Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mulla on mukava ja kaunis naapuri!

Vierailija
24.09.2010 |

Hän oli meillä kylässä tyttärensä kanssa ja lapsemme leikkivät niin mukavasti yhdessä. Tämä naapurinrouva on todella mukava, ihana ja herttainen tapaus, olen todella onnellinen että sain tutustua häneen! Ja hän on niiiiiiiin kaunis, että voisin katsella häntä 24 h vuorokaudessa! Olen täysin hetero, mutta tuo nainen on niin suloinen, kaunis ja täydellisen näköinen että silmät ihan lepää kun katselen häntä. Meillä on paljon yhteistä (no ulkonäkö ei ole :D) ja tulemme hyvin toimeen ja juttua riittää. Oli niin mukava juttutuokio yhdessä. Nautin ihan silmittömästi tuosta vierailusta, oli niin ihana jutella taas aikuisen kanssa (olen kotiäiti :D) ja niin mukavantuntuisen ihmisen kanssa. Olemme vasta pari kk sitten tutustuneet. Kumpa tästä syntyisi oikein pitkäaikainen ystävyys. Mutta kylläpä hän on kaunotar!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitellä häntä miehellesi?

Vierailija
2/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon, että hän tuijottaisi kanssa silmät pyöreinä. Ei noin kaunista naista voi edes olla :D

Mutta lisähuomautuksena teen, että olemme kaikki muslimeja joten ei tarvitse tuollaisia asioita miettiä, mitä ehkä sinulle tuli mieleen :)

Mutta apua, kyllä oli kaunis nainen! Kaunein ikinä näkemäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri muslimeilla voi olla monta vaimoa tai rakastajaa? Miltä se nainen sitten näytti?

Vierailija
4/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun nyt vielä kerran mainita miten uskomattoman kaunis se on?

Vierailija
5/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna AP:n kehua miten paljon haluaa! Oli selvästi tosi kaunis nainen.

Olen itsekin joskus (harvoin) törmännyt häikäiseviin kaunottariin eikä silloin saa silmiä irti!

Vierailija
6/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri muslimeilla voi olla monta vaimoa tai rakastajaa? Miltä se nainen sitten näytti?

Joissakin maissa saa ottaa 4 aviovaimoa, joissakin se on laissa kielletty! Eri riippuu kansalaisuudesta!

Rakastajattaria ei saa ottaa missään islamin uskoisessa maassa. Jos joku ottaa niin ei liity uskontoon mitenkään.

Vierailija
7/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se nainen sitten näytti?

Hänellä on pitkät, tummanruskeat hiukset, suuret ruskeat silmät, täyteläiset huulet, kauniit valkoiset hampaat, upeat kulmakarvat, todella kaunis nenä... Vaikea kuvailla. Mutta minun makuuni täydellisen näköinen nainen. Jos olisin tuon näköinen niin mitähän tekisin, katselisin ehkä koko ajan vain peiliä? Ehkä on parempi että olen tavallinen taikinanaama :D

T. ap

Vierailija
8/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ei ole suomalainen. Aasiasta.

Vierailija
9/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten en minäkään.

Vierailija
10/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhtään kateellinen? Vai onko negatiiviset tunteet kiellettyjä muslimikulttuurissa?

Vierailija
11/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietenkin näyttäisin mielelläni häneltä :) En vain osaa kuvitella millaista olisi jos olisin noin kaunis. Olisikohan elämäni erilaista? Ihmiset kyllä varmaan katsoisi kadulla. Hän on mielestäni sellainen pysähdyttävän kaunis, on pakko katsoa toisenkin kerran. Olen tietenkin kiitollinen siitä mitä olen saanut jne mutta jos voisin valita, näyttäisin häneltä! :D

Vierailija
12/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lisähuomautuksena teen, että olemme kaikki muslimeja joten ei tarvitse tuollaisia asioita miettiä, mitä ehkä sinulle tuli mieleen :)

se, että uskonto kieltää jotakin ei ole ikinä historian saatossa tarkoittanut sitä, ettei niin tehtäisi. Aviorikoksia tekevät niin muslimit kuin kristityt kuin yksiavioisuuteen sitoutuneet ateistit, vaikka se on kaikilta kielletty.

Mutta tämä ei tietenkään sillä, että uskoisin pahaa miehestäsi. :)

Vierailija
13/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa sillä on?

Vierailija
14/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen hänen puolestaan, että hän on saanut tuollaisen ulkomuodon. Hän on myöskin miellyttävä käytökseltään, ystävällinen, kohtelias, hauska, tosi mukava. Eli ei ole pelkästään kaunis. Ja on kivaa kun on noin kaunis kaveri, kiva katsella :D Ei sillä siis, on minulla kaiken näköisiä ystäviä! Itse olen ihan tavis.

Vierailija
15/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttää niin "täydelliseltä".

Vierailija
16/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että uskonto kieltää jotakin ei ole ikinä historian saatossa tarkoittanut sitä, ettei niin tehtäisi. Aviorikoksia tekevät niin muslimit kuin kristityt kuin yksiavioisuuteen sitoutuneet ateistit, vaikka se on kaikilta kielletty.

Mutta tämä ei tietenkään sillä, että uskoisin pahaa miehestäsi. :)

Kaikissa uskonnoissa sitä tapahtuu, olet oikeassa! Mutta luulen, että muslimeilla ei niin usein kuin kristityillä? Vai olenkohan väärässä? Syrjähyppy kun on tosi paha juttu ja johtaa eroon. Tuttuni joka on kristitty antoi miehelle anteeksi syrjähypyn työkaverin kanssa. Itse en tiedä mitä tekisin.

Mutta kyllä esittelen naapurin mielelläni miehelleni jos ovat samaan aikaan meillä :) Luotan täysin mieheeni ja nyt minulla olisi näyte siitä, mikä on mielestäni kaunista. Meillä on ollut keskustelua naiskauneudesta ja en ole löytänyt sopivaa kuvaa netistä kuvaamaan makuani. Nyt olisi ihan oikea ihminen :)

Vierailija
17/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi olisi yhtä ihastunut kuin sinä, ja he erehdyksessä olisivat sängyssä yhden kerran, antaisitko anteeksi ja ajattelisit, että no eihän semmoista voi vastustaa?

Vierailija
18/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi olisi yhtä ihastunut kuin sinä, ja he erehdyksessä olisivat sängyssä yhden kerran, antaisitko anteeksi ja ajattelisit, että no eihän semmoista voi vastustaa?

Vierailija
19/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tässä mitään seksuaalista. Eikös bi ajattele seksuaalisesti? Ihastelen vain naisen kauneutta :) Laittaisin kuvan jos se ei olisi väärin!

Vierailija
20/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aikaakaan kuin ap:n mies ehdottaa kolmen kimppaa ja ap suostuu mielihyvin. Ehkä se naapurikin, jos ap:n mies on mukava ja komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän