Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsesi (3v) ottaa suuhunsa karkkeja kaupan irtokarkkitiskiltä. Mitä teet?

Vierailija
22.10.2010 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä kommentteja lukee, on pakko väkisinkin ajatella et oletteko te oikeesti noin tiukkoja vanhempia? Eihän se nyt voi olla vakavaa jos noin pieni yhden karkin nappaa. Pitää kertoa et ei saa, mutta en mä siihen muita osallisia sotkisi.

Joku kertoi soittaneensa poliisille, soititko todella? Ottivatko vakavasti ilmiantosi?

Vierailija
42/51 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla ollut pariin kertaan selittelemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kolmevuotias istuu ostoskärryissä, joten tällaista ei pääsisi tapahtumaan.

3 v painaa 20 kg, ei sellaista saa laittaa kärryn istuimeen, jossa on 15 kg painoraja.

On aika iso sitten, ku mun pikkuveli 5v on joku 21kg ja mä 9v tyttö oon 31,5kg ja 137cm pitkä!! Se sun on aika läski :—(

Vierailija
44/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin hiukan karkkeja pussiin ja pyytäisin kassalla ottamaan hinnan siitä kahdesti. Itse söisin sen pussillisen lapsen silmien edessä enkä antaisi lapselle rangaistukseksi yhtään.

Vierailija
45/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahdin lapsiani sen verran, että puutun asiaan heti, jos näen, että edes meinaisi näin tehdä.

Kuules äkkiäkö lapsi juoksee jonnekkin jos käännyt vaikka vertailemaan makrooneja.

Siis jos ei ole käyrryissä niinkun meillä ei ole koska lähikaupassa ei ole

Vierailija
46/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis kieltänyt ja he - ihme tavallaan kyllä - ovat totelleet. Toinen lapsistani oli kerran varastanut kaupasta tikkarin, tämä huomattiin kotona - ja pidimme hänelle vakavan puhuttelun ja sitten mieheni lähti lapsen - ja karkkipaperin - kanssa kauppaan selvittämään asiaa. Lapsi laitettiin itse kertomaan millä asioilla on tullut käymään ja sai itse maksaa tikkarin.

Tyhmää oli se, että kaupanmyyjä oli ollut joku nuori tyttö, joka oli, säälistä kai, kysynyt lapseltä, että " sähän otit sen vahingossa, eikö niin?" - itse olisin vaatinut vartijaa tai esimiestä paikalle ja osoittanut heille, että nyt ollaan ihan viimeisen päälle vakavia ja käyttäydytään, niinkuin kyse olis jostain oikein isosta rikoksesta, harkitaan, että pitääkö nyt soittaa poliisit paikalle jne jne...

Kun lapsi tuli kotiin, hän oli kovin helpottunut ja selvästi sitä mieltä, että eihän tuo nyt ollut niin kamalaa sitten kuitenkaan. ( olin aivan raivona )

No tuohan vasta kalliiksi kaupalle tulisi kun kaikkia mahdollisia henkilökunnan jäseniä häiritset vain kasvatuksen takia, joka on sun oma tehtävä. Vähän nyt suhteellisuudentajua.

Vierailija
47/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASI ON LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kolmevuotias istuu ostoskärryissä, joten tällaista ei pääsisi tapahtumaan.

3 v painaa 20 kg, ei sellaista saa laittaa kärryn istuimeen, jossa on 15 kg painoraja.

On aika iso sitten, ku mun pikkuveli 5v on joku 21kg ja mä 9v tyttö oon 31,5kg ja 137cm pitkä!! Se sun on aika läski :—(

Lasten pituuskasvu tulee kuules aika eritahtiin.

Oma 3 v 127 cm pitkä ja 20 kg painava

Vierailija
48/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASI ON LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin sun äitille, että oot tällä palstalla. Sano, että sulle on arestia tiedossa.

Vierailija
49/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken tietenkin nielaista ne äkkiä ennen kuin joku näkee tai sylkäistä takaisin namulootaan jos on pahaa. Tähän malliin ainakin olen kuullut meidän nykyvanhempien kasvattavan lapsia...

Vierailija
50/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PASI ON LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten pituuskasvu tulee kuules aika eritahtiin.

Oma 3 v 127 cm pitkä ja 20 kg painava

3 v 127 cm pitkä taitaa olla maailmanennätys XD

Vierailija
51/51 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota! Se on minun vastuullani huolehtia miten lapseni kaupassa käyttäytyy, ja huolehdin kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi