Tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIN facebook-päivitys jonka keksit! =D
Mä aloitan:
Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!
Kommentit (205)
Voi myötähäpeä sitä kohtaan, joka tuollaisen viestin on lähettänyt.
Yhtä naurettavaa kun whinettää täällä siitä, mitä ihmiset kirjoittelevat statuspäivityksinään.
Jos ne niin häiritsevät, heittäkää ärsyttävät tyypit kaverilistalta, piilottakaa niiden statuspäivitykset tai poistukaa Facebookista.
Ei voi olla noin vaikeaa.
Mulla on kavereina ihmisiä, joiden kuulumisia oikeasti haluan lukea. Silti joskus joku vähän pistää nostattamaan kulmakarvoja (esimerkiksi toi seksistä kertominen - ei kuulu mulle!) enkä silti halua poistaa sitä ihmistä listasta. Samoin joskus joku kertoo mitä on siivonnut, laittanut ruoaksi, mitä kultansa/lapsensa on tehnyt, miten hyvä lenkki oli, ja se on IHAN OK. Vaikka joskus vähän ärsyyntyy ja ihmettelee, ei sitä silloinkaan ota välttämättä hirveän vakavasti.
Tääkin on huumoria, ymmärrättekös, peace itsellenne. :)
Mulla on kavereina ihmisiä, joiden kuulumisia oikeasti haluan lukea. Silti joskus joku vähän pistää nostattamaan kulmakarvoja (esimerkiksi toi seksistä kertominen - ei kuulu mulle!) enkä silti halua poistaa sitä ihmistä listasta.
Elämästä ei voi poimia rusinoita niin kuin rusinapullista.
"tänään taas jumppaan", "nyt ratsastamaan" jne, ja tämä toistuu siis joka päivä. Samoin nämä vihjailevat jutut, joihin kirjoittaja ei kuitenkaan vastaa jos joku kysyy, on kyllä tosi ärsyttäviä.
Pakko todistella koko ajan kuink ihkuu sitä meillä onkaan.
"Täällä ollaan kultsin kans ihanassa ravintolassa romanttisella illallisella" ja päivitys tehty facebook mobilen kautta. Mahtaa olla tosi hehkeää jos on kesken illallisen aikaa ja halua alkaa statuksia päivittelemään.. :D
Yksinäinen olo, voi minua !
siis parin olusen jälkeistä itkeskelyä.
Mulla on kavereina ihmisiä, joiden kuulumisia oikeasti haluan lukea. Silti joskus joku vähän pistää nostattamaan kulmakarvoja (esimerkiksi toi seksistä kertominen - ei kuulu mulle!) enkä silti halua poistaa sitä ihmistä listasta.
Elämästä ei voi poimia rusinoita niin kuin rusinapullista.
Voi myös ärsyyntyä joistakin statuspäivityksistä ja jopa nauttia siitä ärsytyksestä. Elämä on kaikenlaista.
ihmiset kirjoittaa jotain seksijuttujaan Facebookiin? Huh huh. Mä olin siellä vain puoli vuotta, mutta ei mulle kukaan päivittänyt mitään seksijuttuja... Ohhoh.
tiedotti yhteen aikaan aina, että "on se paneminen rankkaa", hyh. En halua tietää, ei kuulu mulle.
"Mm-m, olipa hyvää seksiä! Nyt jäätelöä kermavaahdolla ja mansikoilla kullan kainalossa... ;)"
En halua kuvitella keitään tuttuja kohtaamassa, kiitos vain.
voi tulla vain siihen tulokseen, että joidenkin olisi todellakin syytä lähteä fb:stä pois. Tai vastaavasti, mitä tahansa kirjoittaa niin varmasti ärsyttää jotakuta.
Mua itseäni ärsyttää lähinnä kerskailu, ja sellainen ylimakeilu. Väittäköön kuka vaan olevansa vain niin myönteinen ihminen, että siksi kirjoittaa vain myönteistä, niin kyllä fb-statuksilla moni pönkittää puhtaasti omaa egoaan. Hitsin ahkeria ja rikkaita ollaan, sekä niin autuaan onnellisia aina. Kiva. Mutta minusta on yksistään huonoa arviointikykyä tai kyseenalaista luonnetta osoittavaa esim. listata aina isot ostoksensa. "Siinä se uusi bemu nyt kiiltelee pihassa" "ostettiin sitten uusi sohvaryhmä" jne. En ole kateellinen, tunnen vastenmielisyyttä.
nainen pidetään kontallaan, jolloin tosimiehellä on olut naisen pään päällä ja läppäri selän päällä. Pääsee kuulemma facebookkiin samalla.
on "tulossa" kipeäksi! Mielestäni ihminen on joko kipeä tai ole.
päivitys kuukauden takaa:
"Iha järjetön aamustondis päällä". En halua tietää! En halua sitä mielikuvaa päähäni! Argh! Välittömästi tämän päivityksen jälkeen poistin pojan kaverilistaltani, koska piletyskännäysääliöjuttuja tuli tältä nuorelta herralta viikoittain. Sain tarpeekseni. Piste.
