Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakastetaan Päiviä mutta vihataan päivin tekoja.

Naulan kantaan!!!

Vierailija
22/59 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittyy jo sikiövaiheessa. Homous ei ole siis mielen sairautta eikä "parannettavissa". Miksi ihminen, joka hyväksyy itsensä sellaisena kun on ja on onnellinen haluaisi muutenkaan tulla "parannetuksi"? Millainen uskovainen kehtaa muutenkaan sanoa, että sinulla ei ole oikeutta ilmaista rakkauttasi, et ole oikeutettu vastaanottamaan rakkautta ja tässä kohtaa menee raja, jolloin rakkuatta on maailmassa liikaa?

Veit sanat suustani, juuri näin voi kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ihminen määrittele rakkautta vaan rakkaus määrittele ihmisen.

Vierailija
24/59 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan omituista, että KANSANkirkko ja KANSANedustajat eivät edes pysty hyväksymään kaikkia Suomen kansalaisia tasa-arvoisiksi. Ei kai kirkko hyväksy vasenkätisiä, eikä punatukkaisia.

vasenkätisiä ja sattuisin sellainen olemaan, niin eroaisin kirkosta, koska minä en usko että Jumala ei hyväksy vasenkätistä. En yrittäisi alkaa muuttaa kirkon kantaa, että pitää hyväksyäkin ne vasenkätiset. Mitä se minua haittaa, jos uskon eri tavalla niin en hakeudu siihen kirkkoon!

Minua ihmetyttää miksi joku homo haluaa evankelisluterilaiseen kirkkoon kuulua, tai miksi haluaisi tulla siellä vihityksi kun kerran uskoo eri tavalla!

Vierailija
25/59 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasenkätisiä ja sattuisin sellainen olemaan, niin eroaisin kirkosta, koska minä en usko että Jumala ei hyväksy vasenkätistä. En yrittäisi alkaa muuttaa kirkon kantaa, että pitää hyväksyäkin ne vasenkätiset. Mitä se minua haittaa, jos uskon eri tavalla niin en hakeudu siihen kirkkoon! Minua ihmetyttää miksi joku homo haluaa evankelisluterilaiseen kirkkoon kuulua, tai miksi haluaisi tulla siellä vihityksi kun kerran uskoo eri tavalla!

eikä mikä tahansa kirkko. Vai otetaanko homolapset pois uskonnontunteja saatuttamasta? Kielletäänkö heiltä jouluevankeliumit ja seurakunnan kerhot jne.? He kasvavat keskellä tätä kulttuuria ja se on kyllä edelleen uskonnnon läpitunkema. Kiva sitten homolapsena ja nuorena pikku hiljaa tajuta että minä olenkin tämän muka rakastavan jumalan mielestä saastainen pervo.

Sikstoisekseen miksi ylipäänsä kukaan haluaa kuulua kirkkoon? Ihan samasta syystä homotkin haluaa. Ihmetyttää nämä vänkäämiset aina, että miksi homot haluaa sitä ja tätä. No miksi heterot haluaa?! Samasta syystä. Homot on ihmisiä, ei mitään marssilaisia joilla on erilaiset aivot ja inhimilliset tarpeet kuin muilla ihmisillä.

Vierailija
26/59 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan ole homovihaaja. Säälin heitä ihan samalla tavalla kuin niitä muitakin joilla on joku sairaus. Toivon että siihenkin tilaan johtava aivokemioiden epätasapaino tmv löydettäisiin ja opittaisiin parantamaan/hallitsemaan sitä. Eiköhän se helpottaisi heidänkin elämää.

Vierailija
27/59 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko??

Vierailija
28/59 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan ole homovihaaja. Säälin heitä ihan samalla tavalla kuin niitä muitakin joilla on joku sairaus. Toivon että siihenkin tilaan johtava aivokemioiden epätasapaino tmv löydettäisiin ja opittaisiin parantamaan/hallitsemaan sitä. Eiköhän se helpottaisi heidänkin elämää.

Löytyiskö siihenkin parantamiskeino? Se on ainakin varmaa että siitä on ihmiskunnalle huomattavasti enemmän haittaa kuin homoudesta.

Vierailija
29/59 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole aivokemioiden epätasapaino.

"On todettu, että raskausvuorokausina 80.-120. sikiön aivot on erittäin herkkiä hormonistimulaatiolle, joka vaikuttaa keskushermoston feminisoitumiseen tai maskulinisoitumiseen, ja myöhemmässä kehityksessä myös seksuaaliseen orientaatioon." (Wikipedia)

Vierailija
30/59 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillislestadiolaiset ovat jo uhkailleet arkkipiispaa joukkoeroamisella kirkosta.

http://freepathways.wordpress.com/2010/10/18/painostiko-srk/

Vierailija
31/59 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillislestadiolaiset ovat jo uhkailleet arkkipiispaa joukkoeroamisella kirkosta. <a href="http://freepathways.wordpress.com/2010/10/18/painostiko-srk/" alt="http://freepathways.wordpress.com/2010/10/18/painostiko-srk/">http://freepathways.wordpress.com/2010/10/18/painostiko-srk/</a&gt;

Tuo on jo täysi sodanjulistus.

Kirkossa on käynnissä homosota...

Vierailija
32/59 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinut parannettaisiin? Sinua säälitään koska olet tietämätön. Pappi on saarnanut homouden sairaudeksi. Se ei ole tieteen kanta. Eli ketkä tässä on sairaita. Saarnasmiehillä ei ole koulutusta asiaan. Hänellä on käsissään tarukirjallisuutta johon hän nojaa eli tietämättömyyteen.

Päivikin lääkärinä tietää tämän. Voi luoja miten tyhmiä ihmiset ovat!!!

Vierailija
33/59 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikapäivää sitten. He eivät kuulu kirkon yhteyteen koska ovat aina tuominneet muut uskovat helvettiin jos ei kuulu heihin.

Mitä kaiksinaismoraali phtyiii!!!

Vierailija
34/59 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa ei sanota yhtään sanaakaan homoista, totesi raamatuntutkija Hesarissa:

http://freepathways.wordpress.com/2010/10/28/nissinen/

Elikkä JOS sinä erosit kirkkosta siksi että luulet kristinuskon vihaavan homoja, olet erehtynyt.

Vierailija
35/59 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän järkeä sitä meidänkin perheessä on maksaa kirkollisveroa 67 ekua kuussa. Emme käy koskaan kirkossa eikä lapset käy pyhäkoulua. Omaa hautapaikkaako tässä pitääjoka kuukausi vermistella?

Eikö teilläpäin uskota Jumalaan?

Vierailija
36/59 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luterilaiset papit siunaavat nykyisin myös ainakin koteja (esim. omakotitaloja) ja kesämökkejä, lemmikkieläimiä ja kauppakeskuksia.Jos homopari pyytää talonsa tai koiransa siunausta, niin ne voi luterilainen pappi siunata, mutta ei siellä asuvia ihmisiä.

Vierailija
37/59 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt sen koommin kirkossa kuin hellareiden kokouksissa, mutta onhan se selvää, että hellarit osaavat iloita uskosta ja Jeesuksesta kun taas leipäkirkko on kuin suoraan jostakin 1500-luvulta ellei kauempaakin.

Jotain hauskanpitoa pitäisi olla, eikä pelkkiä synkkiä saarnoja ja välimatkaa.

Ei taida liittyä aiheeseen, mutta Jeesus sanoo, että suurin niistä on rakkaus!

Vierailija
38/59 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopullisesti uskonnollisuudesta. Olisin halunnut erota krikosta eilen, mutta ne vaan pysty tekemään sitä vanhemmilleni, heidän sydän särkyisi. Pitäkööt käsityksensä että olen tavallinen tapauskovainen, mutta minä aion ruveta aktiivisesti välttämään kaikkea uskontoon liittyvää. Jos aikaisemmin olen ystävällisesti ja kohteliaasti kuunnellut jotain jeesusjuttuja, tästä eteenpäin saan yskänkohtauksen tai vaihdan puheenaihetta. Tätä ennen en ole yrittänyt väistellä uskonnollisia tapahtumia, tästä eteenpäin aion. Koko shitti saa mun puolesta olla pelkkää ilmaa.

Vierailija
39/59 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskoja mitä nyt on kaivautunut esiin kaikkien kivien alta kertomaan jeesssuksen varmoista mielipiteistä homoja kohtaan.

Vierailija
40/59 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulunut kirkkon oikeastaan ikinä, mutta olen aina ihmetellyt, miksi se nuolee "uskovaistensa" persettä ja löysyttää omia periaatteitaan pitääkseen jäseniään. Minkälaista uskoa on se, että jos siellä raamatussa lukee, että ei naispappeja, hyi homoja ja esiaviollinen seksi on nou nou, niin miksi se ei sitten noudata ohjekirjansa sääntöjä. Sellaiseen raukkamaiseen kirkkoon en tahdo kuulua!!!

Minä kannatan tasa-arvoa ja ihmisoikeuksia, minulle on aivan sama millä nimellä kutsutaan homoliittoa tai onko lapsella kaksi äitiä tai isää, jos ne vanhemmat lapsia rakastavat. Mutta sitä en ymmärrä, että ohjekirjan säännöissä annetaan periksi, vain koska tahdotaan pitää "kannattajia" talossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä