Laihdutin vastikään.. Vaateasiaa!
Rohkenin ostamaan kaupasta semmoisen neulemekon. Hieman polven yläpuolen helma. Ostin alle paksut sukkahousut.
Toisaalta nuo näyttävät päällä hyvältä. Mutta olin ennen tosi ylipainoinen ja tunnen jotenkin "alastomaksi"ja suojattomaksi noin vartaloa myötäävässä asusteessa.. Mietin, että rohkenenko laittaa tuon asun kylään tänään?
Rohkaskaa mua! Niin ja millaiset kengät? Avokkaat? Saappaat? Nilkkurit?
Kommentit (12)
ei "läpi näy", oisko nuo 60 denieriä juuri...
ap
mun syksyn perusvaate on just tallaiset lyhyet mekot ja paksut sukkikset ja saappaat.
Jos tuntuu liian alastomalta kietaise kaulaan vaikka joku huivi. Ne huivinroikkuvat osaset saattavat antaa vahan turvaa rinnoile/vatsanseudulle.
Naytat varmasti tyylikaalle.
Mulla ei ole kuin vanha nahkatakki ja tikkitakki. Lähden kohta kaupungille, joten takkeja voisin katsella samalla. Vinkkejä!
1 Vyotarolle ylettyva takki (oli sitten nahkaa tai kangasta). Kiva viela jos takissa in siina alhaalla joku vyo, jolla sen saa sidottia napakasti (saat kivasti tiimalasivyotaron).
2. takki pidempi kuin mekko (siis esim trenssi, joka paalla mekonhelmaa ei nay, vaan sukkikset ja saappaat)
Nailla ma ainakin menen.
Kerro mita ostit
t. se huivineuja
Onnea laihdutuksesta :)
Saappaat jalkaan!
Niitäkin on monenmallisia, ihan niinkuin muitakin mekkoja.
Viittaus ketjuun "täällä ollaan ihan pihalla muodista"..
ap
Ostin ison neulotun huivin hartioille ja laitoin senkin...Ei varmaan edes sopinut siihen, mutta en osannut ilmankaan lähteä.
Takkia en löytänyt.
Kiitos kannustajille!
ap
Ja naiselliset saappaat on hyvä kenkävalinta.