Tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIN facebook-päivitys jonka keksit! =D
Mä aloitan:
Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!
Kommentit (205)
Sekä aikuisten/perheellisten ihmisten känniselittelyt kirjoitusvirheineen. Ugh.
Myöskin nuo ketjukirjejutut, muakaan ei vois vähempää kiinnostaa jos miehiä ärsyttää kun ne ei muka tiedä mistä on kysymys.
Mikä näitä miehiä vaivaa ?! Visa vinkuuu. Otto ei anna. Voitto ei tullut. Matti on kukkarossa. Sampo ei lainaa. Yrjö lentää. Uskokin on hävinnyt. Ja kukaan ei kerro, elääkö Toivo, ja Jormakin vaan seisoo.
Tää on paras ! :D
1. "Nyt leidit tehdään taas källi miehille!! Kirjoita päivitykseesi pillusi koko ja peräpukamien määrä, siis huom! Laita esim. näin: Koko 19cm, 25 kpl. :))))) Ei saa kertoa miehille, mistä on kyse!!1 Siinäpähän raukat arvailevat, hahhah!" 2. "aaarrrrgghhhhhh siis voi vidduuuuuuh toi xxxxxx on niiiiiiin peestä!!!! ja kissakin perkele raapi mua!! vittu mä en tee mitään tänään haistakaa kaikki paska!!!!!!!!!!!!!!!" 3. "Aika kultaa muistot, mutta olen varma että elämäni oli ihaninta juuri Sinun kanssasi...kaipaan ja rakastan sinua, X. Kunpa uskoisit minua ja viatonta sydäntäni, itken nytkin..." -Tämän kirjoittanut ihminen, joka on oikeassa elämässä narsistinen, tunnekylmä ääliö.
heh..
12cm ja 3
Tuollaista fb-päivitystä en kerta kaikkiaan tajua; miksi edes tuota kirjoittaa, jos ei muuta sanottavaa ole?
oli ilkeä "kaveri". itse olisin poistanut koko tyypin listoilta.
Itseäni ei ole ärsyttänyt kuin ne automaattiset FarmVille-uutiset (vai mitä lie), mutta piilotin ne hyvin nopeasti, niin ei ärsytä enää :)
Niin, ja mäkin ihmettelen, mitä esitystä on se, ettei jaksa herätä 7.30, jos yleensä nukkuu kymmeneen. Kamalaahan tuo on. Itse en herää noin aikaisin, vaikka käyn töissä.