Tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIN facebook-päivitys jonka keksit! =D
Mä aloitan:
Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!
Kommentit (205)
eräs entinen työkaveri, joka oli pidemmän aikaa sairas ja liikuntakiellossa ja on nyt kohottanut vajaassa vuodessa kuntoaan mitä "mielenkiintoisimmilla" liikuntalajeilla. Statuspäivitykset on joka päivä tyylillä:
Huh! Takana aamupumppi, sit 10km lenkki juosten, vähän vielä pyöräilyä (20km) ja illaksi zumbaamaan!!
Ja nää on oikeesti ihan jokapäiväisiä..eihän siinä, kivahan toi liikuntaharratelu on mutta onko toi enään normaalia? Kai sitten :)
Toinen on tämmönen kolmen lapsen äiti, joka pilkkaas ex-miestään hyvin avoimesti. Kertoi kaikkia kauheuksia pettämisestä, väkivallasta jne. haukkui äijän ihan pystyyn. Nyt ovat taas hyvissä väleissä vaikka eivät sentään yhdessä olekaan. Myötähäpeä on suuri.
Ai niin ja tietysti nämä salaperäiset viestitykset, jotka odottelevat lisäkysymyksiä:
"Huomenna...;)" tai muuta yhtä mielenkiintoista..:P
Hän vuodataa aivan kaiken ja väärinkirjoittaen!
- raha-asiansa (jota ei ole)
- exän ja itsensä väliset suhteet (riitelyä FB:ssä)
- lasten diagnoosit ja lääkärilläkäynnit
- oman terveyskertomuksensa (hepatiitti, psykiatri, jne)
Helvetti että on ärsyttävä ja idiootti äijä! Taidankin piilottaa sen seinältä jos niin kerran voi tehdä.
, että jos jotakuta ärsyttää tilapäivitykset joissa joku hehkuttaa tekemiensä töiden määrää, lapsiensa tai miehensä tai perheensä tai elämänsä ihanuutta, niin se johtuu vain siitä, että lukija on kateellinen. Joskus tosin joidenkin ihmisten elämän ihanuutta tekisi uskottavammaksi se että välillä ei kaikki menekään ihan putkeen ;) Toisaalta mimnusta on hienoa että ihmiset osaavat olla ylpeitä suorituksistaan eivätkä perisuomalaiseen tapaan vähättele itseään jatkuvasti.
Mutta - minua ärsytti suunnattomasti esim. se Roosa-kampanja vai mikä se olikaan (Siis tämä missä pidät käsilaukkuasi tms.). Tänään näköjään oli alkanut uusi villitys joka liittyy jonkun kokoon eli naiset päivittävät tähän tyyliin; voisi olla isompikin, se on ISO, jne... Tuo on mielestäni noloa!!!
tuttuni kehuskeli monta vuotta kuinka hänen kolme pientä lastaan nukkuvat aamuisin 10-11 asti, kun muut äidit tuskailivat,e ttä saisivat nyt edes nukkua siihen aamukuuteen. Nyt kun tämän kirjoittajan kullannupuista yksi ainakin taitaa olla eskarissa/tarhassa, nyyhkyttää tämä äippä naamakirjassa, kuinka kauheaa on herätä "jo" aamulla puol kasi. Esitystä esitystä esitystä
Sitten illan mittaan postataan youtube videoita joihinkin kasari-ranteet auki-balladeihin ja loppuillan statuspäivitys: Älä riko mua, tms.. Kirjoittajan Tuire 35v.
vaan ärsyttävää, kun jotkut jaksaa listata tekemiensä töiden määrää. Mitä väliä sillä on että olet siivonnut ja leiponut? Minä olen ehkä siivonnut ja leiponut joka toinen päivä mutta en tee siitä numeroa. Ei siinä ole mitään mainitsemisen arvoista. Kuten tuolla ylempänä sanottiin, laiska töitään luettelee.
