Eikö joku muka tiedä ilman googlea kuka Dee Snider on?
Kuinka nuoria oikein olette?
Itse olen syntynyt 1971 ja todellakin tiedän kuka Dee on, kaikki 70-luvulla syntyneet varmaan tietävät.
Kommentit (31)
jopas jotakin ja mä sit ainoo joka niin kieroutunut että pitää Deetä pantavan näköisenä-vm83-
Sarah Jessica Parkerin näköinen setä!
Tietysti tiedän ilman kuuklausta :)
Dee:hän on vaikuttanut muutenkin kuin vain tuos TS:in kautta.
Kyllä se hieman parempaan yleissivistykseen kuuluu tietää.
Judas Priest, Ozzy Osbourne, Dee Snider, Metallica/Lars Ulrich ovat esimerkkejä henkilöistä/yhtyeistä, jotka ovat taistelleet oikeussaleissa erinäisistä asioista, liittyen sananvapauteen, musiikkiin ja sen levittämiseen.
Kaikki nuo ovat mielestäni yleissivistykseen kuuluvia, mutta ei sentään ihan pakollisia asioita.
Dee on ihan fiksu äijä ja vaikuttanut oman alan musiikki maailmasa aika paljon ja pedannut maailmaa tällaiseksi kuin se nyt on artisteille ja sananvapaudelle.
mitään hajua tyypistä ja 70-lukulainen olen...
Kuulostaa tutulta, mut en kyllä osaa sanoa kuka hän on. Olen syntynyt -81
-tintti-
Twisted Sistersin laulaja? Veikkaus ilman Googlea.
Kuulostaa tutulta, mut en kyllä osaa sanoa kuka hän on. Olen syntynyt -81 -tintti-
on nimittäin mun miehen yks lemppari bändeistä.
Onneks mies ei lue tätä =)
-tintti-
Kyllä Twisted Sister oli niin paljon tapetilla nuorisokulttuurissa, ja muutenkin, että ihme kun näin moni ei tiedä.
En tiedä yhtään 70-luvulla syntynyttä, joka ei tiedä Dee Snideria. Ainakin täällä itä-Helsingissä tiedettiin ukosta :)
Mutta olenkin 60-luvulla syntynyt wanha piaru.
en tiedä.
Etkö muka tiedä ilman googlea kuka Steve Jobs on?
Etkö muka tiedä ilman googlea kuka Rufus Wainwright on?
Etkö muka tiedä ilman googlea kuka Stephen Hawking on?
Mikä järki on kysellä tällaisia? Etkö sä muka tiedä ilman googlea kuka mä oon??
enkä muistanut heppua. Kun mainittiin Twisted Sister, muistin. Mutta ei kyllä ollut ilman tuota paljastusta hajuakaan...
kun hitit Sladea koveroiden ja meikit ainut asia mistä erottaa.
enkä muistanut heppua. Kun mainittiin Twisted Sister, muistin. Mutta ei kyllä ollut ilman tuota paljastusta hajuakaan...
vm -70
eikä tuo tosin mihinkään yleissivstykseen kuulukaan.