Kannatan muuten ajoittaista listan suodatusta eli poistatte ne henkilöt, joiden kanssa teitä ei huvita keskustella/heidän päivityksensä ei lainkaan kiinnosta/et edes oikein muista miten tunnet hänet tms. Tällä keinolla sain poistetuksi sata "kaveria" pois elämästäni, kätevää kun sen osaa ;).
Ja tätä samaa kolme kertaa päivässä joka päivä joka viikko. Ehkä vois hankkii jotain muutakin elämää? ;)
uuden auton ja onnellinen siitä, niin se ei kyllä ole mun mielestä kerskailua, normaalia elämää. Positiivisuudesta: monilla on fb-kavereissa kaiken maailman tutuntutuntuttuja, joiden ei halua tietävän, että nyt mies taas petti (tai muuta vastaavaa...). Jos joltain tulee vain positiivisia "makeilujuttuja", kertonee se enemmänkin ehkä siitä, että kirjoittaja on jaotellut fb-kaverit ryhmiin ja itse kuuluu sitten siihen, jolle laitetaan näkyviin vaan nämä hömpänpömppä-jutut. Ja näistä tämänkin ketjun vastauksista näkee sen, että useammankin kannattaisi tätä ryhmittelyä käyttää, sen verran väärään osoitteeseen tuntuu monien jutut menevän...
kämppä kiiltää,ruoka uunissa,lenkillä käyty ja kohta töihin!!
ainii ku kukaa muu ei tee ruokaa, siivoa ja käy töissä..kiinnostus sata. itse ilmoitan vain kohokohdat ja ajatuksiani tms. en päivitä joka pv samoja asioita.
"Niin kauan kuin ostetaan Jenkeistä 300 dollarin huppareita, me ei Lidl:istä ruokaa osteta".
Menin ihan punaiseksi myötähäpeästä.
1. Mun eräs tuttu käy läpi kaikki kauneudenhoitorutiininsa lähes päivittäin, esim. lakkasin kynnet, tein kasvonaamion, ihonkuorinnan, kävin suihkussa, iltameikki, hampaiden harjaus..
Todella mielenkiintoista.
2. Toinen tuttuni kertoo aina kaikki sairautensa: taas lapsilla korvatulehdus, siihen menossa antibiootti 7vrk, itsellä poskiontelontulehdus ja just viime viikolla oli vasta virtsatietulehdus. Voivoi, ja miehelläkin ollut päänsärkyä.
3. Eräs kaveresitani (kotiäiti) päivittää koko ajan näitä kaikkia hienoja juttuja mitä hänen vauvansa osaa, ja kirjaa tarkasti ylös kaikki kellonajat kun on ollut vauvan kanssa ulkoilemassa, mitä vaippamerkkiä on ostanut ja millaista pilttiä se mukula syö.
4. Monet työkaverini päivittävät profiilejaan : "iltavuoroon", "tulin just töistä, oli ihan perseestä", "jee vapaat alkamassa", "aamuvuorossa", "kauhea kiire töissä", "huomenna taas töihin", "työntäyteinen viikonloppu tiedossa".
Näitä ei vaan jaksa lukea.
5. Ärsyttää lisäksi kaikki päivitykset joissa on jotain ihme salakieltä jota vain tietyt ihmiset ymmrätävät, ja lisäksi nämä "jännittää huominen, mutta en kerro mitä silloin tapahtuu".
piha siivottu, käyty lenkillä, kakku uunissa, mies ajoi partansa, mun elämä on ihanaa ja täydellistä vaikka ei oo paljon rahaa!!!!!
joissa kerrotaan tulevan päivän tai viikon ohjelmasta ja sitten myöhemmin kerrotaan kuinka se on toteutunut -ja kuinka kaikki on ollut niin iii-hanaa ja söpöä tai että kuinka nyt väsyttää, mutta olipas se niin ihana päivä kuitenkin.