Mitä ajattelette pariskunnasta, jossa mies on lyhyempi kuin nainen?
Tiedän yhden pariskunnan, jossa mies on aivan uskomattoman lyhyt (molemmat n. 30-vuotiaita) :D Olikohan hänen pituutensa jenkkien mitassa 5'5 (anteeksi, en nyt saa päähäni paljon toi on cm-mitoissa.) Mutta siis todella lyhyt!
Hänen tyttöystävänsä on sitten taas todella pitkä! :D Käyttää vielä korkoja niin on välillä aika törkeän näköinen se niiden pituusero.
Eihän se pituus ole rakkauden esteenä, mutta itse varmaan tuossa tilanteessa yrittäisin käyttää vähän hillitympiä korkoja. :DD Tsih.
Kommentit (69)
Pajoitteluni.
Ei pitäis sun persettäs toisten asiat noin kovasti kutittaa. Ja kokeiles ihan näin aluksi ottaa pari suomenkielen kurssia.. Kukaan suomalainen ei puhu enää noin.
Viittaan siis ap:n aloitusviestiin. Ihan ihme kieltä..
ystävällä oli joskus poikaystävä, joka oli häntä lyhyempi. Tää kaveri on n. 160 cm pitkä. Silloin ajattelin, että onpa lyhyt kaveri. Muuten tuskin kiinnitän huomiota asiaan.
Kyllä miehen pitää olla miehen mittainen Alle 170 cm on kääpiö..
vaikka PITÄISI? Onko sitten lähetettävä kirjallinen anteeksipyyntö sulle, tai kenties maksettava joku sakko? Vai pitääkö vaihtaa henkilöllisyyttä naiseksi, vai onko kenties olemassa joku kolmas sukupuoli miehille (sic?), jotka eivät täytä sun mittavaatimuksia?
Ja sitten hirveästi huutomerkkejä ja muita tunteenilmaisun korostuksia.
Oon bongannut tän saman ilmiön jostain jenkkifoorumilta. Aivan naurettavan näköistä hommaa. Miksei voi kirjoittaa asiallisesti kuten muutkin ihmiset?
Yleensä vain muutama sentti.
Paljon huvittavampi on pariskunta, jossa nainen on esim. 160 cm tai pienempi ja mies jotain 190 cm. Näyttää irvokkaalta, isältä ja tyttäreltä.
hänellä on pitkä kaunis nainen. Siis pitemmät naiset ovat kauniita, missi ainesta.
hänellä on pitkä kaunis nainen. Siis pitemmät naiset ovat kauniita, missi ainesta.
Harva pidempi nainen on missiainesta, yli 180cm naiset alkavat olemaan aika karuja.
Supermallikortti ei auta tähän mitään, niitä ei ole kuitenkaan montaa maailmassa.
Lyhyellä miehellä on usein suurempi uloke.
160cm +20cm = 180cm, lopputulos on ihan tyydyttävä. Sen lisäksi lyhyemmillä miehiläl on suurempi tarve päteä, ja yritys on kova. Pidemmät ovat passiivisia eivätkä pärjää kadulla, kuten lyhyet.
Terveisin Terrierin omistaja
Miksi "jenkeillä" on pakkomielle raiskata jokaiseen viestiin n. miljoona hymiötä?? Ja sitten hirveästi huutomerkkejä ja muita tunteenilmaisun korostuksia.
Oon bongannut tän saman ilmiön jostain jenkkifoorumilta. Aivan naurettavan näköistä hommaa. Miksei voi kirjoittaa asiallisesti kuten muutkin ihmiset?
täällä AV:lla huomannut, että muutkin kuin "jenkit" laittaa noita hymiöitä, joten lienee enemmänkin kiinni henkilöstä kuin kansallisuudesta.
Muuten, kerrohan sinä sitten vastaus siihen, miksi pitää panna enemmän kuin yksi kysymysmerkki? Mun mielestä se antaa jotenkin nuijan vaikutelman.
Koska englanninkielessä on vaikeampi ilmaista tunteita pelkkien sanojen avulla. Lisäksi yleensä foorumikeskusteluissa ja muissa arkisissa keskustelutilanteissa ei haluta vaikuttaa liian asialliselta taikka kylmältä.
Miksi "jenkeillä" on pakkomielle raiskata jokaiseen viestiin n. miljoona hymiötä?? Ja sitten hirveästi huutomerkkejä ja muita tunteenilmaisun korostuksia.
täällä AV:lla huomannut, että muutkin kuin "jenkit" laittaa noita hymiöitä, joten lienee enemmänkin kiinni henkilöstä kuin kansallisuudesta.Muuten, kerrohan sinä sitten vastaus siihen, miksi pitää panna enemmän kuin yksi kysymysmerkki? Mun mielestä se antaa jotenkin nuijan vaikutelman.
coca colaa näppäimistön välissä ja purilaisia. Pitäisi avata ja putsata, ettette järkyty ylimääräisistä kirjaimista tai puuttuvasta suuresta alkukirjaimesta.
Suomen fiksujen nuorten keskuudessa tuo xD on nykyään aika harvinainen. Pitävät sitä nolona ja teinihymiönä.
täällä AV:lla huomannut, että muutkin kuin "jenkit" laittaa noita hymiöitä, joten lienee enemmänkin kiinni henkilöstä kuin kansallisuudesta.Muuten, kerrohan sinä sitten vastaus siihen, miksi pitää panna enemmän kuin yksi kysymysmerkki? Mun mielestä se antaa jotenkin nuijan vaikutelman.
coca colaa näppäimistön välissä ja purilaisia. Pitäisi avata ja putsata, ettette järkyty ylimääräisistä kirjaimista tai puuttuvasta suuresta alkukirjaimesta.
Mitä sinä oikein sössötät???
Suomen fiksujen nuorten keskuudessa tuo xD on nykyään aika harvinainen. Pitävät sitä nolona ja teinihymiönä.
Joten mitä jos pitäydyttäisiin aiheessa. Tosin tuo kirjoituskeskustelu on paljon mielenkiintoisempi kuin ap:n pituuskeskustelu.
Exä oli 5cm pidempi kuin minä ja siitäkään ei tullut mitään, näytin isommalle kuitenkin.
Miehen pitää olla miehen kokoinen, mutta tosiaan jo nainen on alle 160cm ja mies 190cm on sekin hassua.
Tuokin näyttää välillä aika hassulta, varsinkin kun nainen on kauhean pienikokoinen ja siro muutenkin. Eikä nainen käytä edes korkoja (polvivamma, ei pysty)
Eli kyllä naisen kannattaa käyttää niitä korkoja, jos ei halua näyttää isä-tytär parilta.
Ja ainiin, tuo mies on aivan tajuttoman hyvännäköinen, varmasti olisi ollut parempiakin vaimoehdokkaita tarjolla, mutta jostain kumman syystä tyytyi kääpiöön.
Tuokin näyttää välillä aika hassulta, varsinkin kun nainen on kauhean pienikokoinen ja siro muutenkin. Eikä nainen käytä edes korkoja (polvivamma, ei pysty)
Eli kyllä naisen kannattaa käyttää niitä korkoja, jos ei halua näyttää isä-tytär parilta.Ja ainiin, tuo mies on aivan tajuttoman hyvännäköinen, varmasti olisi ollut parempiakin vaimoehdokkaita tarjolla, mutta jostain kumman syystä tyytyi kääpiöön.
Samalla tavalla ajateltuna 175 senttinen mies on rotankokoinen.
Pajoitteluni.