¨Tiesittekö että pöpilöissä on hoidossa ihan tavallisia perheenäitejä.
Jotka tulevat sinne lepäämään uuvuttuaan pikkulapsiarkeen ja ukkoonsa.
Monella hyvä koulutus ja ammatti, silti vaan hullujenhuoneelle sisään kirjautuvat.
Kommentit (72)
niitä oikeasti hulluja ehkä 20% ja loput vaan jotain säälittäviä huomionhakuisia teeskentelijöitä, joiden elämä on pilalla kun ukko ei suostunutkaan rahoittamaan makkariin oikean väristä tapettia tai keittiön seinän kaakelia.
Epäilen että et.
"pöpilä" ilmaisi ap implisiitisti kantansa psykiatriseen sairaanhoitoon.
väliin nyt mikään kovin sekopäisten paikka ole. Suurimmalla osalla tuntuu olevan vaan joku tekemällä tehty syömisongelma tai sit joku paha allergia kun niillä silmät valuu koko ajan.
Joku jääkiekkoilijan näköinen nuorimies vaeltelee pitkin käytäviä ranne sideharsoon käärittynä, varmaan luistin vahingossa viiltänyt ranteeseen jääkiekkopelissä.
Ehkä tää ei olekaan pöpilä vaan BB-talo. Sekopäisempää porukkaa näkee joka ilta klo 22 Subilla.
Buahhh...kerro mulle, mikä on sellanen psykiatrinen sairaala, missä potilaan krtoo lääkärille, että kauanko aikovat siellä olla...
Voi hyvä luoja sun juttujas? Mutta totta on, että JOKU sua vaivaa ja kovasti vaivaakin.
Ehdotankin, että diagnoosisi on: "Sietämätön Persoonallisuus tai Rasittava persoonallisuus - tai ehkäpä kuitenkin "Säälittävä Persoonallisuus" ???".
Mitä mieltä olet itse?
se laittaa mut kotiin, olen vielä samana iltana vatsahuuhtelun kautta takaisin.
Olisinhan tietty voinut kiljua, että vitun ämmä, jos laitat mut kotiin, saat syytteen virkavirheestä koska kotiutat itsetuhoisen ihmisen.
Mulle kelpaa ihan mikä diagnoosi vaan, kunhan sillä irtoaa työkyvyttömyyseläke 10kk päästä.
Olisinhan tietty voinut kiljua, että vitun ämmä, jos laitat mut kotiin, saat syytteen virkavirheestä koska kotiutat itsetuhoisen ihmisen.
Mulle kelpaa ihan mikä diagnoosi vaan, kunhan sillä irtoaa työkyvyttömyyseläke 10kk päästä.
Eikö olis kivempaa tehdä jotain mielenkiintoista työtä ja tienata paremmin?
Ja ei voi päättää, että kun elän näin ja näin, minä en koskaan sairastu. Kuka vaan voi sairastua.
Toivon todella, että saat eläkkeesi; olisi kauheaa, että joku joutuisi vielä pitkään toimitamaan asioita kanssasi.
Sittenhän maailma pääsee sinusta, vain kilauttamalla tilillesi suhteellisen mitättömän summan euroja.
Sitä odotellessa.
jos uskoo romaanin tai salkkareiden olevan totta. Av-mammat taitaakin olla just niitä, jotka lähettelevät salkkareiden henkilöille vihakirjeitä, yms. häiriköintejä kun kuvittelevat että roolihenkilö on totisinta totta.
Ja ps, kansallisteatterissa esitetään vain huonoja näytelmiä ja näyttelijäsuoritukset karmeita.
Ihan oikeasti.