Heinävauvat 2011
Hei!
Löytyisikö vielä ketään, joka olisi jo plussannut ja laskettu aika osuu ensi vuoden heinäkuulle?
Itse sain plussan tuossa pari päivää sitten ja laskettu aika tulee olemaan varmaan 2.7. Ajatukset pyörii koko ajan sen ympärillä. Ajattelin, että jos tämä palsta auttaisi hieman, kun saa jakaa mietteitä. :) Tästä ei oikein vielä näin varhaisessa vaiheessa muille haluttaisi kertoa.
Seuraa odotellen,
Hunsa (ehkä jotain 3+4)
Kommentit (243)
Innolla odottellaan että hakemus hyväksytään, ja pääsen höpöttelemään teidän kanssa :) 2 taaperoa toki tekee tästä kirjoittelusta melko haasteellista, mutta mukana menossa ollana kuitenkin!
Plussa tuli vuoden yrittämisen jälkeen yllättäen pari viikkoa sitten, kun en sitä osannut edes odottaa :D Laskettu aika joskus heinäkuun puolessa välissä. Lapsia ennestään kaksi (1. luokkalainen ja eskarilainen). Kamala pelko siitä, että voiko kaikki mennä hyvin, kun on jo kaksi tervettä lasta saanut... Mutta ihanalta ja jännittävältä tuntuu. Paha olo ja hirmuinen väsymys, mutta pakko yrittää sinnitellä töissä, kun en ennen ekaa ultraa halua kertoakaan.
Rubiini..
mahtaisitko avittaa ja kertoa miten tonne suljetulle pääsis? tiettyjä kutsuttuja vai kaikki tervetulleita?
Heips! Heinähattujen suljettuun ryhmään ovat toki kaikki heinävauvaa odottavat erittäin tervetulleita. Klikkailkaapa tuolta vasemmalta ryhmät ja sieltä sitten Heinähatut ja eikun esittäytymään ja mukaan keskusteluun!
Siellä meitä on monta! :)
"hakemus" löytänyt perille, kun en pääse vielä mukaan..? :) Nimim. malttamaton
Nyt sain hyväksyttyä uudet hakemukset - olin viikon reissussa :)
nyt tämäkin sekoilija löysi ryhmä-hakemuksen.. kiitos neuvoista!
Jiia83 + vaavi 8+6
Imoittaudun tänne myös. Kävin jo pari viikkoa sitten tuonne esittelypinoon höpisemässä ja oon koittanyt nyt ottaa vähän rauhallisemmin hössöttämisen kanssa.
Mulla on siis entuudestaan poika-02 ja tyttö-07. On vähän isommat ikäerot. :) Tätä vauvaa ei enää pitänyt tulla hormonihäiriön ja munanjohtimien "helminauhan" takia. Laihduin töihin menon johdosta 13kg ja kesti kolme normaalia kiertoa ja tässä sitä nyt ollaan. Aluksi en voinut kuvitellakaan että olisin raskaana, mutta leikilläni ja varmuuden vuoksi tein testin pari viikkoa sitten. Kirkkaanpunaiset viivat tuli samantien ikkunaan...
Nyt jo järkytyksestä toipuneena odotan innolla uutta tulokasta. Kaikille muille on jo kerrottu, paitsi meidän lapsille. Odotamme sinne viikolle 12 että suurin keskenmnoriski menee ohi.
-Careless ja otus rv8+5
Tervehdys kaikille!
Vihdoin, 5,5 vuoden yrityksen ja hoitojen jälkeen olen raskaana!
Ensimmäinen lapsi siis tulossa ja laskuri antaisi lasketuksi ajaksi 29.7.2011. Aivan uskomaton fiilis.
Wilbur ja vielä nimetön tyyppi 7+5
Pienen iloisen yllätyksen saattelemana minäkin tupsahdan tänne, meillä la 11.7.
Suurimmat kuvotukset onneksi jo helpottaneet, väsy alkaa pikkuhiljaa väistymään. Mitenkäs teillä kanssasisaret, joko alkuraskauden oireet helpottavat?
