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nekin ovat sellaisia, jotka tunnen. Ei siis mitään puolituttuja. Niiden päivitykset voisivatkin ärsyttää, mutta kun tuntee tyypin niin ne päivitykset eivät ole tyhjänpäiväistä liibalaabaa.

Vierailija
105/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. eniten ärsyttää juutalainen ystävä, joka siteerää raamattua tunnin välein facebookissa sekä suomeksi että hepreaksi, ja kommentoi kaikkiin minun päivityksiini noilla siteerauksilla myöskin. Tietää, että olen ateisti.

2. Entinen luokkakaveri, joka kirjoittaa 30-50 päivitystä vuorokaudessa liittyen viinaan, huumeisiin ja vierotukseen. "aah, Subua ja viinaa!""Huomenna soitan vierotukseen!""Alkosta tuli ostettua 8 kossua, pitäsköhän vielä hakee pilvee ja hepoo, niin ilta menis joutusasti?""Hehe, empä kauaa viihtyny vierotukses, 2h 13 min!! Melkee ennätys!" jne.

3. Ihmiset, jotka eivät kirjoita MITÄÄN, vaan linkittävät youtubevideoita (musavideoita) kymmeniä päivässä.

4. Vähän ärsyttää myöskin sellaiset ihmiset, jotka eivät päivitä mitään itseensä liittyvää, vaan pelkästään lapsen juttuja: "Onni nukkui koko yön!""Kylläpä Onnille maistui puuro!""Onni sai uuden pehmokissan!" jne. Ärsyttää lähinnä, koska en kyseistä lasta tunne enkä ole edes nähnyt. Jos olisin esim. kummitäti, niin toki kiinnostaisi. Toisaalta tällaiset päivitykset on ihan ymmärrettäviä ja niistä huokuu onni ja iloinen elämä, joten mielummin luen näitä kun kahta ensimmäistä.

Vierailija
106/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin Ihanaa miehen kanssa kahden saunottiin tms

Vierailija
107/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsen juttuja kerrotaan passiivissa; "Tänään kakattiin ekan kerran pottaan" tai "Tänään opittiin sanomaan ättä".

Nuokin voi kertoa omasta näkökulmastaan, ja asia on ihan eri: "XX ihailee tyttärensä ensimmäistä pottakakkaa" on sekin aika koominen, mutta siitä ei kuitenkaan voi lukea, että henkilö itse kakkasi ekan kerran pottaan. Vaan tietysti näillä henkilöillä on yleensä lapsen kuva profiilissakin, joten väliäkö sillä.

Vierailija
108/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Onkohan meillä sama kaveri - samana päivänä oli :( ja sitten myöhemmin :).

Ärsytyksen huippu.

Tätä ehkä vielä enemmän ärsyttää ne huomionkerjääjät. "Miettii vaikeaa päätöstä" jne. eikä sitten mitään muuta koko jutusta,

Vierailija
109/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan mainio! Varmaan pakko seurata mitä se sari taas tekee... Sait mut nauramaan täällä itekseni.

Vierailija
110/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin taatusti siitä päivitän, nimittäin kuten sanoitte, laiska töitään luettelee. Niin mä juuri teen.

Vierailija
111/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1."Mistä on meidän perheen viikonloput tehty?Vauvauinnista,vaunulenkeistä,yhdessä olemisesta.Niistä on meidän perheen viikonloput tehty". Vieläkin ärsyttää kun muistelen:)

2."Melkein jäi kotiin mutta onneksi kuitenkin lähti salille ja bodypumppiin ja futsaliin ja illalla voisi vielä reippailla lenkin".

Kyseinen ystävä on sairaalloisen ylipainoinen salaherkuttelija,joka kyllä käyttää liikuntakeskuksen palveluita,vailla tulosta,ja jaksaa hehkuttaa loputtomiin.Hyvin itsetietoinen tyyppi muutenkin,päivittää vain ylemmyydentunnontunnosta.

3." 2 tuntia töitä takana...ei jaksa..ei taukoja..ilkeet asiakkaat..". Olen kehottanut tätä henkilöä hakeutumaan useasti työttömyyskortistoon,hänen tilalleen olisi varmasti motivoituneita tulijoita.

Vierailija
112/205 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämäänsä liittyviä päivityksiä ja niistä lähestulkoon jokaikinen on itsensä kehumista. Puhuu itsestään 3. persoonassa. Tähän tyyliin: "Sari tuli kokouksesta, jossa pisti tuulemaan oikein tosissaan. Tämän tehokkaammin ei päivä voisi alkaa", "Sari söi häthätää lounaan ja nyt on asian X kimpussa, ja mikäs siinä, koska on tässä asiassa ihan helvetin hyvä." Mun mies aina ihmettelee, miksi en piilota "Saria", mutta hänen käytöksensä on niin outoa, että jotenkin olen koukussa. Luen ja ihmettelen, että miten joku kehtaa ja mitä ne siellä työyhteisössä "Sarista" ajattelee.

Pari kaveria siis, jotka just samaan tyyliin ärsyttävästi veistelevät, kuinka pirun aktiivisia ovat olleet kaikilla elämän saralla ja varsinkin työssä niin helkkarin hyvä. Ja kerta toisena jälkeen mä oikein hakeudun heidän profiileihin kauhistelemaan miten noloa! :D

Eli en todellakaan ole piilottamassa, päinvastoin, mä saan siitä nautintoa. :)

Vierailija
113/205 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki valittaa siitä kun joku on onnellinen tai kertoo päivänsä tapahtumista. Miksi se teitä ärsyttää, muiden statuksia ei ensinnäkään ole pakko katsella... Ainoa mikä itseä on ärsyttänyt, on eräs henkilö...

jos se henkilö niin ärsyttää... :p

Vierailija
114/205 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1."Mistä on meidän perheen viikonloput tehty?Vauvauinnista,vaunulenkeistä,yhdessä olemisesta.Niistä on meidän perheen viikonloput tehty". Vieläkin ärsyttää kun muistelen:)

Moniin ärsyttäviin olen törmännyt, omassa Fb:ssa ja täälläkin, mutta tämä pisti sapen porisemaan välittömästi. ÄLLÖÖÖÖÖ!! :D

Vierailija
115/205 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitun sossu ei anna rahaa" tai "Vitun kansanedustajat ja niiden palkankorotukset" tai "taas saa odottaa tukipäätöstä! Misk ne ei tajuu, että mun pitää elättää tää perhe??!?"

"taas saa tapella Kelan kanssa tuista" ja ottaa päähän kun ei päätös tule ja taas pitää liitteitä toimittaa... En tajua miten kehtaa itkeä tyhmyyttään ja vielä toistuvasti. hoitas vaan asiansa kerralla kuntoon eikä TAPPELISI.

Vierailija
116/205 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hirvein päivitys ikinä! Miten kukaan voi olla noin ällöttävä? *oksennus ja kauhistunutta huutonaurua*

Vierailija
117/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näet linkitti koko ajan jotain suomi-iskelmiä youtubesta. Joo, ne ei mua kiinnosta, joten käyn sitten itse välillä tsekkaamassa sen seinän, välttyäkseni linkeltä (joita siis tulee joka päivä) jotka ei mua kiinnosta. Muutenpa mua ei kenenkään päivitykset häiritse, ihan sama vaikka luettelevät töitään :) Varmaan sitä itsekin välillä ärsyttää muita ;)

Vierailija
118/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuni kehuskeli monta vuotta kuinka hänen kolme pientä lastaan nukkuvat aamuisin 10-11 asti, kun muut äidit tuskailivat,e ttä saisivat nyt edes nukkua siihen aamukuuteen. Nyt kun tämän kirjoittajan kullannupuista yksi ainakin taitaa olla eskarissa/tarhassa, nyyhkyttää tämä äippä naamakirjassa, kuinka kauheaa on herätä "jo" aamulla puol kasi. Esitystä esitystä esitystä

kyllä muakin vituttais jos on saanut vuosia nukkua pitkään.

Vierailija
119/205 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimiä korvapuusteja... Toihan on ihana päivitys! Ja nuo tekemisen luetteloinnit, ulkoilut, siivoomiset, leipomiset on mun mielestä kivoja. Tykkään kuulla mitä muut ovat puuhanneet.

Harvoin itse laitan listoja tai salilla käyntejä, mutta ei muiden päivitykset häiritse mua ollenkaan. Harvoin mua ärsyttää mikään päivitys, mun kaveripiiri ei petipuuhistaankaan tiedota. Tai olis entisiä kavereita ;)

Tai hei, yksi ärsytys tuli mieleen. Yksi tuttu puhuu miehestään "Timoliini". Hassua ja ällöttävää... Tietääköhän "Timoliini"? En tiedä puhuuko noin oikeastikin.

Vierailija
120/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lähden DaySpahan hemmotteluhoitoon, sillä aikaa koti siivoutuu (siivooja).

Minuä ärsytti avoin (miehen) rahoilla kehuskelu. Oksetiokseti. Olin jo aikasemminkin katsellut vähän hitaasti noita päivityksiä, mutta tämän jälkeen en enää jaksanut lukea rouvan viestejä.

Olikohan tässä päivyksessä myös maininta shoppailusta ja shamppanjasta vai olisiko ollut skumppanja... Kuulosti niin ällön tutulta päivitykseltä että pakko kysyä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme