Mitä ajattelette pariskunnasta, jossa mies on lyhyempi kuin nainen?
Tiedän yhden pariskunnan, jossa mies on aivan uskomattoman lyhyt (molemmat n. 30-vuotiaita) :D Olikohan hänen pituutensa jenkkien mitassa 5'5 (anteeksi, en nyt saa päähäni paljon toi on cm-mitoissa.) Mutta siis todella lyhyt!
Hänen tyttöystävänsä on sitten taas todella pitkä! :D Käyttää vielä korkoja niin on välillä aika törkeän näköinen se niiden pituusero.
Eihän se pituus ole rakkauden esteenä, mutta itse varmaan tuossa tilanteessa yrittäisin käyttää vähän hillitympiä korkoja. :DD Tsih.
Kommentit (69)
mies näyttää olevan lyhyempi kuin nainen.
Eikä käynyt edes mielessä kysellä kengännumeroa tai pituutta. Eikä hänkään kysynyt minun mittojani, edes vyötärönympätystä =). Meillä oli ikään kuin muut asiat ensimmäisenä mielessä. Olen nyt 34 v, ja tunnen mieheni strategiset mitat, ja hän minun vastaavat. Eivätkä ne vieläkään ole maailmaa kaataneet. Sitten jos joku muu pitää esim pituuseroa tai minun vyötäröä (tai jotain muuta) törkeänä, niin omapahan on häpeänsä.
Reppana olet
"Etkö ole saanut kuin yhtä, jättiläinen :( "
En ole tarvinnut.. Kuvitteletko että vain jos on "jättiläinen" niin haluaa vain yhden miehen?
Ja 50 kg/162 cm, hyvin treenannut ja itseni muutenkin hoitanut, en koe olevani jättiläinen, en myöskään reppana. Totean vain että parisuhteen aloittamiseen/jatkamiseen ei tarvitse koko-taulukkoa!
Eikä käynyt edes mielessä kysellä kengännumeroa tai pituutta. Eikä hänkään kysynyt minun mittojani, edes vyötärönympätystä =). Meillä oli ikään kuin muut asiat ensimmäisenä mielessä. Olen nyt 34 v, ja tunnen mieheni strategiset mitat, ja hän minun vastaavat. Eivätkä ne vieläkään ole maailmaa kaataneet. Sitten jos joku muu pitää esim pituuseroa tai minun vyötäröä (tai jotain muuta) törkeänä, niin omapahan on häpeänsä.
Reppana olet
"Etkö ole saanut kuin yhtä, jättiläinen :( "
En ole tarvinnut.. Kuvitteletko että vain jos on "jättiläinen" niin haluaa vain yhden miehen?
Ja 50 kg/162 cm, hyvin treenannut ja itseni muutenkin hoitanut, en koe olevani jättiläinen, en myöskään reppana. Totean vain että parisuhteen aloittamiseen/jatkamiseen ei tarvitse koko-taulukkoa!
ja minusta lyhyet miehet nyt vaan usein ovat niin seksikkäitä. En oikein tiedä miksi.
"Olethan, reppana ja jätti! " nro69.
Toivotan kuitenkin hyvää päivänjatkoa!
pidempi, eikä mua suoraan sanottuna kiinnosta, mitä joku mahdollisesti asiasta ajattelee.
En nyt saa kyllä päähäni kyseisen hepun nimeä