Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita ajattelet aikuisesta, jolla on jyrsityt kynnet

Vierailija
11.10.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli helposti menee kynnet suuhun jos kasvavat pidemmiksi. Usein siis lohkeaa ensin ja sitten puraisen tasaiseksi. Ajattelen itsestäni, että on tosi vaikeaa varastaa se hetki kynsien leikkuuseen kun se ei ole rutiinissa. Muut ehkä ajattelevat minusta muutenkin, etten juuri käytä resursseja itseni hoitoon. Olen tällainen parjattu luonnon"kaunis" akateeminen uskoa ;-).

Vierailija
2/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttävä kynsien pureskelija, en siis tee sitä julkisesti mutta kynteni ovat AIVAN HIRVEÄT. Olen jo vuosikausia yrittänyt lopettaa tätä tapaa, mutta en vain onnistu! Jos on vähänkään stressiä, se purkautuu kynsiin.

Häpeän syvästi kynsiäni ja niiden kunto jopa häiritsee sosiaalista kanssakäymistäni muiden ihmisten kanssa. Inhoan ajatusta siitä, että ihmiset huomaavat kynteni ja pitävät niitä vastenmielisenä. Ja ne kyllä ovat sitä. Muutoin olen huoliteltu ja siisti ihminen.

Noloa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina pureskellu kynsiäni, en oo edes yrittäny siitä eroon. oon aikuinen, 2 lapsen äiti.

Vierailija
4/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ällöttää kätelläkin sellaista.

Vierailija
5/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se liittyy kovaan keskittymiseen ja aivotyöhön. En huomaakaan, kun olen jyrsinyt kynnet piloille. Nyt äitiyslomalla kynnet näyttävät ihan ihmismäisiltä...

Vierailija
6/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ällöttää kätelläkin sellaista.

Siis hirveä tapa tämä on mutta tästä ei näköjään pääse eroon millään. Olen yrittänyt kaikkea paitsi hypnoosia. Auttaisikohan se...

Vierailija
7/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se liittyy kovaan keskittymiseen ja aivotyöhön. En huomaakaan, kun olen jyrsinyt kynnet piloille. Nyt äitiyslomalla kynnet näyttävät ihan ihmismäisiltä...

heti kun menen toihin, kynnet katoavat. Mutta noin yleensa, kylla muakin vahan kirpaisee katsoa muiden lyhyita kynsia. Mutta en ma sita pida minaan erityisen pahana asiana, itsekin olen - kynsistani huolimatta - oikein kompetentti monella muulla alalla... ;-)

Vierailija
8/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kyllä aika kamalan näköistä. Antaa tosi epäsiistin ja huolimattoman vaikutelman ihmisestä.

Kuvittelisin, että esim. työpaikkahaastattelussa pitkä miinus, valitettavasti. Ensivaikutelma ratkaisee kuitenkin paljon.

Vierailija
9/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kyllä aika kamalan näköistä. Antaa tosi epäsiistin ja huolimattoman vaikutelman ihmisestä.

Kuvittelisin, että esim. työpaikkahaastattelussa pitkä miinus, valitettavasti. Ensivaikutelma ratkaisee kuitenkin paljon.

En koskaan katso ihmisen kynsiä kätellessäni. Jos kämmenelle ei rupea suutelemaan, ei kynnet ole ensimmäinen asia joka silmiin pistää. Ennemminkin kätellessä kiinnittää huomiota kämmenen karheuteen.

Vierailija
10/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulta jäisi työpaikka saamatta koska puren kynsiä ja olen siis sillä perusteella epäsiisti, en todennäköisesti haluaisi sinne töihin muutenkaan. En pidä pitkistä kynsistä, koska en osaa kirjoittaa näppiksellä jos on kynnet. Ja jos haluaisin kynnet voin ostaa paketin irtokynsiä parilla eurolla ja liimata ne paikoilleen.

Vierailija
11/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä yhtään. En kyllä pure niitä kovin lyhyiksi, ovat aika siistit. Kätevää lyhentää, kun on aina kynsisakset matkassa.

Vierailija
12/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etta tyopaikan saamiseen ei vaikuta kynsien pureskelu. Olen jarkyttava kynsienpureskelija, mutta olen kansainvalisessa organisaatiossa haastavassa tehtavassa, johon kuuluu paljon edustamista jne. Kynsiani en toki pure ihmisten ilmoilla.

Vierailija
13/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todennäköisesti edes kiinnitä asiaan huomiota. Itse pidän kynteni lyhyenä, koska tietokoneella on helpompi näpytellä, soittaa pianoa, leipoa pullaa, kuopsutella kukkaruukkuja, hoitaa lasta jne.

Mulle herää kysymyksiä ainoastaan niistä mielettömistä tekokynsinaisista, että miten ihmeessä jaksavat laitattaa aina säännöllisesti kyntensä.

Vierailija
14/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitkät kynnet, olivat sitten oikeat tai feikit, ovat huomattavasti ällöttävämmät. Kävin joskus fysioterapeutilla, jolla oli rakennekynnet, eivätkä ne kyllä puhtailta näyttäneet. Yök.

Vierailija
15/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsien pureskelusta pari vuotta sitten. Se loppui siihen, kun muutin pois kotoa. Melkein stressitöntä elämää on ollut siitä asti ja en siis enää pureskele kynsiäni!

Voisko apteekista saatavasta pahanmakuisesta kynsilakasta olla apua?

Vierailija
16/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan oman kokemuksen mukaan.. Useampi pullo tullut syötyä eri elämän vaiheissa :D

Ehkä aloittelevalle pikkujyrsijälle voipi toimia..

Vierailija
17/22 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään kynsiä, ellei niissä ole jotain järkyttäviä tekokynsi viritelmiä. jyrsimisiä, likoja, lohkeamia, tai muuta vastaavaa en huomioi.

Vierailija
18/22 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan järsinyt kynsiäni!

Vierailija
19/22 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten lopetin. Se siitä. Kynsien pureksiminen liittyy aika usein jonkinasteiseen epävarmuuteen, stressiin elämässä tai jännittämistaipumukseen. Sitten kun kiire ja paineet elämässä vähän helpottavat, tai muusta syystä itsevarmuus kohenee, kynnet unohtuvat.

Nykyään mä lähinnä ihmettelen, kuinka nopeasti mun kynnet kasvaa. Yhtenään saan olla lyhentämässä: haluan pitää kynnet siisteinä, ei liian pitkinä, mut kun ne kasvaa kuin peijoonit...

Vierailija
20/22 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ratkaisi sen hankkimalla rakennekynnet. Niitä ei viitsi pureskella... Ei siis tietty mitään pitkiä, vaan sellaiset "tavallisen näköiset" hoidetut kynnet. Oli kuulema hinnan arvoista. Ja kun tavasta pääsee eroon, muuttuu pureskelun välttäminen jatkossakin helpommaksi.

Olen järkyttävä kynsien pureskelija, en siis tee sitä julkisesti mutta kynteni ovat AIVAN HIRVEÄT. Olen jo vuosikausia yrittänyt lopettaa tätä tapaa, mutta en vain onnistu! Jos on vähänkään stressiä, se purkautuu kynsiin. Häpeän syvästi kynsiäni ja niiden kunto jopa häiritsee sosiaalista kanssakäymistäni muiden ihmisten kanssa. Inhoan ajatusta siitä, että ihmiset huomaavat kynteni ja pitävät niitä vastenmielisenä. Ja ne kyllä ovat sitä. Muutoin olen huoliteltu ja siisti ihminen. Noloa! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi