Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette pariskunnasta, jossa mies on lyhyempi kuin nainen?

Vierailija
22.10.2010 |

Tiedän yhden pariskunnan, jossa mies on aivan uskomattoman lyhyt (molemmat n. 30-vuotiaita) :D Olikohan hänen pituutensa jenkkien mitassa 5'5 (anteeksi, en nyt saa päähäni paljon toi on cm-mitoissa.) Mutta siis todella lyhyt!

Hänen tyttöystävänsä on sitten taas todella pitkä! :D Käyttää vielä korkoja niin on välillä aika törkeän näköinen se niiden pituusero.

Eihän se pituus ole rakkauden esteenä, mutta itse varmaan tuossa tilanteessa yrittäisin käyttää vähän hillitympiä korkoja. :DD Tsih.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten kenkäosastolla ollessaan mukanai mieheni aina virnuilee naisten korkkareille koko 42 :D olen sanonut ettei kukaan voi tassun koolle mitään mutta....

Vierailija
42/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 70+ kiloiset eivät vaan vetoa miehiin samalla tavalla kuin pienemmät.

t. vajakki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut taidan olla väärässä juu, kun keskimitta miehellä jo 178 ja naisella 164. Anteeksi nyt :)

mun mies on 178cm eikä koskaan ole kokenut olevansa mitenkään pieni eikä olekaan sitä. Keskipituinen on joten tuskin 175cm mies on vielä pieni....paitsi tietenkin 180-senttisen amatsonin mielestä :D

Vierailija
44/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten kenkäosastolla ollessaan mukanai mieheni aina virnuilee naisten korkkareille koko 42 :D olen sanonut ettei kukaan voi tassun koolle mitään mutta....

itsellä on 38 ja mua pidetään ihan outona kun on niin "pieni jalka". No ihan normaali se on, joku 35-36 on pieni.

Vierailija
45/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on oikeasti ihan hirveän kokoisia kavioita!

Isot jalat ja ei minkäänlaista vyötäröä.

Vierailija
46/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi lyhyempää miestä.

Vierailija
47/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullut, että virolaiset naiset olis niitä hoteimpia (ainakin aiheesta on avattu lukuisia ketjuja), koska he ovat PITKIÄ ja hoikkia, mutta ny pitkät eivät sitten kelpaakaan miehille. Voi ei, maailmassa on ristiriita.

Vierailija
48/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on oikeasti ihan hirveän kokoisia kavioita!

Totta Isot jalat ja ei minkäänlaista vyötäröä.

jos on isot jalat (39 - 40), mutta vyötärö löytyy? Onko silloin poikkeus, vai kenties vain puoliksi hirveää?

Vierailija
49/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullut, että virolaiset naiset olis niitä hoteimpia (ainakin aiheesta on avattu lukuisia ketjuja), koska he ovat PITKIÄ ja hoikkia, mutta ny pitkät eivät sitten kelpaakaan miehille. Voi ei, maailmassa on ristiriita.

Virolaiset naiset eivät ole yleensä yli 180 senttisiä. Vaan noin 170-175 cm pituudeltaan. Tarkoitan nyt siis näitä, joita aina kehutaan eli venäläispohjaisia.

Osa virolaisnaisista on kovin suomalaisen näköisiä kyllä.

Vierailija
50/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on pitkä kaunis nainen. Siis pitemmät naiset ovat kauniita, missi ainesta.

Harva pidempi nainen on missiainesta, yli 180cm naiset alkavat olemaan aika karuja. Supermallikortti ei auta tähän mitään, niitä ei ole kuitenkaan montaa maailmassa.

mutta minä olen yli 180 cm ja oikein hyvännäköinen. Lisäksi minulla on lyhyempi mies. Joka hänkin on on oikein komea. Että revi siitä.

Vierailija
51/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna ajattele asiasta yhtään mitään.

Vierailija
52/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset naiset eivät ole yleensä yli 180 senttisiä. Vaan noin 170-175 cm pituudeltaan. Tarkoitan nyt siis näitä, joita aina kehutaan eli venäläispohjaisia.

