Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2 vuotiaan turvaistuinongelma.
09.11.2010 |
Mietin uskallanko jo kääntää kasvot menosuuntaan.
Nyt on selkämenosuuntaan, mutta vaikka istuimessa on tukijalka, ei ole kauhean tukeva.
Istuin liikkuu (lapsen ollessa istuimessa) sivusuuntaan, jos esin on kuoppia, tietyötä tms. epätasaisuutta.
Mietin jos, sivutörmäys tulisi ei istuin välttämättä pysyisi paikoillaan.
Lapsi on jo suhteellisen isokin, 92 cm ja 15kg.
Miten sinä tekisit?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa