¨Tiesittekö että pöpilöissä on hoidossa ihan tavallisia perheenäitejä.
Jotka tulevat sinne lepäämään uuvuttuaan pikkulapsiarkeen ja ukkoonsa.
Monella hyvä koulutus ja ammatti, silti vaan hullujenhuoneelle sisään kirjautuvat.
Kommentit (72)
mutta hakeudu vaikkapa jonnekin harrastajateatteriin näyttelemään, aluks ehkä vaan seisoskelemaan lyhtypylväks, mutta ainakin pääsisit parrasvaloihin:)
Psykomammalla on niin rajaton tarve huomioon, että joku tuollainen voisi auttaakin.
jo tietää, minkä sortin persoonallisuushäiriö sulla on, Psykis?
ja pyysin psykiatria kirjoittamaan mut ulos. Psykiatrin mielestä olin voinut kotiin lähteäkin ja se kysyi että miten meinaan sit kotona fyysisen vammani kanssa pärjätä, niin sanoin sille sit että unohda koko kotiin lähtö, jään mieluummin vielä täysihoitoon.
just harrastajateatteriryhmien harjoituksissa pahimmillaan 6 krt/vk.
Siks mulla jäikin lastenteko ja siittäjän etsintä niin vanhaksi, kun nuoruus meni teatterille.
Nykyään en jaksa teatteristä enää edes katsojana innostua.
mitä nyt tapaturman aiheuttaman vamma ja sairaalabakteeri vituttaa, mutta toivon että se ja tämä mun masennus tai mitä tää nyt sit lekurin mielestä onkaan, oikeuttais mut lopultakin eläkepapereihin ja taloudellisesti työtömyyttä parempaan elämään. Muttei mulla mitään kiirettä kotiin ole, kun en fyysisen vammani takia nyt ilman kotiapua pärjää ja sitä kaupunki ei ainakaan vielä ole suostunut järjestämään niin mikäs tässä on telkkaria katsella ja päivät lojua kun ruokakin on valmiina 5 krt päivässä. Ja pääsen lisäksi hammaslääkäriin, yms. ilmaisella taksikyydillä kun kotihoidossa joutuisin taksini liikuntarajoiteisena itse maksamaan.
ja onko tuo ny niin ihmekkä,että kärsii masennuksesta,kun kerran oot niinkin vakavasti vammautunut,että tarviit jeesiä!! kaks kuukauttakin on pitkä aika olla letkun päässä. zemii!! t. se psykomamma fani
piirteitä ja omasta mielestä minuun sopi 4 ensimmäisen persoonallisuushäiriön kuvaukset. Diagnoosia en oo vielä saanut.
Ja aion toki hyödyntää täällä kuulemiani tarinoita ja ihmistyyppejä jos joskus vielä alan teatteria tekemään tai vaikka näytelmää kirjoittamaan. Mulla on jatkuvasti muistikirja mukana ja sinne kirjaa muiden hullujen hyvät tarinat tai ihmiskohtalot, joita voi näytelmänteossa hyödyntää. Kohta pitää lähtä iltalääkkeelle.
laita poliisia mua ettimään kun kaikkien pitää olla klo 20 "kotona" eli osastolla, vaikka tää avo-osasto onkin.
kuullaanpa taas
Ja aion toki hyödyntää täällä kuulemiani tarinoita ja ihmistyyppejä jos joskus vielä alan teatteria tekemään tai vaikka näytelmää kirjoittamaan. Mulla on jatkuvasti muistikirja mukana ja sinne kirjaa muiden hullujen hyvät tarinat tai ihmiskohtalot, joita voi näytelmänteossa hyödyntää. Kohta pitää lähtä iltalääkkeelle.
sossupummista Kansallisteatteriin.
laita poliisia mua ettimään kun kaikkien pitää olla klo 20 "kotona" eli osastolla, vaikka tää avo-osasto onkin. kuullaanpa taas
morjens!
[iJoku laittoi tänne aiemmin eri persoonallisuushäiriöiden
piirteitä ja omasta mielestä minuun sopi 4 ensimmäisen persoonallisuushäiriön kuvaukset. Diagnoosia en oo vielä saanut.
[/quote]
sanoisin samaa.
jos julkisen kirjoittajan urasta haaveilet, niin ei tod kannata täällä tai missään netissä vuodattaa elämäänsä noin tarkkaan, ei tee hyvää "maineellesi" kun alkaa näiden tuhansien kotiäitien kautta liikkumaan huhuja hulluista teoistasi ja omien lasten vihaamisesta ja laiminlyönneistä jne, suuret taiteilijat saavat olla hulluja mutta kaikki vihaavat ihmistä, joka vahingoittaa lapsia (fyysisesti tai henkisesti).
kuin jossain paskapaikassa paskaduunissa puoli vuotta työllistettynä. Ja ns. oikeita töitä en tietenkään enää koskaan hae vaikka saikulta työttömäksi joutuisinkin palaamaan.
Kyllä riipaisi katsoa, kun sen lapset tuli käymään ja äiti roikkui niissä kuin henkensä hädässä. Ei oo helppoo julkkiksillakaan. Tämäkin laihdutti itseään hengiltä; oli hoitaja aina vieressä katsomassa, että se söi edes jotain.
kun istuvat päivät seinää tuijottamassa tai nukkuvat kun ovat yön valvoneet.
Sitten kuljeskelevat haamuina osaston käytävillä kun ruoka ei maistu ja perheenäiti yrittää laihduttaa itsensä hengiltä.
Olisin itsekin tarvinnut hoitoa raskauden jälkeisessä olossa. Kukaan ei vaan ottanut minua vakavasti.
Mutta juu: tavallisellakin ihmisellä saattaa joskus henkisesti mennä raskaaksi eläminen.
Ikävä asenne ap, sinä ja hullunhuoneesi. :(
joille ei ole sattuneet ne kaikista parhaimmat geenit ja niitä tollukkageenejään sitten ovat ties monelleko lapselle siirtäneet jonkun lippispäisen päätä
lyhyemmän maalaisjuntti-isukin kanssa.
Ja sitten illat vollotetaan ja tuhlataan hoitajien aikaa kun se ihgu ex vuodelta 2000 ei suostu enää vastaamaan tekstareihin, yms.
Siinä sitä verorahoja vasta hukkaan laitetaankin.
niitä oikeasti hulluja ehkä 20% ja loput vaan jotain säälittäviä huomionhakuisia teeskentelijöitä, joiden elämä on pilalla kun ukko ei suostunutkaan rahoittamaan makkariin oikean väristä tapettia tai keittiön seinän kaakelia.
kirjoitella. olen ollut avo-ja suljetuilla osastoilla töissä, eikä siellä tänä päivänä juuri ole jengiä, joilla olis voimia roikkua netissä.
en vaan ymmärrä, miksi viitist tollasta huijata. huoh.
mutta hakeudu vaikkapa jonnekin harrastajateatteriin näyttelemään, aluks ehkä vaan seisoskelemaan lyhtypylväks, mutta ainakin pääsisit parrasvaloihin:)