Eikö joku muka tiedä ilman googlea kuka Dee Snider on?
Kuinka nuoria oikein olette?
Itse olen syntynyt 1971 ja todellakin tiedän kuka Dee on, kaikki 70-luvulla syntyneet varmaan tietävät.
Kommentit (31)
En olisi tiennyt. Twisted Sistersin sentään muistan, mutta yksittäisten bändin jäsenten nimistä ei mitään hajua.
kun hitit Sladea koveroiden ja meikit ainut asia mistä erottaa.
Vaan jonkunlaisesta vitun yleistietämyksestä. Uskomatonta sakkia täällä palstalla, taitava olla niitä pahimpia ex-nyhveröitä ja täydellisiä mammoja, jotka eivät ole kuunnelleet rokkia nuorena.
Uskomatonta!
En ole ap, mutta silti ihmettelen.
Vaan jonkunlaisesta vitun yleistietämyksestä. Uskomatonta sakkia täällä palstalla, taitava olla niitä pahimpia ex-nyhveröitä ja täydellisiä mammoja, jotka eivät ole kuunnelleet rokkia nuorena.
Uskomatonta!
Eivät täällä ihmiset tiedä kuin vaipoista ja yliopistoista. Ehkä palkoista sentään.
Eikä näillä ole huumorintajua, eikä kritiikinvastaanottamiskykyä.
Kyllä meillä ainakin koulussa oli paljon puhetta Twisted Sisteristä ja Dee Sniderista. Olen ihan pienestä kirkonkylästä, mutta jopa meidän kirjastoon tuli Suosikki ;)
kaikki mä oon syntyny -78 enkä tiiä.
Muttei mulla ollut harmainta aavistusta kuka Dee Sniderista. Enkä edes tykännyt Twisted Sisteristä teininä. Suosikki mulle taisi tulla ehkä puoli vuotta.
Uskomatonta!
Mutta oikeasti: Dee Snider ei todella ole sitä sakkia joita oikeasti kannattaisi muistaa. Mitä niin merkittävä hän on tehnyt että nyt nelikymppisenä tämä heppu pitäisi muistaa? Ei mitään. Tässä vuosien varrella on tullut kuunneltua ja seurattua niin monen moista bändiä, että joku Twisted Sister on ihan marginaalikamaa. Siis yhtä tyhjän kanssa. Mitä hittoa sellaista muistelemaan?
Mullepa tuli Suosikki kotiin. Sekä myös saksalainen Bravo.
No tiedätkö sinä kuka on Frank Beard?
En oo kyl ap.
Uskomatonta!
Mutta oikeasti: Dee Snider ei todella ole sitä sakkia joita oikeasti kannattaisi muistaa. Mitä niin merkittävä hän on tehnyt että nyt nelikymppisenä tämä heppu pitäisi muistaa? Ei mitään. Tässä vuosien varrella on tullut kuunneltua ja seurattua niin monen moista bändiä, että joku Twisted Sister on ihan marginaalikamaa. Siis yhtä tyhjän kanssa. Mitä hittoa sellaista muistelemaan?Mullepa tuli Suosikki kotiin. Sekä myös saksalainen Bravo.
Huomaa kuinka erilaisia ihmisiä täällä on ilmeisen paljon. Huomaa sen kyllä muustakin asenteesta ja jäykkyydestä.
Saatanan keppi perseessä 98% ämmistä täällä. Ei tämän ketjun johtopäätöksenä tuo ajatus tullut, vaan ei vittu mä en kestä näitä saatanan mammoja. Goodbye!
kuin 70-luvun alussa syntyneitä... Veikkaan, että nuorimmat palstamammat voivat olla 90-luvulla syntyneitä.
Itselläni ei ole aavistustakaan, kuka tuo Dee Snider on. Olen vm. -79.
ja taytyy kylla sanoa etta NEVER HEARD