Meillä ensimmäinen ultra jo ensiviikon torstaina, jänskättää! Ihana päästä kurkkaamaan masukkia, tulee jotenkin paljon aidommaksi tämä odotus, vaikka masu pitääkin huolen, ettei asiasta olekaan epäilyä :)
Raikkain talviterveisin, Anna kera Nupun rv 11+6, Nikon 7v ja Emman 4v (sekä enkelityttö Tirpan k.20.8.2007,s.21.8.2007)
Vaikka tämän porukan privaattiryhmä onkin perustettu reilu kuukausi sitten, kai siihen vieläkin pääsee mukaan? Laitoin esittelyni sinne jo monta päivää sitten, mutta mitään ei kuulu.
olen laittanut hakemuksen sinne..ja malttamaton olen kuin myös :)
Heippa vaan kaikille,
minä ilmoittaudun mieluusti vielä mukaan heinähattuoihin. :) Laskettu aika on 17.07 ja alkuraskaus on mennyt kyllä tosi hyvin, ilman pahoinvointeja tms. Ensimmäinen np-ultra oli viime viikolla ja kokeiden tulokset tulivat juuri ja kaikki ok.
Laitoin hakemuksen ryhmä-puolelle.
luglio 12+3
Täällä olisi yksi uusi jos mukaan vielä mahtuu =)
Laskettu aika on 15.7
Pikku hiljaa alkaa tajuamaan että se on oikeasti totta ja siellä masussa tosiaan jotain on ;)
Mä olin tossa heinähatut2011-privaattiryhmässä, mutta nyt mut on poistettu sieltä! Mikähän poistoon mahtaa olla syy? En ole hetkeen käynyt ryhmän sivulla ja olin vähän ihmeissäni, kun en enää pääse sinne... :( Uudelleenliittyminenkään ei onnistu. Höh.
Ryhmään laadittiin säännöt. Kun on ryhmään liittynyt, pitää esittelyn lisäksi olla aktiivinen kirjoittaja. (vähintään 2 viikon välein pitää kirjoittaa omia juttuja) Muuten poistetaan ryhmästä.
Ei siis voi vain olla ryhmän jäsen ja lukea toisten kirjoituksia.
Lisäksi 23.1 ryhmä suljettiin yhteisestä päätöksestämme, kun alkoi jo niin henkilökohtaista jutustelua tulla aktiivisimpien kesken.
Ei mitään henkilökohtaista, säännöt olivat kaikkien nähtävillä. Ja niitä noudatetaan ihan jokaisen kohdalla.
huomasin kivaksi ylläriksi lentäneeni ulos. Koneeni näytön ohjain hajosi ja kesti vähänaikaa että sain uuden. Harmi kun olin ollut myös alusta asti mukana, mutta ei mitään. Tervetuloa kesäesikkoihin myös te jotka jouduitte ulos. Meillä ei ole niin tiukkapipoista ;) Ymmärtäähän sen ettei aina ehdi jaksa tai pääse koneelle, on sitä muutakin.
tietokone ongelmien tai vastaavan takia, voi noille ylläpitäjille laittaa pyyntöä uudelleen ryhmään pääsyyn =) Varsinkin jos on jo kirjoitellut ryhmässä, pääsee mukaan varmasti uudelleen.
Ei mekään nyt tiukkapipoja olla, mutta säännöt laadittiin kaikkien ryhmäläisten kesken.
Yksi säännöistä oli, et jos ei pääse koneelle syystä tai toisesta (yli kahteen viikkoon) ilmoittaa siitä palstalla.
Takaisin varmasti pääsette ryhmän keskusteluihin, kun selvitätte asian miksi ette ole kirjoitelleet hetkeen.
Nämä siitä syystä, koska ryhmäänhän on voinut liittyä kuka vain. Lueskelee meidän muitten henkilökohtaisia juttuja ja hänestä ei sitten tiedetä mitään. Voihan olla ettei ole raskaana jne..kunhan lukee juttuja vain siellä. Näillä säännöillä ihan meidän kaikkien turvallisuutta ja yksityisyyttä netissä varjellaan.
Eli uusia keskustelijoitako ei enää oteta? Laitoin hakemuksen nimittäin eilen tai toissapäivänä.
Harmi juttu. Meinasin aikaisemmin jo ilmottautua, mutta oli vielä niin epävarma olo kaiken suhteen. Nyt olin sitten ilmeisesti jo liian myöhässä liikkeellä..
Muoks. Mun hakemuksen yläpuolella siis lukee, että odottaa käsittelyä. Olisi tosi kiva päästä mukaan keskusteluun, kun en halua täällä avoimella puolella keskustella.
Vieläkö pääsee yksi heinäkuinen mukaan? :) LA 16.7.2011 ja viikkoja kasassa 6+6.