, että jos jotakuta ärsyttää tilapäivitykset joissa joku hehkuttaa tekemiensä töiden määrää, lapsiensa tai miehensä tai perheensä tai elämänsä ihanuutta, niin se johtuu vain siitä, että lukija on kateellinen.
välttämättä mistään töiden luettelemisesta, vaan siitä että kertoo niistä asioista jotka ovat kulloinkin mielessä.
AV-mamman elämään nyt ei välttämättä vaan mahdu mitään niin kovin seksikkäitä aiheita, muutoin kuin siivous, pullan leipominen, miehen odottaminen, paskavaippojen vaihto ja miehen haukkuminen.
Omat kuulumiset kun - yllätys yllätys - vaihdetaan muiden kanssa siitä omasta elämänpiiristä kumpuavista aiheista, eikä siitä mitä joku muu on tehnyt.
Jos vituttaa noin paljon, niin piilottakaa ne ihmiset jotta voitte keskittyä katselemaan niitä omia statuspäivityksiänne siitä mitä muita vituttavaa olette sattuneet saamaan aikaan.
Tänään radalle jee jee rai rai!!! Sitten illan mittaan postataan youtube videoita joihinkin kasari-ranteet auki-balladeihin ja loppuillan statuspäivitys: Älä riko mua, tms.. Kirjoittajan Tuire 35v.
Musta nämä ovat just kivoja. Hauska seurata, mitä baarieläimille kuuluu ja tapahtuu, kun itse viettää ihan toisenlaista iltaa kotona.
välttämättä mistään töiden luettelemisesta, vaan siitä että kertoo niistä asioista jotka ovat kulloinkin mielessä.
AV-mamman elämään nyt ei välttämättä vaan mahdu mitään niin kovin seksikkäitä aiheita, muutoin kuin siivous, pullan leipominen, miehen odottaminen, paskavaippojen vaihto ja miehen haukkuminen.
Omat kuulumiset kun - yllätys yllätys - vaihdetaan muiden kanssa siitä omasta elämänpiiristä kumpuavista aiheista, eikä siitä mitä joku muu on tehnyt.
Jos vituttaa noin paljon, niin piilottakaa ne ihmiset jotta voitte keskittyä katselemaan niitä omia statuspäivityksiänne siitä mitä muita vituttavaa olette sattuneet saamaan aikaan.
Mulle facebook on paikka, jossa voi vaihtaa kuulumisia. Ihan kiva lukea seinältä mitä kellekin kuuluu ja missä mennään. Ei mulla ainakaan olis rahaa eikä aikaa kysellä edes viikottain tuttujen kuulumisia. Valokuvia on kiva katsella kans. Mulla on sellaisia tuttuja ja sukulaisia, jotka asuvat kaukana, ihan mukavaa on kuullä heidän arjestaan.
Asetuksistahan voi valita kenen päivityksiä haluaa lukea. Ei ole pakollista siis ärsyyntyä joka päivä ollenkaan.
Siis wtf, joku pitää käsilaukusta eteisessä. Tahallaan haettu tuollaista pikkutuhmaa ja sanottu siksi väärin.
"Täällä ollaan kultsin kans ihanassa ravintolassa romanttisella illallisella" ja päivitys tehty facebook mobilen kautta. Mahtaa olla tosi hehkeää jos on kesken illallisen aikaa ja halua alkaa statuksia päivittelemään.. :D
Tietämättömän on aina helppo arvostella muita. Jos miekkonen on wc:ssä, siinä ennättää hyvin hehkutella.
Sellaiset on rasittavia, missä halutaan vihjailla merkitsevästi jostain tosi jännästä mutta ei missään nimessä kerrota kenellekään mistä on kyse. Tuntuu teennäisen huomionhakuiselta, ja se rasittaa/ärsyttää.
Stiina Statustelija: :( :( :( :(
Kikka Kommentaattori: Mikä sulla on?
Stiina Statustelija: En voi kertoa
tällä areenalla, tule meseen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
AV-mammojen ärsytyskynnyksen ylittävästä FB-statuspäivityksestä:
Sanot mitä vaan, niin joku AV-mamma yrittää tukehtua pullaansa.
Sääli että se jää niin usein vain yritykseksi, sen verran käsittämätön määrä tässäkin ketjussa on noussut esiin kateutta ja toisten mollaamista, että kannattaisi ehkä ihan ensimmäisenä katsoa peiliin ja miettiä, mikä siinä toisten elämässä lopulta ärsyttää?
Ja jos niin kovin ärsyttää, miten voi edes kuvitella että ne omat niin intelligentit statuspäivitykset voisivat sitten olla yhtään fiksumpia?
Jos elämä muiden vaikutuspiirissä tai ylipäätään muiden ihmisten sietäminen on noin vaikeaa, kannattaa ehkä harkita erakoitumista.
ja senhän te täällä AV:ssa osaatte hyvin.
Kirjoitusvirheet ja varsinkin ne yhdyssanavirheet! Näppäilyvirheitä voi sattua kenelle vaan, mutta esim ''minkä laista, aamulla kaan, paketti autolla'' on ihan kamalaa luettavaa.
Lisäksi sellaiset mistä puuttuu välimerkit, saa tavata monta kertaa että ymmärtää tarkoituksen oikein.
Sitten kaikki isolla kirjoitetut pitkät jutut ja ne jotka kirjoittelee päivityksiä englanniksi osaamatta kuintenkaan kieltä... ''I am was going in work...''
Lisäksi jatkuva negatiivisyys ja valitus samoilla henkilöillä ''tylsää, palelee, ei taaskaan mitään tekemistä, kallista, masentaa, ei huvita...''
Me kaikki ymmärtääkseni eletään aika erilaisissa elämäntilanteissa ja olemme fb-ystävieni kanssa myös hyvin eri-ikäisiä.
Itse olen 36-vuotias yhden 3-vuotiaan lapsen naimisissa oleva, työssä käyvä äiti, joku on 19-vuotias parhaassa biletysiässä oleva juuri omilleen muuttanut sinkku, on entisten koulukavereiden vanhempia, joista osa lähelle 70-vuotiaita, on samanikäisiä kotiäitejä. Olen sitä mieltä, että jokainen päivittää febussa oman elämänsä tärkeitä asioita, joita haluaa jakaa kaveripiirinsä kanssa.
Miksi hiivatissa sitä pitäisi ärsyyntyä elämästä, joka ei ole omaa elämää. Suurin osa tällä palstalla pyörivistä mammoista on kyllä ihan Päivi Räsäseen verrattavaa pikkusieluista ja suvaitsematonta sakkia.
Ja jos ei muusta pääse rääpimään viisaita mielipiteitä, niin sitten etsitään kirjoituksista kielioppivirheitä. Tämä se eniten ärsyttää!
Äänestän toistaiseksi hirveimmäksi kyllä tuon 18-vuotiaan serkkupojan "järkyttävän aamustondiksen" :O OMG miten kellään tulee mieleen päivittää jotain tuollaista, karmeaa. En voisi varmaan koskaan katsoa sitä sukulaispoikaa enää silmiin..
Äänestän toistaiseksi hirveimmäksi kyllä tuon 18-vuotiaan serkkupojan "järkyttävän aamustondiksen" :O OMG miten kellään tulee mieleen päivittää jotain tuollaista, karmeaa. En voisi varmaan koskaan katsoa sitä sukulaispoikaa enää silmiin..
Miksi on parempaa ilmoittaa vain kohokohdat? Jos ystäväni tietävät, että olen kotiäiti, niin tuntuu oudolta päivitellä vain niitä asioita jotka eivät arkeen kuulu!
Minä ainakin mieluummin luen mieluusti juttuja ystävieni normaaliarjesta. Ei kenenkään elämä ole pelkkää erityista ja luksusta.