Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika, kännykkä sammuu itsestään?

Vierailija
22.10.2010 |

Kyseessä 3 v vanha Nokian kännykkä. Viima aikoina ruvennut menemään itsestään virta pois päältä, vaikka akussa pitäisi olla virtsaa pykälien mukaan. Tietääkö joku, auttaako uusi akku vai pitääkö vaihtaa koko kännykkä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korjattiin tai vaihdettiin kokonaan uudeksi. Nyt kuitenkin toimii moitteettomasti

Vierailija
2/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran virtaa on ja sammuu.

OSta uusi puhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään varottamatta vaikka akunkin pitäisi olla ok! Onko muilla tälläista käynyt kys.mallin kanssa?

Vierailija
4/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan, korjaavat takuuseen.

mitään varottamatta vaikka akunkin pitäisi olla ok! Onko muilla tälläista käynyt kys.mallin kanssa?

Vierailija
5/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on sama vika nokia lumia 520 sammuu aina vaikka akussa on virtaa ja en itse sammuta puhelinta. missä mahtaa olla vika ja miten korjata?

Vierailija
6/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ensin akku. Ota se pois, ja laita pöydän pintaa vasten, koita siinä pyöritellä sitä. Jos on vähänkään kupertunut (pyörii hyvin), niin  uusi akku. Jos akku on edelleen littana, ei tarvi uusia.

Myös kännykän palauttaminen tehdasasetuksille voi auttaa, ohjeet löytyy netistä.

Ota tätä ennen talteen kaikki mitä kännykästä tarvitset, ja  sitten asentelet sen uudestaan.

Tyttären kännykässä oli samaa vikaa, ja hänellä auttoi tämä tehdasasetuksille palauttaminen. Nyt taas toimii.

Vierailija
7/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tarjoa niin paljon viinaa sille!

Vierailija
8/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma pari kuukautta vanhassa s3:ssa. :/

Vierailija
9/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:21"]

Mulla sama ongelma pari kuukautta vanhassa s3:ssa. :/

[/quote]

Vie huoltoon, siinä on takuu

Vierailija
10/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää onko ap saanut kännykän toimimaan. Eka viesti virtsaisesta kännykästä oli vuodelta 2010, mutta silti.

Vierailija
11/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma samsung galaxy s4... Vein huoltoon ja huollosta sanottiin, että akun takuu 6kk vaikka muu takuu 2v. Piti ostaa uusi akku

Vierailija
12/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli vasta 2v vanha puhelin. Hukkaan meni rahat ja oli ostettava uusi puhelin kuitenkin.

Vierailija
13/27 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista akku!
mulle sanottiin puhelin kaupassa että akku voi "turvota" eli se ikäänkuin pullistuu keskeltä eli jos akku ei oo ihan tasaisen litteä niin se pitää äkkiä vaihtaa koska se saattaa räjähtää. Jos kännykkää käyttää paljon ja se ylikuumenee useasti niin siitä se akku pullistuu ja ihan oikeasti voi räjähtää.

Vierailija
14/27 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa nokialaisessa oli akku jotenkin löystynyt ja se katkoi aina välillä. Uudella akulla se ongelma korjaantui vähäksi aikaa. Kiinan androidissa taas oli niin surkea akku parin vuoden käytön jälkeen, että sitä sai olla pari kertaa päivässä latailemassa, samoin sen ohjelmistot sekoili jotain ja se just sammui itsekseen aina välillä. Piti ostaa joku parempi puhelin :)

Vierailija
15/27 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2010 klo 15:06"]

Kyseessä 3 v vanha Nokian kännykkä. Viima aikoina ruvennut menemään itsestään virta pois päältä, vaikka akussa pitäisi olla virtsaa pykälien mukaan. Tietääkö joku, auttaako uusi akku vai pitääkö vaihtaa koko kännykkä?

[/quote]

Taisitkin vastata jo itse kysymykseesil, mikä on vialla. Akussa pitäisi olla välissä virtsaa. Virtsa ei kuulu akkuun, että tiedoksi vaan ;)

Vierailija
16/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/27 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tarkista akku!

mulle sanottiin puhelin kaupassa että akku voi "turvota" eli se ikäänkuin pullistuu keskeltä eli jos akku ei oo ihan tasaisen litteä niin se pitää äkkiä vaihtaa koska se saattaa räjähtää. Jos kännykkää käyttää paljon ja se ylikuumenee useasti niin siitä se akku pullistuu ja ihan oikeasti voi räjähtää. " ei vittu tyyppi on vähän tyhmä kun uskoo ton, toi on urbaani legenda eli se ei oo totta -_-

Vierailija
18/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lumia 550 ja tekee samaa.

Vierailija
19/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vanhaa tietoa. 10 vuotta sitten korjasin kännyköitä, silloin niitä pystyi korjaamaan. Kolme asiaa jotka saattavat johtua sammumisesta, ainakin silloin. 1 pohjaliitin mikä antaa akulle virtaa, vaikka akku näyttäisi olevan täynnä 2 onko puhelin ollut sateessa tai rintataskussa? silloin piirilevyyn tulee "hometta" pitäis avata ja putsata, käytin silloi kliineriä puhdistusaineena. Jos osaat tai tuttavasi osaa mitata akun jännitteen, jännite laskee ja aihuttaa sammumisen on akku vaihdettava, kannattaa myös katsoa onko akku tukevasti paikallaan, en menis akkua vaihtamaan. 3 Tänäpäivänä ei halpoihin kannata akkua ostaa koska maksaa enemmän kun uusi puhelin. Minun olisi pitänyt investoida uusiin koneisiin huoltotarvikkeet,Olisi pitänyt, ne olivat niin kalliit että olisi pitänyt korjata 200-400 kännykkää ilman palkkaa. ei vissiin saisi mainostaa mutta 20-40e samsung ikävä kyllä akut on melkein yhtä kalliita kun uusi puhelin. Uudet puhelimet pitäisi sulattaa että saisi auki. Sanoin ei kannata korjata halpaa puhelinta, ne on nykyään kertakäyttötavaraa.

Tämä on tosijuttu. Yks rouva toi tuolloin kännykän korjattavaksi tämän korjata, tippui vesilätäkköön, ja auto oli ajanut sen yli. Melkein höräsin nauruun mutta onneksi sain pitää pokkani, Sanoin että jaa a aika hirveeltä näyttää, mutta katsotaan. Löysin varastosta vanhat kuoret ja näytön, onneksi piirilevy oli kunnossa, sain sen kuntoon ja soitin rouvalle että nyt puhelin on kunnossa. Rouva sanoi että tämä oli pistokoe, sitten alkoi puhelimia tulla huoltoon ja rahaa tuli.

Vierailija
20/27 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Samsung S5 huollossa kun puhelin sammuili itestään. Tuli takas huollosta ja kaikki piti olla ok! Sama homma kuitenkin jatku eli kun puhelin oli lepotilas ja laitoin näyttöö päälle niin puhelin tilttas ja sammu. Vaihdoin puhelimeen muistikortin niin ongelma katos..aika mystinen ongelma. Miten se muistikortti voi vaikuttaa noin puhelimeen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme