Mitä ajattelette pariskunnasta, jossa mies on lyhyempi kuin nainen?
Tiedän yhden pariskunnan, jossa mies on aivan uskomattoman lyhyt (molemmat n. 30-vuotiaita) :D Olikohan hänen pituutensa jenkkien mitassa 5'5 (anteeksi, en nyt saa päähäni paljon toi on cm-mitoissa.) Mutta siis todella lyhyt!
Hänen tyttöystävänsä on sitten taas todella pitkä! :D Käyttää vielä korkoja niin on välillä aika törkeän näköinen se niiden pituusero.
Eihän se pituus ole rakkauden esteenä, mutta itse varmaan tuossa tilanteessa yrittäisin käyttää vähän hillitympiä korkoja. :DD Tsih.
Kommentit (69)
Tuokin näyttää välillä aika hassulta, varsinkin kun nainen on kauhean pienikokoinen ja siro muutenkin. Eikä nainen käytä edes korkoja (polvivamma, ei pysty)
Eli kyllä naisen kannattaa käyttää niitä korkoja, jos ei halua näyttää isä-tytär parilta.Ja ainiin, tuo mies on aivan tajuttoman hyvännäköinen, varmasti olisi ollut parempiakin vaimoehdokkaita tarjolla, mutta jostain kumman syystä tyytyi kääpiöön.
Mikä hiton kääpiö 155cm on? Samalla tavalla ajateltuna 175 senttinen mies on rotankokoinen.
Mun 12-vuotias kuopus on suunnilleen saman pituinen (156cm)
Tuokin näyttää välillä aika hassulta, varsinkin kun nainen on kauhean pienikokoinen ja siro muutenkin. Eikä nainen käytä edes korkoja (polvivamma, ei pysty)
Eli kyllä naisen kannattaa käyttää niitä korkoja, jos ei halua näyttää isä-tytär parilta.Ja ainiin, tuo mies on aivan tajuttoman hyvännäköinen, varmasti olisi ollut parempiakin vaimoehdokkaita tarjolla, mutta jostain kumman syystä tyytyi kääpiöön.
Mikä hiton kääpiö 155cm on? Samalla tavalla ajateltuna 175 senttinen mies on rotankokoinen.
Mun 12-vuotias kuopus on suunnilleen saman pituinen (156cm)
Mitähän opetat lapsillesi kun puhut lyhyehköstä naisesta kääpiönä?
Ihan vaan samaa juttua jatkaen, meillä on 12-vuotias 169 senttiä pitkä, joten oma lapsesihan on varsinainen kääpiö.
jos on vieläpä muutenkin pieni ja siro. Näyttää lähinnä esimurrosikäiseltä.
coca colaa näppäimistön välissä ja purilaisia. Pitäisi avata ja putsata, ettette järkyty ylimääräisistä kirjaimista tai puuttuvasta suuresta alkukirjaimesta.
palstan ovat vallanneet aivokääpiöt! Tuostam apn kuvailemasta tilanteesta en ajattele yhtään mitään sen enempää kuin esim että naisella on iso perse ja miehelle pieni tai naisella karvaa käsissä ja miehellä ei niinkään...me kaikki ollaan erilaisia. By the way itse olen 160cm ja siskontyttö 155cm ja vientiä on riittänyt molemmille :D siskontyttö tällä hetkellä poikien keskuudessa kuumaa kamaa toisin kuin isot kaverinsa.
Tiesittehän sen?
Alkuperäiseen asiaan, ei pituuden pitäisi kyllä vaikuttaa mihinkään, on aika pinnallista ajatella, että parissa on jotain vikaa, jos nainen on pidempi.
t. mies
mies 169cm, ei häntä vaivaa se että olen häntä pidempi. mutta on ollut muutama "kiltti täti" joka huomautti: hei, äijäs on sua lyhyempi!!!
Usein kyse heikkoitsetuntoisista miehistä, jotka haluavat näyttää suurilta ja vahvoilta pikkunaisen rinnalla.
Pienet naiset muuten vetoavat miehiin aika tavalla Tiesittehän sen?
Alkuperäiseen asiaan, ei pituuden pitäisi kyllä vaikuttaa mihinkään, on aika pinnallista ajatella, että parissa on jotain vikaa, jos nainen on pidempi.
t. mies
Mutta oma parisuhteeni onkin onnellinen.
vetoavat miehiin. Harvemmin ne jättiläiset mutta hei jättikokoiset naiset älkää ottako itseenne, kaikille löytyy ottajia!
Miksi joku ajattelee jotain tuosta? Huoh.
ihastuu ja rakastuu. tiedän erään brittinäyttelijän joka on pieni mies mutta niin hyvän näköinen ja karismaattinen ettei pituus haittais mitään hänet ottaisin heti jos tarjottais :D
hihittelevät ja salaa osoittelevat sormella...kertoo paljon älykkyysosamäärästä!
Eipä tuo pituus ole pahemmin häirinnyt, suukotellessa olemme samalla tasolla kiva vain kun ei tarvitse kurkotella. Ja ovat sanoneet minua kauniiksi.
Enemmän tuo taitaisi olla MIEHEN ongelma, että on vain 175 kuin et nainen 155.
Tunnen pari 155 naista ja ei ole ainakaan hillinnyt miesten metsästystä heidän kokonsa, osa oikein erityisesti haluaa pienen naisen. (Eikä syy ole se, mitä joku viisasteli, että haluaa päteä, vaan oikeasti miellyttää silmää.) Kyllähän siellä Thaimaassa kovasti käydään, tuskin niitä pitkiä naisia etsimässä kuitenkaan...
tuollaista pituuseroa. Itse pidän sellaista ihmistä täysin vajaana, enkä usko, että kovin korkealla kulttuurihierarkiassamme voi ollakaan noilla aatoksilla.
hihittelevät ja salaa osoittelevat sormella...kertoo paljon älykkyysosamäärästä!
mun mies on 178cm eikä koskaan ole kokenut olevansa mitenkään pieni eikä olekaan sitä. Keskipituinen on joten tuskin 175cm mies on vielä pieni....paitsi tietenkin 180-senttisen amatsonin mielestä :D
Mitä meistä nyt pitäisi ajatella? tai mitä pitäisi ajatella ihmisestä joka tekee näitä vajakkialoituksia.
"Mitä ajattelette pariskunnasta, jossa mies on lyhyempi kuin nainen?"
Mitä siitä toiset edes ajattelemaan? Eivätkö he saisi rakastaa toisiaan koska ovat eri pituisia?
Saanko kysyä MIKSI meidän ihmisten pitää "käyttää vähän hillitympiä" korkoja, tai mitä muuta tahansa, jos emme tarkkaan vastaa keskiverto- pituutta/väriä/ulkonäköä/ tai muuta?
MIKSI erojen näkyvyyttä pitää "hillitä"?
Ja mitä "törkeää" on siinä jos ulkonäöltään poikkeaa keskiverrosta, tavalla tai toisella?
Haluaisin tietää, mikä tässä niin modernissa maailmassa saa ihmiset edelleenkin vaatimaan toisten ihmisten sopeutumista keskiverto-muottiin. Tai mihin tahansa muottiin. Jos joku on syntynyt vissinlaisena esim 190 tai 165 cm pitkänä/lyhyenä, niin sittenhän on kaikki ok. Ei ole mikään sairaus josta hän kärsisi= ei tarvitse hillitä/korjata!