Osa virolaisnaisista on kovin suomalaisen näköisiä kyllä.

pitkiä! Tässä ketjussa taas kerrottiin, miten juuri lyhyet naiset hivelevät miesten (TM) silmää ;)

No joo. Mun mielestä virolaiset naiset ei tosiaan eroa ulkonäön perusteella hirveästi suomalaisista, Virosssa asuneena mulla on jonkin verran kokemusta tästä. Mutta pidempiä he kyllä oikeasti ovat. Juuri oli tästä puhetta erään virolaisen kaverini kanssa.

Vierailija
53/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on pitkä kaunis nainen. Siis pitemmät naiset ovat kauniita, missi ainesta.

Harva pidempi nainen on missiainesta, yli 180cm naiset alkavat olemaan aika karuja. Supermallikortti ei auta tähän mitään, niitä ei ole kuitenkaan montaa maailmassa.

mutta minä olen yli 180 cm ja oikein hyvännäköinen. Lisäksi minulla on lyhyempi mies. Joka hänkin on on oikein komea. Että revi siitä.

Sanoinkin että harva on. Yleensä yli 180 senttiset naiset ovat aika kohmeloita, se nyt vaan on totuus.

Sinähän olet valioluokkaa, babe, sitä en kiellä. Miehesikin on laadukas.

Vierailija
54/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 1cm lyhyempi mies kuin itse olen. Eli mieheni on 172cm. Olen aina vetänyt jostain kumman syystä näitä lyhyempiä erittäin hyvällä egolla varustettuja miehiä puoleeni. Miehiä ei tunnu haittaavan se, että olen koroissani 10cm heitä pidempi vaan hyvä itsetuntoni ja naisellisuuteni kuulemma vetää näitä "kääpiöitä" myöskin puoleensa.

Vierailija
55/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä käynyt edes mielessä kysellä kengännumeroa tai pituutta. Eikä hänkään kysynyt minun mittojani, edes vyötärönympätystä =).

Meillä oli ikään kuin muut asiat ensimmäisenä mielessä. Olen nyt 34 v, ja tunnen mieheni strategiset mitat, ja hän minun vastaavat.

Eivätkä ne vieläkään ole maailmaa kaataneet. Sitten jos joku muu pitää esim pituuseroa tai minun vyötäröä (tai jotain muuta) törkeänä, niin omapahan on häpeänsä.

Vierailija
56/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä käynyt edes mielessä kysellä kengännumeroa tai pituutta. Eikä hänkään kysynyt minun mittojani, edes vyötärönympätystä =).

Meillä oli ikään kuin muut asiat ensimmäisenä mielessä. Olen nyt 34 v, ja tunnen mieheni strategiset mitat, ja hän minun vastaavat.

Eivätkä ne vieläkään ole maailmaa kaataneet. Sitten jos joku muu pitää esim pituuseroa tai minun vyötäröä (tai jotain muuta) törkeänä, niin omapahan on häpeänsä.

Reppana olet

Vierailija
57/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näköjään unohtanut ottaa aamulääkkeet.

Vierailija
58/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on muutaman sentin heitto keskipituudessa itäisen ja läntisen perimän välillä.

Länsisuomalaisten perimä on lähempänä ruotsalaisia kuin itäsuomalaisia.

Vierailija
59/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap sanan mukaisesti mitään törkeänä (negatiivisessa suhteessa) pitänyt. Sanoi vaan että pituusero on aivan "törkeä", se on sitä outoa teinikieltä, mitä puhuttiin suomessa joskus kymmenisen vuotta sitten. Samalla logiikalla voisi todeta, että pituusero on ihan jäätävä/sairas/kalsea

Vierailija
60/69 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap sanan mukaisesti mitään törkeänä (negatiivisessa suhteessa) pitänyt. Sanoi vaan että pituusero on aivan "törkeä", se on sitä outoa teinikieltä, mitä puhuttiin suomessa joskus kymmenisen vuotta sitten. Samalla logiikalla voisi todeta, että pituusero on ihan jäätävä/sairas/kalsea

Ja kyllä minusta ap nimenomaan piti törkeänä, muita loukkaavana tuon pariskunnan pituuseroa. Sehän tässä oli jutun pointti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän