Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIN facebook-päivitys jonka keksit! =D

Vierailija
24.10.2010 |

Mä aloitan:

Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain varoitusviestin hyvänpäivän opiskelututulta:

Hyvä X,

Ihanaa että sinulla on ihana mies, jota rakastat. Elämäsi on varmaan ylivertaista meihin muihin verrattuna. Tämän jälkeen kerrottiin varoitus siitä, että päivitykseni ovat alkaneet muistuttamaan erästä noloa (myös rakastunutta) tyyppiä, joka on jo vitsi.

T. Y, jolla ei ole ihanaa miestä ja menee nukkumaan yksin, mutta ei silti ole maailman suurin luuseri.

--> Mulle tää tuli ihan puun takaa. Ihminen oli ottanut mun hehkutuksen vittuiluna ja itseni muita ylemmäs nostamisena. Oli laittanut tästä viestistä myös kopion yhdelle yhteiselle kaverilleni. Ehkä hän ajatteli tekevänsä ystävänpalveluksen. No, sen jälkeen lopetin viestit, ja ehkä ne mua nyt - rakastumisvaiheen loppumisen jälkeen nolottaakin. MUTTA, en mä ikinä niillä itseäni koettanut mihinkään nostaa! Olin onnellinen elämässäni ekaa kertaa pitkään kestäneen helvetin ja sairastumisen jälkeen. Tästä ei toki kaikki FB-kaverini olleet tietoisia.

Mut silti yllätti, että miten toisen onni voi olla vastaanottajan näkökulmasta hänen kiusaamistaan ja jopa latistamista.

Nolostuin käytöksestäni.

oli ilkeä "kaveri". itse olisin poistanut koko tyypin listoilta.

Itseäni ei ole ärsyttänyt kuin ne automaattiset FarmVille-uutiset (vai mitä lie), mutta piilotin ne hyvin nopeasti, niin ei ärsytä enää :)

Niin, ja mäkin ihmettelen, mitä esitystä on se, ettei jaksa herätä 7.30, jos yleensä nukkuu kymmeneen. Kamalaahan tuo on. Itse en herää noin aikaisin, vaikka käyn töissä.

Vierailija
202/205 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä aikuisten/perheellisten ihmisten känniselittelyt kirjoitusvirheineen. Ugh.

Myöskin nuo ketjukirjejutut, muakaan ei vois vähempää kiinnostaa jos miehiä ärsyttää kun ne ei muka tiedä mistä on kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä miehiä vaivaa ?! Visa vinkuuu. Otto ei anna. Voitto ei tullut. Matti on kukkarossa. Sampo ei lainaa. Yrjö lentää. Uskokin on hävinnyt. Ja kukaan ei kerro, elääkö Toivo, ja Jormakin vaan seisoo.

Tää on paras ! :D

Vierailija
204/205 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. "Nyt leidit tehdään taas källi miehille!! Kirjoita päivitykseesi pillusi koko ja peräpukamien määrä, siis huom! Laita esim. näin: Koko 19cm, 25 kpl. :))))) Ei saa kertoa miehille, mistä on kyse!!1 Siinäpähän raukat arvailevat, hahhah!" 2. "aaarrrrgghhhhhh siis voi vidduuuuuuh toi xxxxxx on niiiiiiin peestä!!!! ja kissakin perkele raapi mua!! vittu mä en tee mitään tänään haistakaa kaikki paska!!!!!!!!!!!!!!!" 3. "Aika kultaa muistot, mutta olen varma että elämäni oli ihaninta juuri Sinun kanssasi...kaipaan ja rakastan sinua, X. Kunpa uskoisit minua ja viatonta sydäntäni, itken nytkin..." -Tämän kirjoittanut ihminen, joka on oikeassa elämässä narsistinen, tunnekylmä ääliö.

heh..

12cm ja 3

Vierailija
205/205 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista fb-päivitystä en kerta kaikkiaan tajua; miksi edes tuota kirjoittaa, jos ei muuta sanottavaa ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi