Millaiset ihmiset kyttää facebookissa muita, mutta ei osallistu mitenkään?
Tuli aiemmasta ketjusta mieleen. Miksi joku viitsii viettää naamakirjassa niin paljon aikaa, että tietää KAIKEN mitä sinä ja yhteiset ystävänne olette kirjoittaneet, mutta ei näy edes läsnäololistassa, koska on merkinnyt itsensä poissaolevaksi, eikä koskaan osallistu mitenkään lisäämällä statuspäivityksiä tai kommentoimalla?
Onko tällaisista kokemusta?
Kommentit (24)
laitoin itseni sinne vaan sen takia, että halusin nähdä kaverini valokuvia yksistä juhlista ja fb oli ainut paikka missä ne oli. musta koko fb on maailman idiootein keksintö.
kyttääjät, ja oikeastaan heidän takiaan en enää viitsi kauheesti statustani päivitellä. Tosin olen jakanut ihmisiä ryhmiin, osalle en jaa päivityksiäni ikinä. Kuulin samoin, että muutama tyyppi piti kirjaa, kuinka usein muut ovat on-linella, yksi syy lisää eri ryhmiin, osalle siis en ole paikalla ikinä. Usein kyllä kommentoin muiden kirjoituksia tai lähetän seinälleni vaikkapa hauskoja lehtiartikkelilinkkejä,tms. joita kaikki näkevät.
Joissakin tyypeissä nyt on vaan sitä pahanilkistä juoruilijan vikaa, vaikka heissä muita hyviä puoliakin olisi.
En vaan viitsi enää, tuntuu, ettei mulla ole mitään niin tärkeää sanottavaa, että viitsisin siellä itseäni esitellä. Luen kyllä mitä muut kirjoittelee ja lähettelen yksityisviestejä muutaman tuttavan kanssa säännöllisesti.
Vaikka en merkitsekään itseäni poissaolevaksi mutta ikinä en ole mitään yleisesti kirjoittanut. Lähinnä ehkä sen takia että minä en halua että kaikki "kaverini" näkevät mitä tyhmää ja turhanpäivästä minä milloinkin teen.
Ja ihmetyttää kyllä sekin kuinka aikuiset ihmiset ovat NIIN TYHMIÄ että välillä saa lukee ties minkälaista skeidaa... huh huh...