Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan kaupassa sinkkukoreja?

Vierailija
26.11.2025 |

Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin käyttää, jos kohdalle osuisi. - Tai oikeammin toivosiin löytäväni ja kohtaavani oman rakkaani ja erityiseni jossain arkisessa paikassa tai tilanteessa. olen liian laiska laittaakseni itseäni likoon johonkin Tinderiin ja monesti  mieluummin valitsen iltalenkin jälkeen kirjan, jota luen tai valmistaudun tulevaan (työ)päivään kotona kuin lähden baariin tms. Mutta huomaan kyllä, etä kun ikävuosia on tullut vuosi vuodelyta lisää, niin ei sitä saa aikaiseksi itse juurikaan lähestyä ketään naista, kovinkaan usein. Sitä vain huomannee taas pian eläneensä yhden vuoden lisää sinkkuna.  

Vierailija
2/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sinkkukorit ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on sinkkukorit ? 

Joissain kaupoissa on erikseen sinkuille merkittyjä koreja. Voivat olla esim pinkkejä. 

Vierailija
4/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kukaan koskaan tunnetun maailmanhistorian aikana löytänyt Cittarista kumppania pinkin korin avulla? Kuinka tehokkaita ne korit ovat?

Vierailija
5/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Vaimo tykkää.

Vierailija
6/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Epe's Music Shopista ostin sinkkuja, mutta en minä niitä koriin viitsinyt laittaa, eikä siellä kai sellaisia olisi ollutkaan.

Vierailija
7/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on pieni valokatkaisija. Jos haluut seksiä täksi illaksi, paina näppylästä valo päälle.

Vierailija
8/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin juosta kaupan läpi tsekkaamaan tarjonta ennen kuin uskaltaa ottaa sinkkukorin. Olisi kauheaa, jos kaupassa olisi vain joku 67-vuotias farkkupusakka-Einari, joka tulisi tekemään tuttavuutta: A ookkossiekii sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän